Wczytuję dane...
Wysyłka: Wysyłka gratis!
Producent: TEAM LOSI

Zawartość zestawu

Gotowy złożony model auta RC Losi 5IVE-T® 2.0 V2 SCT BND z zainstalowanymi komponentami: odbiornik 6 kan. Spektrum® 6200A, silnik Zenoah™ 32cc z szarpanką, serwo kierunku S900S, serwo gazu S901T, klucz do kół, klucz wielofunkcyjny, przyrząd na amortyzatory, klucz na świecę, uszczelka tłumika, imbusy 2,0mm, 2,5mm, 3,0mm, 4,0mm.

Charakterystyka

Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND

Szybkie, duże, mocne takie jest auto benzynowe auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 w ulepszonej wersji V2 do zawodów Off Road 1:5 lub do jazdy rekreacyjnej na torach. Wykorzystajcie ogromną moc silnika Zenoah G320 32cc. Nowa generacja auta z odbiornikiem Spektrum i stabilizacją AVC.

Poprzedni model RC Losi 5IVE-T, zmienił świat wyścigów terenowych w skali 1:5 i ta kultowa platforma stała się jedną z najbardziej udanych. Teraz należy się przygotować na wersję V2 - Losi 5IVE-T 2.0 BND, która ma wszystkie bezkonkurencyjne zalety swojego poprzednika i obejmuje technologię Bind-N-Drive (bez nadajnika w zestawie), ktora pozwala na wybór własnego uniwersalnego nadajnika Spektrum. Mocny silnik Zenoah G320 32ccm zostal specjalnie wyprodukowany dla 5IVE-T 2.0. Nowe wykonanie podwozia zmniejszą kąt przedniego wału napędowego, co zwiększa wytrzymałośc i wyważenie napędu wszystkich kół. System sterowania Ackerman ułatwia zmiany ustawienia i ogólnie polepsza geometrię sterowania. Do dalszych innowacji należy ulepszona przednia maska, mocne hamulce i kopułki odpowietrzające aluminiowych amortyzatorów dla bezkonkurencyjne absorbcji uderzeń.

Własności auta 5ive-T 2.0

  • Wersja BND z odbiornikiem
  • Napęd 4WD na wszystkie koła
  • Silnik benzynowy 32 ccm z szarpanką
  • Ekstra duży zbiornik 800cc dla długiej jazdy
  • Zintegrowany regulowany servo saver
  • Aluminiowe podwozie 5mm CNC dla maksymalnej sztywności i mniejszej masy
  • Mocne hamulce tarczowe
  • Trzy regulowane zamknięte wiskozowe dyferencjały
  • Półosie CVD napędów
  • Duże aluminiowe amortyzatory z wałami ø7mm
  • Innowacyjne zamknięte sprzęgło z otworami chłodzącymi
  • Odbiornik Spektrum® 6200A DSMR 6-Ch AVC
  • Centralne wały napędu z mniejszym kątem skrętu
losi/LOS05014T2_b01.jpg

Silnik benzynowy Zenoah G320 32cc

Sprawdzony i niezawodny silnik Zenoah G320 32cc został skonstruowany specjalnie dla 5IVE-T 2.0. Dzięki doskonałemu projektowi chłodzony powietrzem silnik osiąga wysoką moc z dużym momentem obrotowym, niezbędnym dla aut w skali 1:5, jakim jest 5IVE-T 2.0. Jest łatwy w rozruchu za pomocą szarpanki i prostą regulację. Dzięki temu doświadczycie jazdy pełną adrenaliny i wrażeń.

Wersja Bind-N-Drive

Wykonanie modelu w wersji Bind-N-Drive (BND) jest dobrym wyborem dla wszystkich, którzy posiadają własny nadajnik pistoletowy z technologią Spektrum 2,4GHz DSMR. Dzięki temu można mieć auto na korzystniejszych warunkach, ponieważ wystarczy tylko sparować swój nadajnik z odbiornikiem.

losi/LOS05014T2_b04.jpg

Nowa konstrukcja przekładni kierowniczej i dźwigni kątowej

Dzięki nowemu typowi przekładni kierowniczej i dźwigni kątowej można uzyskać największe odczucie bezpieczeństwa z doskonałej sterowności. System geometrii sterowania przedniej osi Ackermann umożliwi płynne pokonywanie zakrętów i cieszyć się relaksującą jazdą. Nowy serwosaver został zaprojektowany tak, aby był mniej obciążony i reagował bardziej płynnie, co zapewni bardziej spójne sterowanie.

losi/LOS05014T2_b05.jpg

Nowy centralny dyferencjał

Inżynierowie Losi niestrudzenie pracowali nad osiągnięciem doskonałej równowagi przeniesienia mocy na przednią i tylną oś 5IVE-T 2.0, aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy. Wersja 2.0 ma idealne rozłożenie masy, dzięki przesunięciu środkowego deferencjału. Przez to zmniejsza się również kąt wałów napędowych, co stanowi dla nich mniejsze obciążenie.

losi/LOS05014T2_b06.jpg

Nowe felgi i opony

W aucie 5IVE-T 2.ulepszono tak koła, aby zwiększyła się ich wytrzymałość i sztywność. Jest to ważne podczas jazdy w terenie, opony mają nowy skład mieszanki i wzór bieżnika dla lepszej trakcji i wydajności auta.

losi/LOS05014T2_b07.jpg

Przednia płyta poślizgowa, zderzak

Nie ma obawy o to, czy w terenie zahaczy się o błotnik czy zderzak. Przednia płyta jest optymalne nachylona aby przy kontakcie przedniej części z podłożem doszło do poślizgu po terenie i auto mogło bez opóźnień kontynuować jazdę. Również błotniki przednich kół mają zmodyfikowany kształt tak, aby nie dochodziło do uszkodzeń.

losi/LOS05014T2_b08.jpg

 

Wydajniejsze hamulce

Auto 5IVE-T 2.0 ma zainstalowane lepsze i wydajniejsze hamulce tarczowe, które były wcześniej opracowane dla Team Losi Racing 5IVE-B. Wzmocnione stalowe tarcze hamulcowe w połączeniu z okładzinami dla wysokich obciążeń, zapewniają poczucie pewności siebie, dzięki czemu zawodnicy mogą szybciej hamować w zakrętach i wcześniej przyspieszać. Wydajność przedniego i tylnego hamulca może być wyregulwoana w zależności od warunków na torze.

losi/LOS05014T2_b09.jpg

Cięgna serwa gazu i hamulców

Na dźwigni serwa gazu znajduje się cięgno do gaźnika silnika i cięgien hamulców. Na dźwigni serwa znajduje się wahacz, do którego są przymocowane dwie dźwignie, prowadzące do przednich i tylnych dźwigni hamulca przedniego i tylnego napędu. Wydajność przedniego i tylnego hamulca można zmodyfikować i ustawić według odpowiednich własności jezdnych pojazdu.

losi/LOS05014T2_b10.jpg

Aluminiowe regulowane amortyzatory

Ogromne aluminiowe amortyzatory mają duże 7mm tłoczyska, które są w pełni wymiarowane dla obciążenia aut 1:5. Duża objętość wypełnienia i możliwości regulacji, zapewnią autu bezpieczną jazdę również w tych najcięższych warunkach. 5IVE-T 2.0 jest standardowo dostarczany z aluminiowymi zamkami z gwintem. Śruby odpowietrzników umożliwiają szybszy i łatwiejszy i zalewanie.

losi/LOS05014T2_b11.jpg

Nowy korpus sprzęgła ciernego

Silnik ma nową konstrukcję odlewu osłony sprzęgła i zębatki wyjściowej. Ten napędza koło zębate, które bardziej elastycznie reaguje na przeniesienie momentu obrotowego na centralny dyferencjał i lepiej znosi ciężkie warunki pracy.

Short Course Losi 5ive-T 2.0

Polecamy zakup

Do uruchomienia potrzeba uzupełnić:

  • Akumulator odbiornika 2S Lipol
    • Akumulator Dynamite LiPo Reaction2 7.4V 5200mAh 2S 15C Rx
    • Smart akumulator Spektrum LiPol 7.4V 4000mAh Rx IC3
  • Ładowarka
    • Ładowarka Dynamite Prophet Sport Mini LiXX/NiMH 50W AC
    • Smart ładowarkaSpektrum S1100 1x100W AC
  • Nadajnik Spektrum DSMR
    • Ekonomiczny nadajnik Spektrum DX5C DSMR
    • Odporny mechanicznie nadajnik Spektrum DX5 Rugged DSMR
    • Wyczynowy nadajnik Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR
  • Benzyna 95 oktanowa

 

Polecamy