Zestaw ARF modelu akrobatyka o rozpiętości 1702 mm, przeznaczony do napędu spalinowym silnikiem benzynowym o pojemności 20 cm3 lub silnikiem elektrycznym zasilanym 6-8S Lipo
Cechy nowego Slicka:
- Wzmocniony kadłub i skrzydła ze sklejki laminowanej węglem i belki z włókna węglowego.
- Nowy system szybkiego zwalniania do mocowania skrzydeł i SFG
- Kabina mocowana jest bez śrub z nowym systemem szybkiego zwalniania - umożliwia to szybką wymianę akumulatora przy zastosowaniu napędu elektrycznego.
- Solidna, ale jednocześnie lekka konstrukcja, od początku opracowana z myślą o akrobacjach precyzyjnych i trójwymiarowych.
- Bardzo gotowa konstrukcja, doświadczeni budowniczowie mogą to zrobić w niecały dzień.
- Oznaczone laserem położenie śrub silnika na przegrodzie silnika.
- Stery serwo umieszczone w kadłubie pod kabiną - Kabel napędowy SOP
- Wielkość pokrywy silnika dostosowana jest do montażu zarówno jednocylindrowych silników benzynowych, jak i elektrycznych
Zestaw zawiera:
- Podwozie z włókna węglowego, ostroga, rura skrzydłowa, stożek śmigła
- Dźwignie steru z włókna szklanego, osłony kół, pokrywa silnika
- Zbiornik paliwa, węże i zawór paliwa
- Wstępnie przygotowane kable do napędu steru, pręty z przegubami kulowymi
- Opakowania transportowe do skrzydeł
Zalecany sprzęt:
- Silnik benzynowy o pojemności 20ccm / Silnik elektryczny do 6-8S Lipo i 100A ESC
- 4 serwa Medium (35x15mm) lub Standardowy rozmiar
- W przypadku korzystania z silnika benzynowego do sterowania przepustnicą służy jedno serwo
- Aparatura, odbiornik, bateria, ładowarka
- kleje i żywice narzędzia
W przypadku zastosowania silnika spalinowego konieczne jest wzmocnienie przegrody, np. poprzez ponowne laminowanie.
Wymiary i waga skrzyni transportowej:
126,5 x 49 x 27 cm; 6,2 kg
Rozpiętość [mm] |
1702 |
Długość [mm] |
1543 |
Waga [g] |
3680 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] |
55,62 |