Nowa generacja silników AXi GOLD LINE V2 ma lepsze osiągi dzięki zmodernizowanej konstrukcji obejmującej zintegrowany wentylator poprawiający chłodzenie silnika aż o 20%.
Silnik dużej mocy typu „outrunner” (z wirującym płaszczem) z magnesami neodymowymi. Hartowany wał silnika o średnicy 6mm ułożony jest na 3 japońskich łożyskach kulkowych dzięki czemu silnik jest bardzo stabilny w każdej pozycji montażu nawet przy najwyższych mocach oraz bardzo wytrzymały i trwały w długim okresie czasu. Jakość łożysk wpływa też na stosunkowo cichą pracę. Rotor silnika jest fabrycznie dynamicznie wyważony na profesjonalnej wyważarce marki Schenck.
Silniki V2 dzięki dużemu momentowi obrotowemu są zdolne napędzać duże śmigła i dedykowane są do bezpośredniego napędu modeli bez koniecnzości użycia przekładni mechanicznych przez co straty mocy i waga napędu są maksymalnie niskie.
Podstawowe dane:
- przeznaczenie: samoloty do 3.5kg i szybowce do 5kg
- wymiary: fi 49.8×54.4mm
- średnica osi: 6mm
- zasilanie: 5-6 Li-pol
- KV: 465 obr/V
- max. sprawność: 89%
- pobór prądu: 13-37A (sprawność >82%)
- prąd max: 53A (60 sek.)
- pobór prądu bez obciążenia: 1.4A
- oporność wewnętrzna: 82 mOhm
- waga: 315g
- zalecany regulator: 70-80A
- moc maksymalna: 1160W
- możliwość montażu przed i za wręgą
- zawartość zestawu: silnik V2 z kablami, piasta śmigła na wał silnika, zestaw do montażu wstecznego (piasta na rotor + krzyżak montażowy), śruby
Proponowane śmigła:
- 5 ogniw Li-pol: 15×8 – 17×8
- 6 ogniw Li-pol: 15×8