Wczytuję dane...
Model: HW30102604
Kod producenta: HW30102604
Wysyłka od: 20.00 PLN
Producent: HobbyWing

Regulator Hobbywing EZRUN MAX10 G2 80A

Regulator EZRUN MAX10 G2 oferuje wszystko, czego potrzebujesz, aby w pełni wykorzystać potencjał swojego pojazdu RC w skali 1:10 – nieważne, czy jest to samochód drogowy, buggy off-road, czy lekka ciężarówka 2WD typu short cruise. Pozwala korzystać zarówno z silników AC z czujnikami, jak i bez czujników. Zapewnia też 12 programowalnych parametrów (w tym Turbo Timing).

Wiele możliwości

Produkt jest kompatybilny z silnikami o rozmiarze 540-550 (na przykład Hobbywing EZRUN 3652SD / 3665SD G3) – zarówno z czujnikami, jak i bez czujników. Wymaga zasilania 2-3S LiPo i wyróżnia się kompaktową konstrukcją, niską masą oraz opatentowanym systemem chłodzenia o wysokiej wydajności. Jest też wodoodporny i pyłoszczelny – sprawdzi się w niemal każdych warunkach. Oferuje także regulowany stabilizator BEC o natężeniu do 5 A i napięciu od 6 V do 7,4 V. Obsługuje przy tym szereg funkcji ochronnych, takich jak na przykład ochrona termiczna czy zabezpieczenie przed awarią.

Programowalne parametry

Regulator oferuje aż 12 programowalnych parametrów, takich jak na przykład tryb jazdy, napięcie BEC, kierunek obrotów silnika, maksymalna siła hamowania czy Turbo Timing (do 32°), który zwiększa moc do nawet 25%. Programowanie i aktualizacja oprogramowania odbywają się przy użyciu dodatkowych modułów, które są dostępne w sprzedaży oddzielnie.

W zestawie

  • Regulator + przewody
  • Instrukcja obsługi
Producent Hobbywing
Model HW30102604
Zastosowanie Pojazdy RC (skala 1:10)
Typ AC
Natężenie stałe 80 A
Maks. natężenie szczytowe 52 A
Li-Po 2-3 ogniwa
Napięcie BEC 6-7,4 V
Natężenie BEC (maks.) 5 A
Długość 53 mm
Szerokość 39,5 mm
Wysokość 37,2 mm
Waga 120 g
Sterowanie 2-kierunkowe
Wejście dla czujników Tak
Programowalny Tak
Wodoodporność Tak
Programowalne parametry Ogólne: tryb jazdy, maks. moc wsteczna, liczba ogniw LiPo, ochrona napięcia, napięcie BEC, kierunek obrotów silnika;
Sterowanie przepustnicą: początkowa wartość przepustnicy, rozruch, maks. moc wsteczna;
Sterowanie hamulcem: intensywność hamowania oporowego, maks. siła hamowania;
Taktowanie: Turbo Timing, Opóźnienie Turbo Timing;
Polecamy