T-MAXX 3.3 - Ultimate 4x4 Nitro Monster.
Zabawa zaczyna się od T-Maxx’a.
Gdy T-Maxx pojawił się na scenie – powstał zupełnie nowy świat R/C. Stał się bestselerem „Ready-To-Race monster truck nitro ®” wspinając się i skacząc w terenie tak, jak inni nawet nie chcieli próbować. Nowy T-Maxx jest jeszcze silniejszym i większym potworem!
Maksymalny wymiar.
Nowy T-Maxx 3.3 ma wielki atut. Nowe, ogromne opony Maxx’a gwarantują ogromną przyczepność w terenie, a 6.3 cala średnicy daje większy prześwit pozwalający przezwyciężyć głębokie koleiny i ogromne głazy (należy zapoznać się z video!). W mieście, T-Maxx nie ma problemów z krawężnikami i schodami. Opony T-Maxx’a fabrycznie przyklejone są do 3.8 calowych obręczy „Mirror-Chrome Hurricane". Inżynierowie Traxxas’a wyposażyli T-Maxx’a 3.3 w większy o 30mm rozstaw osi dla zapewnienia maksymalnej stabilności. T-Maxx jest w stanie zaprezentować większą moc ze względu na jeszcze bardziej niesamowite przyspieszenie i kontrolę nad kierunkiem. Nie ma obawy o podwozie. Wykonane jest z 4mm, anodowanego na niebiesko aluminium 6061-T6.
Więcej mocy!
Nowy - bardzo duży dwustopniowy filtr powietrza Traxxas’a, pozwala na zwiększenie przepływu powietrza do silnika spalinowego TRX 3,3 Racing i powoduje zwiększenie jego mocy. W rezultacie T-Maxx potrafi osiągnąć prędkość 80 km/h!
Osiąganiu dużych prędkości w terenie pomaga również układ wydechowy. Dwukomorowy tłumik powoduje zwiększenie maksymalnego momentu obrotowego o 16% w stosunku do standardowego tłumika i 10% wzrost całkowitej mocy w pełnym zakresie obrotowym.
Nowy układ kierowniczy.
Nowy T-Maxx 3.3 jest wyposażony w system „bellcrank” z systemem „servo saver” zabezpieczający serwomechanizm przed uszkodzeniem. Do napędu układu kierowniczego zastosowano serwomechanizm o momencie obrotowym powiększonym o 50% z uwagi na duże przeciążenia spowodowane jazdą bo ekstremalnie trudnym terenie.
Wzmocnione przeguby kardana.Ekstremalne przeciążenia układu zawieszenia wymusiły na konstruktorach zaprojektowanie półosi napędzanych wzmocnionymi przegubami kardana.
Dyferencjał – układ różnicowy.
Revo ®-Spec – zamknięte układy różnicowe znacznie zwiększyły użytkowymoment obrotowy i długotrwałe działanie dyferencjałów. Zamknięcie konstrukcji dyferencjału pozwala na precyzyjne dopasowanie gęstości oleju do wymaganego poślizgu. Wyjście półosi jest całkowicie uszczelnione co gwarantuje brak jakichkolwiek zanieczyszczeń w przekładni.
Regulacja kąta podniesienia samochodu.
Nowy T-Maxx 3.3 jest wyposażony w patent szybkiej regulacji kąta podniesienia samochodu w trakcie przyspieszania. Przy tak dużej mocy napędu jest to konieczne. Regulacja ma cztery pozycje korekty. W dolnej pozycji, utrzymuje przód T-Maxx w poziomie, a w pozycjach górnych T-Maxx 3.3 porusza się z pełnym przyspieszeniem na dwóch kołach tak długo – jak przepustnica jest otwarta. Nowy T-Maxx 3.3 jest szybszy na dwóch kołach niż inne samochody na czterech. Unikalna konstrukcja pozwala szybki demontaż regulacji, gdy użytkownik nie chce dodatkowej kontroli.
System radiowy TQi 2.4GHz kompatybilny z iPhone i iPod.
- Elegancki design z wewnętrzną anteną
- 5-kanałowy odbiornik z trzema kanałami telemetrii
- System Link Traxxas z pamięcią trzydziestu modeli
- Prosty 2-przyciskowy interfejs programowania
- Wbudowana funkcja Failsafe
- Technologia Direct Sequence Spread Spectrum (DSSS)
- Zasilanie czterema ogniwami AA
- Gniazdo połączeniowe z Apple iPhone i iPod
- Wizualny dostęp do następujących funkcji:
- Telemetria w czasie rzeczywistym
- Regulacja serwomechanizmu kierunku
- Regulacja przepustnicy
- Regulacja hamowania
- Rewers serwomechanizmów
- Regulacja wychyleń końcowych serwomechanizmów
- Wybór modelu
Gotowy do wyścigu - najbardziej zaawansowany system radiowy - totalna kontrola.
Modele Traxxas’a zasługują na najbardziej zaawansowany – gotowy do wyścigu system radiowy. To w końcu jedyne połączenie pomiędzy kierowcą, a maszyną. System musi być precyzyjny, wygodny i niezawodny. Zupełnie nowy system radiowy Traxxas ® TQi ™ spełnia wszystkie te funkcje, a do tego jest niezawodny i solidnie wykonany. Najważniejszą nowością tego systemu, jest wyposażenie nadajnika w bazę dokującą, która pozwala na podłączenie iPhone lub iPod touch. To stwarza potężne narzędzie do tuningu modelu. Kolorowy wyświetlacz łączy się z systemem Link Traxxas ™ i tworzy intuicyjny, wysokiej rozdzielczości - kolorowy graficzny interfejs użytkownika, który stwarza możliwość optymalizacji systemu radiowego w celu maksymalnej kontroli pojazdów
App Link Traxxas’a.
Ta potężna aplikacja daje pełną kontrolę nad funkcjonowaniem systemu radiowego. Teraz masz możliwość zainstalowania czujników telemetrii Traxxas’a, a App Link będzie wyświetlać wszystkie dane w czasie rzeczywistym: prędkość, obroty silnika, napięcie pakietu, temperaturę silnika, pakietu zasilającego i regulatora.
Intuicyjny interfejs iPhone i iPod.
Po dokonaniu najlepszych dla danego modelu ustawień, możesz je zapisać jako profil, który można w późniejszym czasie zastosować w innym modelu. Jeśli dokonasz zmian w profilu, możesz go zapisać jako nowy.
Edytowanie, zapisywanie i udostępnianie profili modeli.
System Link Traxxas’a upraszcza organizowanie całej kolekcji pojazdów. Z systemem Link Traxxas’a oraz systemem radiowym TQi, nie musisz pamiętać, jaki model należy załadować do pamięci. System Link rozpoznaje model i automatycznie ładuje wszystkie parametry do nadajnika. Możesz stale przechowywać parametry 30 modeli. Ponieważ
ustawienia fabryczne dla wszystkich modeli Traxxas’a są już zaprogramowane, dodanie nowego modelu Traxxas’a do nadajnika jest bardzo proste.
Telemetria w czasie rzeczywistym.
System Link Traxxas’a zbiera i zapisuje dane telemetryczne podczas jazdy w czasie rzeczywistym. Jeśli wyposażysz swój model w czujniki telemetrii, deska rozdzielcza na kolorowym wyświetlaczu będzie pokazywać Ci prędkość, napięcie akumulatora, obroty silnika i poszczególne temperatury. Deska rozdzielcza jest w pełni konfigurowalna włącznie z wyborem sposobu wyświetlania narzędzi do pomiaru odczytu. Możesz wyświetlić do dziewięciu wskaźników jednocześnie. Możesz ustawić ostrzeżenia progowe. Możesz użyć funkcji nagrywania, dokumentując pogląd deski rozdzielczej z dźwiękiem. Nagrania można nazwać i zapisać w celu późniejszego porównania i analizy.
Zarządzanie 30 modelami Traxxas’a.
System Link Traxxas’a upraszcza organizowanie nawet kolekcji składającej się z 30 pojazdów. System radiowy TQi automatycznie śledzi jaki model jest związany z nadajnikiem i pamięta wszystkie ustawienia, jakie były do niego użyte. System udostępnia interfejs graficzny, aby zobaczyć historię modelu w nadajniku, zmienić model, dostosować ustawienia.
T-Maxx 3.3 wyposażony jest w następujące - fabrycznie zamontowane czujniki telemetrii:
- prędkość modelu
- obroty silnika
- temperatura silnika
- napięcie zasilania
Elektryczny rozruch silnika.
Zastosowanie elektrycznego rozrusznika „EZ-Start®” sprawia, że silnik T-Maxx 3.3 można uruchomić już kilka minut po wyciągnięciu z pudełka. Żaden inny system rozruchowy nie jest tak bezpieczny i wygodny. System „EZ-Start®” równolegle z rozruchem silnika, ogrzewa świecę zapłonową.
MODEL 4907: zmontowany – gotowy do jazdy, aparatura serii TQi™ 2.4GHz, czujniki telemetrii, silnik spalinowy TRX 3.3, pakiet NiMh zasilania rozrusznika, ładowarka pakietu NiMh, malowane nadwozie “ProGraphix”.
UWAGA!
Zestaw nie zawiera:
- baterii nadajnika (4 x AA) paluszki
- baterii odbiornika (4 x AA) paluszki
- paliwa do silników spalinowych