Zawartość opakowania
W zestawie znajdują się odbiornik DSM SR3300T, czujnik temperatury głowicy silnika (SPM1450), czujnik temperatury akumulatorów lub silnika elektrycznego (SPM1451), czujnik obrotów silnika (SPM1452), akcesoria do czujników: (SPM1501, SPM1502, SPM1503, SPM1512) oraz cyfrowe serwo S100.
Opis
Spektrum DX2S oferuje wysoki standard sterowania aut dla zawodników. Łączy system DSM® 2,4GHz z telemetrią, co oznacza, że macie ciągły przegląd o stanie technicznym waszego auta w czasie rzeczywistym i wysoką odporność na zakłócenia dzięki transmisji danych w rozszerzonym spektrum. Możecie na odległość mierzyć temperaturę i obroty silnika, napięcie akumulatora, … Te parametry przedstawia na dużym wyświetlaczu graficznym LCD nadajnika. Maksymalny zasięg telemetrii wynosi 30m do 60m w zależności od przeszkód między autem a nadajnikiem oraz wysokości auta i nadajnika nad terenem. Dodatkowo nadajnik zawiera funkcje ModelMatch™. Funkcja ta działa w ten sposób, że wygenerowany zostanie unikalny kod dla danego modelu i zostanie zapisany w odbiorniku. Po wyłączeniu i załączeniu nadajnika i wybraniu modelu ten kod zostanie sprawdzony. Zabezpiecza to przed wyborem niewłaściwej pamięci modelu w nadajniku. Kierownica tylko dla praworęcznych.
Telemetria wymaga odbiornika DSM kompatybilnego z telemetrią (SPM1205, SPMSR3300T).
Parametry techniczne
- Ilość kanałów: 2
- Modulacja: DSM
- Pasmo: 2,4GHz
- Odbiornik: SR3300T
- Pamięć: 5 modeli
- Tryb: Ekspert i Standard
- Baterie nadajnika: 4szt AA alkaiczne (w zestawie)
Serwo S100
- Wielkość: Standard
- Typ: cyfrowe
- Zastosowanie: auta 1:10
- Moment: 9kg/cm @ 6V
- Szybkość: 0,19 sec/60° @ 6V
- Wymiary: 20 x 40 x 39mm
- Masa: 48.2g
- Przekładnia: metalowa
- Materiał przekładni: mosiądz, alumunium
- Napięcie: 4.8 - 6.0V (4 - 5 ogniw)