Nitro Stampede - The Pit Bull of R/C Monster Trucks
|
|
Wykonanie monstera.
Nitro Stampede to legendarna wytrzymałość i wydajność, dzięki której nazwa Stampede jest synonimem najlepszej zabawy monster truck’ami.
Nitro Stampede łączy spalinowy silnik „TRX Pro.15 Nitro Power” z elektrycznym rozrusznikiem z wysokim prześwitem i maksymalną przyczepnością do każdego terenu.
“Nitro Stampede samochodem roku” - RC Car Action Magazine
Nitro Stampede teraz jest wyposażony w lustrzane – chromowane obręcze „All-Star ™” o średnicy 2.8 cala. Utrzymują one opony terenowe „Talon ™”.
Wzór bieżnika „Revo-Spec®” Talon zapewnia przyczepność na zbitej powierzchni, skałach i żwirze i pokona każdy brud. Precyzyjnie dopasowane wkładki do opon zapewniają dodatkową stabilność.
Nitro Stampede otrzymał zupełnie nowy – sportowy i agresywny wygląd nadwozia. Nowe elementy podwozia w kolorze szarym nadają jego gustowny wygląd. W całości Nitro Stampede jest jedną z najlepiej wyglądających ciężarówek R/C jakie kiedykolwiek stworzono.
Nalej paliwo, uruchom i jedź!
Traxxas był pionierem w propagowaniu samochodów „Monster Truck” z napędem spalinowym i robił to już prawie 15 lat temu. Ten model sprawia, że przejście z napędu elektrycznego na spalinowy jest łatwe i bezbolesne.
Zastosowanie elektrycznego rozrusznika „EZ-Start®” sprawia, że silnik Nitro Stampede można uruchomić już kilka minut po wyciągnięciu z pudełka. Żaden inny system rozruchowy nie jest tak bezpieczny i wygodny. System „EZ-Start®” równolegle z rozruchem silnika, ogrzewa świecę zapłonową. Silnik spalinowy „TRX Pro.15® ” zapewnia dużą sprawność i niezawodność, a za precyzyjną regulację odpowiedzialne są dwie igły w gaźniku.
Pit Bull R/C Trucks Monster.
Nitro Stampede wyróżnia się celową i trwałą konstrukcją podwozia, które łączy w sobie lekkie materiały kompozytowe z systemem chłodzenia silnika na bazie aluminium 6061-T6. Unikalna konstrukcja płyty głównej „dual-plane”, zapewnia maksymalny prześwit i odpowiednią sztywność podwozia. Główna przekładnia napędu „Magnum 375™” , jest specjalnie dostosowana do momentu obrotowego układu napędowego i jest wyposażona w regulowane sprzęgło poślizgowe kontroli trakcji. Fabrycznie zainstalowana przekładnia planetarna układu różnicowego wykonana jest z hartowanej stali i nigdy nie wymaga regulacji!
W trudnym terenie sprawdza się niezależne zawieszenie, wyjątkowo sprawny hamulec tarczowy. Układ kierowniczy napędzany jest mocnymi i precyzyjnymi serwomechanizmami co sprawia, że kierowanie Nitro Stampede jest płynne i precyzyjne. Zabezpieczenie łożysk kulkowych i amortyzatorów olejowych „Ultra ™” pozwala na użytkowanie samochodu w trudnych warunkach pogodowych.
Nitro Stampede szybko wzbudza zaufanie kierowcy, gdyż potrafi poruszać się w ekstremalnie trudnym terenie, jak niewiele innych ciężarówek.
Kompletny i gotowy do jazdy.
Nitro Stampede jest w pełni zmontowany i gotowy do jazdy z dołączoną do zestawu aparaturą zdajnego kierowania serii TQ, silnikien spalinowym „Pro.15 TRX”, elektrycznym systemem rozruchowym „EZ-Start”, nową grafiką nadwozia i oponami „Talon” na chromowanych obręczach.
MODEL 4109: zmontowany – gotowy do jazdy, aparatura serii TQ™ 27MHz, pakiet rozrusznika NiMh 7.2V, ładowarka pakietu NiMh, silnik spalinowy TRX Pro.15, malowane nadwozie “ProGraphix”.
UWAGA!
Do startu potrzebujesz dokupić:
- BATERIE nadajnika (8 x AA) paluszki
- BATERIE odbiornika (4 x AA) paluszki
- paliwo nitro