Silnik bezszczotkowy EMAX GT5335/09
Charakterystyczne cechy silników EMAX serii GT.
- ulepszony profil przedniej płyty obudowy, co spowodowało znaczne polepszenie warunków chłodzenia. W praktyce oznacza to, niższą temperaturę pracy i w efekcie wzrost sprawności silnika.
- cewki z wysokiej jakości stali krzemowej 0,2mm, które powodują obniżenie temperatury pracy i wzrost sprawności silnika.
- możliwość dwustronnego montażu silnika bez jego modyfikacji, zapewnia to dodatkowy - opcjonalny wał dołączony do silnika. W opakowaniu znajdziemy również łoże mocujące silnik.
- zwiększona średnica wału, co powoduje mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia przy niefortunnych lądowaniach oraz zwiększa precyzję osiowego zamocowania śmigła - co bezpośrednio wpływa na zmniejszenie drgań.
- wyższa jakość łożysk, lepiej znoszących wysokie temperatury.
- większa elastyczność pod względem zastosowania napięcia zasilającego i śmigła
- zwiększona sprawność
- nowe - solidne i przy okazji gustowne opakowanie chroniące precyzyjny silnik podczas transportu
Ogólne zasady doboru silników elektrycznych do napędu modeli latających:
- do modeli treningowych i nie wymagających dużego nadmiaru mocy, stosuje się górną granicę zalecanej masy modelu podaną w danych technicznych.
- do modeli akrobacyjnych, makiet akrobacyjnych, modeli szybkich oraz modeli z zapotrzebowaniem na większy nadmiar mocy, stosuje się dolną granicę zalecanej masy modelu podaną w danych technicznych.
- w przypadku mniejszej ilości celi zasilających, napęd będzie miał niższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu).
- w przypadku większej ilości celi zasilających, napęd będzie miał wyższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu).
- śmigła o mniejszej średnicy, a co za tym idzie większej prędkości obrotowej, dają w rezultacie większą prędkość modelu.
- śmigła o większej średnicy, a co za tym idzie mniejszej prędkości obrotowej, dają w rezultacie mniejszą prędkość modelu.
- im większy pobór prądu, tym krótszy czas działania zespołu napędowego, co powoduje konieczność częstszej wymiany źródeł zasilania.
- zastosowanie napędu z większą ilością celi zasilających, z jednej strony podnosi moc zespołu napędowego, ale z drugiej zwiększa się zapotrzebowanie na tą moc w związku z większą masą całkowitą. W związku z tym, nie zawsze stosowanie maksymalnej ilości celi zasilających daje najlepsze rezultaty. Zasada ta ma zastosowanie szczególnie w modelach o małej masie (do 2000g).
Dane techniczne:
liczba ogniw zasilających [LiPo]: | 10 |
współczynnik KV [obr./V]: | 220 |
ciąg maksymalny [g]: | 9000 |
maksymalny pobór prądu [A]: | 80 |
moc maksymalna [W]: | 1136 |
zalecana średnica śmigła [cale]: | 19x10, 22x10 |
zalecana masa modelu [g]: | 7000 - 9000 |
średnica silnika [mm]: | 63 |
długość silnika bez wału [mm]: | 71,7 |
średnica wału [mm]: | 8 |
masa silnika [g]: | 720 |
Polecamy
Blade mCP S BNF
669,00
PLN
Rurki termokurczliwe 1,5mm
2,80
PLN
Mocowanie silnika na listewkę
25,00
PLN
Samochód Auto Rc Rc X-Knight
125,00
PLN
Część WLtoys 12428 oś
11,00
PLN
Zasilacz 5-15V 0-15A 225W
279,90
PLN
Olej rycynowy 1L Castor oil
199,90
PLN
Odbiornik R9DS 9CH 2.4GHz
99,00
PLN
Przewód silikonowy 22AWG (czarny)
5,41
PLN
Zasilacz 13,8V 40A 530W
500,00
PLN
Odbiornik Runner 250PRO-Z-19
169,00
PLN
Paliwo Merlin Expert 25% car & boat 1.0L
67,51
PLN
8.4V Ni-Mh 600 mAh
59,48
PLN
Odbiornik DEVO-RX708 7CH 2.4GHz POSERWISOWY
172,90
PLN
Odbiornik R12DSM 2.4GHz 10CH
99,90
PLN
eFUEL zasilacz regulowany 15V-30V 50A 1200W
1299,01
PLN
Zasilacz 12V 1.5A 18W
35,01
PLN
Przewód silikonowy 22AWG (czerwony)
5,41
PLN