Silnik ECO-C w wersji V2 dedykowany do modeli samolotów. Atrakcyjna cena przy zachowaniu jakości marki Dualsky.
W silnikach serii ECO zmieniono oznaczenia modeli upodabniając je do tego znanego z innych popularnych silników jak AXi, EMAX, RAY, FOXXY itp. Teraz nazwa modelu silnika bazuje na średnicy i długości statora oraz KV.
Rodzina silników Dualsky serii ECO obejmuje zakres najczęściej stosowanych jednostek napędowych: od najmniejszych aż do tych o mocy 900W. Szeroki wybór KV pozwala na precyzyjny dobór silnika do konkretnego zastosowania. Cześć z nich jest również odpowiednia do zastosowania w platformach multikopterów (linia ECO-X).
Cechy silników ECO V2:
- o 25% mocniejsza konstrukcja w porównaniu do serii ECO przy zachowaniu tej samej wagi
- żywotność silnika zwiększona o 50% w porównaniu do poprzedniej serii ECO
- wzmocnione osie
- wyważony dynamicznie rotor
- zoptymalizowane rozpraszanie ciepła
- stator wodoodporny – gotowy do pracy w deszczu i wilgoci – UWAGA łożyska nie są wodoodporne!
- NOWE ZASADY OZNACZANIA bazujące na średnicy i długości statora oraz KV (obrotów na Volt napięcia bez obciążenia)
- szeroki wybór modeli w najpopularniejszych rozmiarach aż do mocy ponad 2000W i optymalnie dobranymi parametrami KV
- okablowanie standardowej długości z fabrycznie zalutowanymi konektorami (gniazda konektorów do zalutowania na kablach regulatora znajdują się w zestawie)
- wał silnika wystający po stronie statora
- możliwość odwrotnego montażu, piasta do przykręcenia na rotor znajduje się w zestawie
- krzyżak montażowy i śruby znajdują się w zestawie
- obudowa silnika ze stopu aluminium, obrabiana na maszynach CNC i anodyzowana
- łożyska NMB
- magnesy N4SH
- oznaczenia modelu są laserowo wygrawerowane na rotorze dzięki czemu wyeliminowano jakikolwiek wpływ na wyważenie
- produkt skierowany dla średniozaawansowanych pilotów samolotów i multikopterów gwarantujący wysoką jakość przy jednoczesnym niskim koszcie zakupu
- produkt opakowany w estetyczne pudełko
Podstawowe dane:
- wymiary: 49.5×55.2mm
- średnica ośki: 6 mm
- rozstaw śrub mocujących: 30/30 mm
- zasilanie: 5-6 ogniw Li-pol
- waga: 380 g
- KV: 470 obr/V
- zalecane śmigła: 5S 18×10, 17×8 6S 16×8, 15×8
- najwyższa efektywność przy obciążeniu: 54A
- maksymalne chwilowe obciążenie: 90A (do 15 sekund)
- moc maksymalna (15 sekund): 1800W
- pobór prądu bez obciążenia (10V): 1.5A
- oporność wewnętrzna: 16.4 mOhm
- zalecany regulator: 80A
- zastosowanie: samoloty klasy 90E-110E, odpowiedniki spalinowego 4-suwa 15-22cm
- w komplecie: krzyżak do mocowania, piasta śmigła do montażu wstecznego, konektory męskie typu DB4 4mm zalutowane na kablach + gniazda konektorów i rurki termokurczliwe