Zawartość zestawu
Zestaw zawiera kompletnie złożony model RC śmigłowca Blade 360 CFX z zainstalowanym odbiornikiem RC AR636A, trójfazowym silnikiem, regulatorem 45A oraz serwami.
Elektro śmigłowiec RC średniej klasy Blade 360 CFX BNF dla pilotów, którzy chcą wejść świata wielkiej akrobacji. Wykonanie najwyższej jakości, zasilanie akumulatorem LiPol 11.1V 3000mAh, rama węglowa i łopaty wirnika, bardzo wydajne cyfrowe serwa z metalową przekładnią dla ostrej i precyzyjnej odpowiedzi na sterowanie. Śmigłowiec jest napędzany mocnym trójfazowym silnikiem 360 CFX 3400 obr/min/V i regulatorem 45A.
Konstrukcja Blade 360 CFX
Model jest przeznaczony dla pilotów, którzy chcą trenować akrobację z większym śmigłowcem. Szkielet wykonany jest z węglowych ścian bocznych, zastosowano szereg aluminiowych elementów CNC, które tworzą lekką i bardzo sztywną konstrukcję.
Odbiornik Spektrum AR636A
System sterujący śmigłowca jest zainstalowany w odbiorniku AR636A. Odbiornik zawiera dostrojony software, który umożliwia bezproblemowe sterowanie modelu również mniej doświadczonym pilotom.
Napęd wirnika ogonowego paskiem
Blade 360 CFX ma wirnik ogonowy napędzany paskiem. Zaletą tego napędu jest nie tylko bezpieczne i precyzyjne przeniesienie obrotów do wirnika ogonowego, ale również potrafi wybaczyć błędy pilota - przy zablokowaniu wirnika ogonowego nie dojdzie do zerwania kół zębatych, ale tylko do poślizgu zębów paska.
Silne cyfrowe serwa cykliki z metalową przekładnią
Cyklika śmigłowca sterowana jest trzema cyfrowymi serwami z metalową przekładnią. Wraz ze zoptymalizowaną geometrią praktycznie eliminują luzy w cięgnach, dźwignie serw są prostopadle do osi tarczy cykliki i mają wielki rozstaw kulowych czopów od środka obrotu cykliki. Wynikiem jest wyższa precyzja sterowania i doskonała reakcja.
Mocny silnik trójfazowy
O napęd śmigłowca stara się mocny silnik trójfazowy z wirującym kołnierzem i wysokim momentem obrotowym wraz z trójfazowym regulatorem 45A z modulowanym źródłem zasilania BEC.
Skośne uzębienie
Zębatka silnika i koło odbiorcze posiadają skośne uzębienie. Zaletą skośnego uzębienia jest płynniejsza praca i mniejsza skłonność na uszkodzenia uzębienia.
Laminatowa kabina
Sztywność i minimalna masa są ważnymi wymaganiami na kabinę modelu. Te warunki spełnia laminatowa kabina. Jest dostarczana gotowa z kolorowym wykończeniem.
Własności śmigłowca Blade 360 CFX
- Średnica wirnika 810mm
- Lekka i sztywna konstrukcja
- Wykonanie głowicy flybarless oznacza uproszczenie konstrukcji, niższą masę i lepszą odpowiedź
- Skośne uzębienie daje cichszą pracę i mniejszy opór toczenia przekładni
- W zestawie jest zaprogramowany odbiornik Spektrum AR636A
- Laminatowa kabina z ostrym ubarwieniem
- Serwa cykliki z metalową przekładnią
- Szybkie cyfrowe serwo wirnika ogonowego
- Węglowe ściany boczne szkieletu
- Aluminiowe elementy CNC
- Wszystko jest złożone i przygotowane do lotu, wersja BNF
Parametry techniczne:
Średnica wirnika 810mm
Długość 670mm
Wysokość 215mm
Masa 850g
Akumulator Zalecany LiPol 3000 mAh 3S 30C
Zestaw zawiera kompletnie złożony model RC śmigłowca Blade 360 CFX z zainstalowanym odbiornikiem RC AR636A, trójfazowym silnikiem, regulatorem 45A oraz serwami.
Charakterystyka
Elektro śmigłowiec RC średniej klasy Blade 360 CFX BNF dla pilotów, którzy chcą wejść świata wielkiej akrobacji. Wykonanie najwyższej jakości, zasilanie akumulatorem LiPol 11.1V 3000mAh, rama węglowa i łopaty wirnika, bardzo wydajne cyfrowe serwa z metalową przekładnią dla ostrej i precyzyjnej odpowiedzi na sterowanie. Śmigłowiec jest napędzany mocnym trójfazowym silnikiem 360 CFX 3400 obr/min/V i regulatorem 45A.
Konstrukcja Blade 360 CFX
Model jest przeznaczony dla pilotów, którzy chcą trenować akrobację z większym śmigłowcem. Szkielet wykonany jest z węglowych ścian bocznych, zastosowano szereg aluminiowych elementów CNC, które tworzą lekką i bardzo sztywną konstrukcję.
Odbiornik Spektrum AR636A
System sterujący śmigłowca jest zainstalowany w odbiorniku AR636A. Odbiornik zawiera dostrojony software, który umożliwia bezproblemowe sterowanie modelu również mniej doświadczonym pilotom.
Napęd wirnika ogonowego paskiem
Blade 360 CFX ma wirnik ogonowy napędzany paskiem. Zaletą tego napędu jest nie tylko bezpieczne i precyzyjne przeniesienie obrotów do wirnika ogonowego, ale również potrafi wybaczyć błędy pilota - przy zablokowaniu wirnika ogonowego nie dojdzie do zerwania kół zębatych, ale tylko do poślizgu zębów paska.
Silne cyfrowe serwa cykliki z metalową przekładnią
Cyklika śmigłowca sterowana jest trzema cyfrowymi serwami z metalową przekładnią. Wraz ze zoptymalizowaną geometrią praktycznie eliminują luzy w cięgnach, dźwignie serw są prostopadle do osi tarczy cykliki i mają wielki rozstaw kulowych czopów od środka obrotu cykliki. Wynikiem jest wyższa precyzja sterowania i doskonała reakcja.
Mocny silnik trójfazowy
O napęd śmigłowca stara się mocny silnik trójfazowy z wirującym kołnierzem i wysokim momentem obrotowym wraz z trójfazowym regulatorem 45A z modulowanym źródłem zasilania BEC.
Skośne uzębienie
Zębatka silnika i koło odbiorcze posiadają skośne uzębienie. Zaletą skośnego uzębienia jest płynniejsza praca i mniejsza skłonność na uszkodzenia uzębienia.
Laminatowa kabina
Sztywność i minimalna masa są ważnymi wymaganiami na kabinę modelu. Te warunki spełnia laminatowa kabina. Jest dostarczana gotowa z kolorowym wykończeniem.