Wczytuję dane...
Kod producenta: ECX0801
Gwarancja: 12 miesięcy
Wysyłka od: 20.00 PLN

Opakowanie zawiera kompletnie złożone auto RC ECX Revenge Type N Nitro Buggy 4WD z zainstalowanym silnikiem Dynamite Mach 2 .21 (nr kat. DYN0899), wodoodporne serwa gazu/hamulca i kierunku Dynamite. Aparatura RC Spektrum DX2E z odbiornikiem Spektrum SR200. Opakowanie dalej zawiera pokrywki na wyznaczenie toru, podkładki dystansowe pod sprężyny amortyzatorów, naklejki.

Gotowe i złożone Buggy Revenge 1:8 4WD Nitro z silnikiem Dynamite Mach 2 .21 jest przeznaczona dla początkujących lub średnio zaawansowanych pilotów Buggy 1:8. Na solidnym duralowym 3mm podwoziu przykręcona jest duralowa wręga CNC, na której umieszczony jest centralny dyferenciál wraz z silnikiem trójfazowym. O kierowanie stara się aparatura RC DX2E z odbiornikiem SR200. Zaletą są wodoodporne serwa Dynamite 3.5kg.cm na gaz/hamulec oraz kierowania przednich kół z momentem 9kg.cm. Auto jest w pełni wyposażone łożyskami kulkowymi, duralowe olejowe amortyzatory i wieże amortyzatorów wydajnie tłumią uderzenia. Karoseria jest gotowa i pomalowana.

Konstrukcja

Auto posiada solidną konstrukcję, podwozie, wieże amortyzatorów, amortyzatory, cięgna sterowania oraz łoże wahaczy kół są wykonane z duralu. W podstawowym wyposażeniu są metalowe półosie i wały centralne. Auto posiada przedni, tylny i centralny dyferencjał. Na wyjściach centralnego dyferencjału są dwie tarcze hamulcowe - osobne dla przedneigo i tylnego napędu. Dyferencjały są zamknięte i wypełnione olejem silikonowym. Mechanicznie można ustawiać wydajność hamowania na przednie i tylne koła dla indywidualnych potrzeb danej trasy.

Nitro ECX Revenge jest wyposażony w wysokiej jakości silnik spalinowy średniej klasy Dynamite Mach 2 o pojemności 3.44cm³. Gaźnik, dla precyzyjnej regulacji silnika, wyposażony jest w trzy iglice - iglica wolnych obrotówv, średnich i wysokich obrotów. Silnik jest fabrycznie sprzedawany z szarpanką. Oczywistą sprawą jest możliwość uruchomienia silnika za pomocą standardowych sterter boxów dla aut. Silnik jest przykręcony do łoża, które umożliwia jego przesuwanie wzdłużne i poprzeczne - także mozna używać również inne typy silników i inne przełożenia. Tłumik silnika składa się z U-rurki, która jest łącznikiem silikonowym podłączona do aluminiowego tłumika.

Geometria auta jest w pełni regulowana - zbieżność i nachylenie przednich kół w przednim zawieszeniu oraz nachylenie tylnych kół. Położenie amortyzatorów jest regulowane - na wahaczu w dwóch miejscach a na wieży na 6 miejscach. Zwrotnica przednich kół są już fabrycznie wykonane z duralu. Łączniki posiadają masywne plastykowe końcówki, które dla zwiększenia sztywności wypełnione włóknami. Środkowe części łączników wykonane są ze stali.

Elektronika

Auto wyposażone jest w wodoodporne cyfrowe serwo standardowej wielkości do kierunku z momentem 9kg.cm. Mechanika kierowania przednich kół jest wyposażona w w regulowany serwo saver - nakrętką ustawia się jego sztywność w zasleżności od charakterystyki toru i zastosowane serwo. Drążek sterowania wykonany jest z 3mm blachy duralowej.

Akumulator zasilający i odbiornik ułożone są w oddzielnych zakrytych pojemnikach. Do zasilania odbiornika i serw zastosujcie pakiet pięciu ogniw NiMH w wykonaniu piramida. Dostateczne wymiary umożliwiają wygodny serwis tych elementów i ew. instalację czujników telemetrycznych czy innej elektroniki. W modelu zainstalowany jest dwukanałowy odbiornik Spektrum SR200, którym steruje dwukanałowy nadajnik Spektrum DX2E, posiadający wszystkie funkcje potrzebne zaczynającym zawodnikom.

Zalecane paliwo

Do docierania zalecamy paliwo do modeli aut o zawartości nitrometanu 20%. Dla normalnego jeżdżenia zalecamy paliwo od 16% do 25% zawartości nitrometanu. Dla jeżdżenia typu on-road należy stosować niższe zawartości nitrometanu, dla zawodów off-road z kolei paliwo o większej zawartości nitrometanu. Zbiornik paliwa o pojemności 125cm³ zapewni dostateczny czas jazdy. Otwór w karoserii umożliwia bezproblemowy dostęp bez potrzeby jej zdejmowania.

Nitro ECX Revenge 1:8 można polecić temu, kto chce w pełni poświęcić się autom RC z napędem spalinowym. ECX Revenge możecie uważać za wstępny etap profesjonalnych aut RC, jak np. Team Losi Racing (TLR). Model jest już fabrycznie wyposażony w wiele metelowych elementów. W częściach tuningowych są do dyspozycji półosie CV, sprężyny o różnych twardościach itp.

Własności

  • Wykonanie RTR oferuje kompletnie złożone auto z pełnym wyposażeniem
  • Wydajny silnik spalinowy Dynamite Mach 2 .21 o pojemności 3.44cm³, trzy igłowy gaźnik dla precyzyjnej regulacji
  • Dzięki regulowanemu łożu silnika można zastosować szerokie spektrum silników innych marek
  • Napęd 4WD, trzy zamknięte dyferencjały
  • W zestawie dwukanałowa aparatura RC Spektrum DX2E z odbiornikiem SR200
  • Duralowe podwozie, wieże amortyzatorów i łoże wahaczy kół z 3mm duralowej blachy 6061-T6, duralowe drążki kierownicze i duralowe przednie zwrotnice w fabrycznym wykonaniu
  • Pełne wyposażenie w łożyska kulkowe
  • Olejowe duralowe regulowane amortyzatory ø12mm
  • Opony Off-road
  • Wiele elementów tuningowych - półosie CV, sprężyny oraz niemalowana karoseria.

Do uruchomienia potrzeba 4 szt baterii AA do zasilania nadajnika, pakiet pięciu ogniw NiMH do zasilania odbiornika i serw auta (wykonanie "piramida" - maks. wymiary 32 x 32 x 60mm), ładowarka do akumulatorów odbiornika, żarzenie do świecy silnika, olej do filtra powietrza, olej konserwujący do silnika after-run oraz paliwo.

Do normalnego użytkowania potrzeba klej na opony, klej na zabezpieczenie śrub, olej silikonowy do dyferencjałów i amortyzatorów.

Parametry techn.
Typ    Buggy Nitro
Skala    0.0472222222222222
Długość    485mm
Szerokość    309mm
Rozstaw    323mm
Prześwit podwozia    0mm
Masa    3425mm
Napęd    4WD
Silnik    Dynamite .21 Mach2 Sport Nitro
Amortyzatory    12mm duralowe olejowe
Opony    ø110 x 43 mm off-road
Zbiornik paliwa    125 ccm
Serwa    Vodě odolné Dynamite 9 kg.cm pro řízení a 3 kg.cm pro plyn/brzdu
Aparatura RC    Spektrum DX2E s přijímačem SR200