Przedstawiamy TRX-4M.
To nowy sposób na doświadczenie zabawy, przygody i realizmu TRX w skali 1/18.
TRX-4M wypełnia lukę pomiędzy małymi samochodzmi typu Crawler, a jakością i osiągami w skali 1/10. Olejowe amortyzatory, stalowe szyny ramy oraz płynnie działający układ napędowy dają mu duże możliwości jazdy w terenie, po skałach, na trawie i w strumienach górskich. Ciasny promień skrętu i precyzyjna kontrola przepustnicy dają fantastyczną zwrotność w pomieszczeniach.
Opcjonalne przełożenia.
Modułowy zespół TRX-4M pozwala na wymianę różnych przekładni w celu zmiany charakterystyki pracy przekładni w niskim zakresie obrotów dla uzyskania płynnego momentu obrotowego przy niskich prędkościach lub zwiększenia wydajności w górnym zakresie obrotów dzięki opcji przekładni szybkiej. Rekomendowane - opcjonalne przełożenia, sprzedawane oddzielnie.
Oświetlenie LED.
TRX-4M zawiera standardowe oświetlenie LED w przednim zderzaku. Dodaj opcjonalne światła LED Pro Scale, a Twój TRX-4M ożyje dzięki funkcjonalnym światłom hamowania, reflektorom, światłom cofania, a nawet latarkom awaryjnym (światła Pro Scale sprzedawane są oddzielnie).
System montażu Clipless Body.
Innowacyjny system montażu karoserii Traxxas utrzymuje karoserię na miejscu, bez względu na to jak ostra jest akcja. Szybkie pociągnięcie za ukryte klipsy uwalnia karoserię w kilka sekund, bez konieczności gubienia klipsów, zawodnych magnesów lub niechlujnej taśmy rzepowej.
Niski środek ciężkości.
Pojemnik na baterie TRX-4M leży głęboko w podwoziu, aby skoncentrować ciężar jak najniżej. Niżej położony środek ciężkości zwiększa stabilność i zmniejsza ryzyko przewrócenia się pojazdu. Szeroki gumowy pasek utrzymuje baterię bezpiecznie na miejscu i zapobiega przesuwaniu się ciężaru.
Zawieszenie Triangulated Four-Link.
TRX-4M jeździ na zaawansowanym zawieszeniu czterowahaczowym z wytrzymałymi drążkami trójkątnymi. Solidne przednie i tylne osie zapewniają doskonałą artykulację, aby pokonać najtrudniejsze przeszkody.
Szyny wzmacniające. - C-Channel Frame Rails.
Wytrzymałe szyny ramy są uformowane z głębokiego ceownika dla maksymalnej sztywności. Szyny są wyższe w środkowej części dla zwiększenia wytrzymałości tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne.
Silnik montowany z przodu.
Silnik Titan jest bezpiecznie zamocowany do modułu przekładniowego ze stałą siatką przekładni, która nigdy nie wymaga regulacji. Pozycja montażowa silnika przesuwa masę ciała do przodu, co poprawia dynamikę jazdy po przeszkodach.
Akumulator LiPo 2S iD.
Dołączona do zestawu bateria LiPo 2S, zapewnia napięcie 7,4V i ponad godzinę pracy z bezpieczeństwem i prostotą Traxxas iD. Specjalnie zaprojektowane złącze iD podłącza się bezpośrednio do ECM-2.5.
ECM-2.5 E- elektroniczny moduł sterujący.
ECM-2.5 posiada funkcję wykrywania niskiego napięcia dla akumulatorów LiPo 2S oraz programowanie jednym przyciskiem EZ-Set w celu wyboru trybu jazdy. Wybierz tryb sportowy do jazdy dookoła, lub tryb trailowy dla płynnego hamowania na stromych zjazdach. Aby uzyskać płynny wygląd podczas pełzania po technicznym terenie, Crawl Mode uruchamia pełne hamulce w momencie zwolnienia przepustnicy i pozwala kierowcy na kontynuowanie jazdy do tyłu bez drugiego naciśnięcia spustu.
Ładowarka USB / 2A iD.
Dołączona 2-amperowa ładowarka USB-A zapewnia szybkie i wygodne ładowanie niemal wszędzie. Technologia Traxxas iD jest łatwiejszym i bezpieczniejszym sposobem na ładowanie baterii LiPo. Wystarczy podłączyć baterię iD, a ładowarka zrobi resztę. Kiedy dioda LED zmieni kolor na zielony, bateria jest naładowana.
Replika kół 1.0".
Koła TRX-4M są autentycznymi replikami w skali z formowanymi detalami nakrętek i beadlock. TRX-4M wykorzystuje standardowy HEX 7mm, dzięki czemu wymiana kół jest szybka i łatwa.
Centralne wały napędowe Heavy-Duty.
Centralne wałki napędowe TRX-4M swobodnie się wysuwają, aby umożliwić maksymalny skok zawieszenia. Płynnie działające przeguby homokinetyczne zostały zaprojektowane z myślą o długotrwałej i bezproblemowej pracy.
Przednie i tylne osie wyposażone w szpule.
Przednia i tylna oś TRX-4M są zablokowane za pomocą szpul, aby zapewnić nieprzerwaną moc wspinania się na wszystkie cztery koła. Mocne, stalowe przeguby homokinetyczne (CV) pozwalają na zwiększenie kąta skrętu przednich kół przy ciasnych zakrętach.
Amortyzatory GTM z wypełnieniem olejowym.
Olejowe amortyzatory GTM TRX-4M posiadają podwójne uszczelki typu O-ring na trzonie, co zapewnia doskonałe uszczelnienie i płynne działanie. Dostosowane specjalnie do modelu TRX-4M amortyzatory GTM wygładzają nierówności zapewniając realistyczną i kontrolowaną jazdę.
MODEL 97074-1: 1/18 Scale 4X4 Trail Truck, w pełni zmontowany, Ready-To-Drive®, z dwukanałowym nadajnikiem TQ™ 2.4GHz i wodoodporną elektroniką ECM-2.5™.