Gotowe pomalowane elementy modelu z zainstalowanym silnikiem trójfazowym, serwami, odbiornikem AR600, regulatorem 60A, akumulatorem, ładowarką oraz akcesoriami
Nowoczesna delta dla zaawansowanych pilotów Carbon-Z Scimitar ze sterowanymi sterami kierunku oraz wektorem ciągu silnika zaprojektował dla E-flite Quique Somenzini. Metrowy model z designem Fantasy oraz nowoczesna konstrukcja ze wzmocnieniami z włókna węglowego, którą można wyposażyć w elektryczne chowane podwozie.
Specjalnością modelu jest sterowanie sterami kierunku, które jest sprzężone z silnikem i obraca się równocześnie ze sterami i skutecznie pomaga w sterowaniu. Dzięki temu można latać loty nożowe, płaskie korkociągi, spirale w kombinacjach, jakich jeszcze do tej pory nie widzieliście. Kto lubi adrenalinę i akrobację, jest na mecie swoich poszukiwań, Carbon-Z Scimitar jest tym właściwym dla Was.
Wymiana akumulatora jest szybka dzięki zdejmowanej kabinie, ta jest wyposażona w pilota i naklejką z tablicą przyrządów. Śmigło jest chronione przed uszkodzeniem płozą i przedłużeniami dolnych części stateczników pionowych. Złożenie zajmuje jeden wieczór.
Model jest wzmocniony szeregiem elementów z tworzyw sztucznych, które zwiększają wytrzymałość tych elementów, mogących mieć kontakt z ziemią przy lądowaniu. Końcówki skrzydeł, płoza ogonowa, dziób i wzmocnienia dolnej części kadłuba mają przyklejoną odpowiednią ochronę dokładnie tam, gdzie jest to potrzebne.
- Podwójny statecznik pionowy jest sprzężony mikserem z wektorem ciągu silnika
- Wyjątkowo sztywna i lekka konstrukcja Carbon-Z
- Szybkie cyfrowe serwa są już zainstalowane
- Dostęp do elektroniki za pomocą jednej śruby
- Wydajne przednie i boczne wloty powietrza do chłodzenia silnika
- Charakterystyczny schemat kolorystyczny dla lepszej widoczności
- Przygotowane pod opcjonalne chowane elektrycznie podwozie(EFLG110)
- Wszystkie elementy wraz z dziobem i statecznikami pionowymi są łatwo wymienialne
Polecamy zakup
6 kanałowy nadajnik kompatybilny z DSM2 lub DSMX z funkcją elevon, dual rate oraz expo, odbiornik, akumulator LiPol 14,8V 4S 3200mAh, odpowiednia ładowarka
Parametry techn.
Rozpiętość | 1080mm |
---|---|
Długość | 889mm |
Masa do lotu | 2000 g |
Powierzchnia nośna | 36,5 dm² |
Obciążenie powierzchni | 55 g/dm² |
Napęd elektro | 32 1010Kv BL (zainstalowany) |
Odbiornik | zalecane AR600 6-kanałowy DSMX (zainstalowany tylko w BNF) |
Serwa | 5x Digital High-speed, sub-mikro servo, 1x Digital High-power metal-gear mini servo (zainstalowane) |
Środek ciężkości | 553 do 565mm od dziobu modelu |
Śmigło | 10 x 8 |
Regulator | 60A Pro SB Trójfazowy z modulowanym BEC (zainstalowany) |
Zalecany akumulator | 14,8V 30C 4S 3200mAh LiPol (w zestawie BNF) |
Chowane podwozie | Opcjonalne |
Zalecana ładowarka | 3-4 S DC LiPol z Balanserem (w zestawie verze BNF) |