-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.REEDY
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Stockstar 27T
Testy na dynamometrze i na torze pokazały jak wielozadaniowy jest ten silnik. Inzynierowie firmy Reedy uzyskali idealną równowagę między odrotami, a momentem obrotowym, co czyni ten silnik idealnym wyborem dla aut w skali 1/10 on-road jaki i off-rodad. Jest także dedykowany do samochodów w skali 1/12.
Dyno test:
- Maksymalne obroty: 33,200
- Maksymalny moment obrotowy: 145N/mm
- Maksymalna moc: 127 W
- Maksymalna wydajność: 70%
Charakterystyka:
A. Sześciokątne diamentowe szczotki. Unikalne ułożenie szczotek poprawia ich styczność z komutatorem i lepszy przepływ impulsów do wirnika. Ich diamentowy kształt utrzumuje je na właściwym miejscu oraz pozwala zredukowac wibracje a także podnosi moc i obroty.
B. Ultra długie mocowania szczotek. Lepsze podparcie szczotek zmniejsza wibracje, podnosi obroty oraz poprawia przepływ prądu pomiędzy szczotkami, a komutatorem. Wydłuża także żywotność szczotek i komutatora.
C. Posrebrzane płytki poprawiaja przepływ prądu oraz ułatwiają przylutowanie kabli regulatora.
D. Ultra duże otwory chłodzące na tylniej ścialie puszki poprawiają przepływ powietrza pomiedzy szczotkami, a komutatorem co redukuje ich temperaturę.
E. Fabrycznie zainstalowane kondensatory
F. Wysoko temperaturowe sprężyny zwojowe poprawiają styczność pomiedzy komutatorem, a szczotkami nawet przy bardzo wysokich obciążeniach. Kolorystyczne oznaczenia polaryzacji sprężyn pomagają w szybkiej wymianie szczotek.
G. Zintegrowana armatura chłodząca poprawia przepływ powietrza wokół wirnika. Ułozenie łopatek powoduje zaciąganie chłodnego powietrza i wypychanie ciapłego.
H. Zoptymalizowana konstrukacja wirnika. Zwoje z drutu miedzianego powlekanego niskoprofilowym laminatem pozwalają zbalansować obroty i moment obrotowy, co daje lepsze "czucie" gazu oraz hamulca.
I. Cienka scianka puszki optymalizuje pole magnetyczne do uzyskania jak najlepszych obrotów oraz lepszego "czucia" hamulca
J. Magnesy FB9 są odporne na wysoką temperaturę oraz posiadają wydłużoną żywotność.
K. Ekstra duże otwory chłodzące zmniejszają temperaturę magnesów i wirnika.
L. Tuleje o niskim oporze pozwalają na uzyskanie wyższych obrotów oraz leszej wydajności.