Zdalnie sterowany bezszcztkowy HPI SPRINT 2 FLUX 2,4 GHZ WITH CAMARO BODY ON - ROAD 82 KM/H + |
||
Najszybszy Sprint 2 FLUX, teraz z aparaturą 2.4GHz i wodoodporną ochroną!
Odświeżony RTR Sprint 2 FLUX zapewni ci mnóstwo zabawy, jest łatwy w prowadzeniu i konserwacji dzięki zastosowaniu fabrycznie złożonej płyty podłogowej! Nie zapomnieliśmy też dołożyć aparatury 2.4Ghz oraz wodoodpornej ochrony elektroniki! RTR Sprint 2 FLUX wyposażyliśmy także w karoserię 2010 Chevrolet Camaro bodyshell z autentycznym schemacie malowania, dzięki któremu model zyskał rasowy wygląd!
Płyta podłogowa fabrycznie złożona sprawia, iż nowym Sprintem 2 FLUX można szybko przejść do zabawy i sprawdzić swoje umiejętności! Oprócz autentycznego wyglądu model prowadzi się niczym prawdziwy samochód !
owy RTR Sprint 2 Sport jest teraz wodoodporny i gotów radzić sobie w warunkach takich jak deszcz, śnieg i błoto. Nowy odbiornik 2,4GHz jest bezpieczny w wodoodpornej osłonie, zabezpieczony przed brudem gwarantuje bezproblemową eksploatację. Dopełnieniem tego pakietu ulepszeń jest nowe wodoodporne serwo SF-10W sterowania i nowy wodoodporny kontroler SC-15WP!
Wszystkie aktualne modele HPI są wyposażone w wygodne radio 2.4GHz zapewniające pełna kontrolę i umożliwiające korzystanie w pełni z walorów modelu. Radio posiada koło odpowiedzialne za skręcanie oraz spust, którym hamujemy i przyspieszamy modelem, 3 kanały, wygodne w użytkowaniu, składana antena, możliwość regulacji punktów końcowych, bieg wsteczny oraz opcja sterowania dual rate. Aparatura jest bardzo lekka z powodu zasilania tylko 4 bateriami AA
Nie musisz się już martwić o zmianę kryształów czy na którym kanale jeździ inny kierowca dzięki technologii 2.4GHz, radio automatycznie przeciwdziała konfliktom częstotliwości i zmienia kanał za Ciebie, jeśli występuje zakłócenie! Jeśli samochód straci sygnał lub bateria moc, elektroniczny system pozwoli w sposób bezpieczny i kontrolowany zatrzymać samochód. Kupując RTR Sprint 2 zyskasz kontrolę na profesjonalnym poziomie!
With the RTR Sprint 2 Flux you get the HPI Flux Vapor electronic speed control and a zero maintenance brushless Flux Vektor 5900 motor for stress-free fun, high top speeds and blinding acceleration! You get to choose the battery to use in the car – any stick-pack style RC battery (Ni-MH 7.2 volt or LiPo 7.4-11.1 volt) fitted with a real Deans battery connector will fit in the chassis. Use any RC fast charger to top up the batteries, and you can keep running and ticking off laps for hours!
FLUX VEKTOR 5900Kv BRUSHLESS MOTOR FEATURES:
FLUX VAPOR BRUSHLESS ESC FEATURES:
*25C temperature, 5mph air flow through heat sink minimum. Burst current: < 2 seconds duration, 1% Duty cycle. **ESC must be programmed for Lithium cutoff when using Lithium batteries. RTR Sprint 2 Sport wyposażony w realistyczną, wstępnie malowaną karoserię BMW M3. Karoseria posiada fabryczną kalkomanie i jest docięta by ułatwić montaż i konserwację dla zwiększenia przyczepności zamontowaliśmy spoiler. Dzięki temu zyskasz wygląd zwycięzcy a w każdej chwili możesz zamontować jedną z wielu czystych lub wstępnie malowanych karoserii HPI I innych producentów! Rasowy wygląd RTR Sprint 2 Sport zapewnią zamontowane licencjonowane koła Rays/Volk TE37 oraz opony HPI X-Pattern.
Płyta podłogowa RTR Sprint 2 Sport cechuje się świetnymi właściwościami jezdnymi, wytrzymałością jak i mnóstwem możliwości regulacji na potrzeby wyścigów! Model wyposażyliśmy w ten sam układ napędowy, co nasz Sprint 2 Flux, aby wytrzymał największe obciążenia – to znaczy, że wytrzyma wszystko, co nim robić na torze!
Napęd Sprint 2 opiera się ma podwójnych paskach napędowych oraz uszczelnionych łożysk kulkowych dla zapewnienia wytrzymałości i wydajności. Z centralnie zamontowanego silnika przez walcowe koło zębate, wał pośredni i centralne koło pasowe moc jest przekazywana do przedniego i tylniego mechanizmu różnicowego za pomocą wytrzymałych pasów napędowych zrobionych z uretanu dla zachowania wytrzymałości i odporności na ścieranie.
Zawieszeni, w które wyposażono Sprint 2 pozwala na całkowitą elastyczność i charakteryzuje się neutralnymi właściwościami jezdnymi dzięki zastosowaniu niezależnego zawieszenia dla czterech kół z podwójnymi wahaczami, tak samo jak w nowoczesnych pełno-wymiarowych samochodach sportowych. Prawdziwe wyścigowe amortyzatory olejowe zapewnią efektywne tłumienie oraz fantastyczną przyczepność i kontrolę.
WYŚCIGOWY TUNINIG
Konstrukcja i design nowego Sprint 2 umożliwia indywidualną regulację przyczepności aby dostosować ją do stylu jazdy lub rodzaju konkurencji w jakiej bierzesz udział niezależnie czy jest to asfaltowy tor, gymkhana czy drift. Use camber link and shock mount locations, widen the track of the car, change the camber and caster, alter the Ackerman and even adjust droop and ride height! Dzięki śrubom rzymskim oraz kilku otworom montażowym amortyzatorów możesz regulować zbieżność i rozstaw kół a także regulować pochylenie kół oraz wyprzedzenie sworznia zwrotnicy ( podsterowność /nadsterowność) kąt zataczania Ackermana oraz wysokość auta!
Od autentycznego wyglądu sportowego auta przez regulowaną geometrię zawieszenia, uszczelniane łożyska, aparatura 2.4 GHz, wodoodporna elektronika, amortyzatory olejowe oto nowy RTR Sprint 2 Sport!
Features:
|
||
|