Paliwo przeznaczone do stosowania w silnikach żarowych lotniczych, heli oraz łódek, odpowiednie do rekreacyjnego i sportowego zastosowania (gdy nie ma potrzeby maksymalnych osiągów, ekstremalnej akrobacji itp.).
Zawartość nitrometanu: 10 %
Zawartość mieszanki oleju syntetycznego i rycynowego: 12 %
Opakowanie: kanister 5l.
Mieszanka z dodatkami zoptymalizowana pod kątem utrzymania właściwej temperatury silnika, łatwego rozruchu i osiągania maksymalnych obrotów. Zawiera również dodatek odpowiadający za pochłanianie wilgoci dla wydłużenia bezawaryjnej pracy silnika.
Niebieskie zabarwienie pozwala lepiej ocenić ilość paliwa w zbiorniku i nie ma negatywnego wpływu na pracę i regulację silnika.
PRZEZNACZENIE:
- silniki samolotowe dwusuwowe: O.S. MAX, ASP, YS, Thunder Tiger itp. oraz czterosuwowe Laser
- silniki heli o pojemności .30-.55 do treningu latania (bez akrobacji 3D) marek O.S. MAX, YS, Thunder Tiger itp.
UWAGA! Ze względu na specyficzną zawartość wysyłka paliwa tylko poprzez kuriera GLS lub InPost. Paczek z paliwem nie wysyłamy pocztą i do paczkomatów.
Zalecenia i ostrzeżenia.
- Ogrzewanie grozi wybuchem
- Produkt wysoce łatwopalny
- Trzymać z dala od wolnego ognia, iskier i źródeł ciepła
- Unikać działania na preparat bezpośrednich promieni słonecznych.
- Unikać gromadzenia się ładunków elektrostatycznych
- Działa toksycznie przez drogi oddechowe, w kontakcie ze skórą i po połknięciu
- Działa toksycznie przez drogi oddechowe, w kontakcie ze skórą i po połknięciu; zagraża powstaniem bardzo poważnych nieodwracalnych zmian w stanie zdrowia
- Przechowywać pod zamknięciem i chronić przed dziećmi
- Produkt pochłaniający wilgoć
- Przechowywać w szczelnych opakowaniach w dobrze wentylowanych pomieszczeniach.
- Nie przechowywać w pobliżu źródeł zapłonu – nie palić tytoniu
- Nosić odpowiednią odzież ochronną i odpowiednie rękawice ochronne
- Nie wdychać dymów powstających w wyniku pożaru lub wybuchu
- W przypadku awarii lub jeżeli źle się poczujesz, niezwłocznie zasięgnij porady lekarza – jeżeli to możliwe, pokaż etykietę.