-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.TEAM LOSI
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Zawartość zestawu
Gotowy złożony model auta RC Losi 5IVE-T® 2.0 V2 SCT BND z zainstalowanymi komponentami: odbiornik 6 kan. Spektrum® 6200A, silnik Zenoah™ 32cc z szarpanką, serwo kierunku S900S, serwo gazu S901T, klucz do kół, klucz wielofunkcyjny, przyrząd na amortyzatory, klucz na świecę, uszczelka tłumika, imbusy 2,0mm, 2,5mm, 3,0mm, 4,0mm.
Charakterystyka
Szybkie, duże, mocne takie jest auto benzynowe auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 w ulepszonej wersji V2 do zawodów Off Road 1:5 lub do jazdy rekreacyjnej na torach. Wykorzystajcie ogromną moc silnika Zenoah G320 32cc. Nowa generacja auta z odbiornikiem Spektrum i stabilizacją AVC.
Poprzedni model RC Losi 5IVE-T, zmienił świat wyścigów terenowych w skali 1:5 i ta kultowa platforma stała się jedną z najbardziej udanych. Teraz należy się przygotować na wersję V2 - Losi 5IVE-T 2.0 BND, która ma wszystkie bezkonkurencyjne zalety swojego poprzednika i obejmuje technologię Bind-N-Drive (bez nadajnika w zestawie), ktora pozwala na wybór własnego uniwersalnego nadajnika Spektrum. Mocny silnik Zenoah G320 32ccm zostal specjalnie wyprodukowany dla 5IVE-T 2.0. Nowe wykonanie podwozia zmniejszą kąt przedniego wału napędowego, co zwiększa wytrzymałośc i wyważenie napędu wszystkich kół. System sterowania Ackerman ułatwia zmiany ustawienia i ogólnie polepsza geometrię sterowania. Do dalszych innowacji należy ulepszona przednia maska, mocne hamulce i kopułki odpowietrzające aluminiowych amortyzatorów dla bezkonkurencyjne absorbcji uderzeń.
Własności auta 5ive-T 2.0
- Wersja BND z odbiornikiem
- Napęd 4WD na wszystkie koła
- Silnik benzynowy 32 ccm z szarpanką
- Ekstra duży zbiornik 800cc dla długiej jazdy
- Zintegrowany regulowany servo saver
- Aluminiowe podwozie 5mm CNC dla maksymalnej sztywności i mniejszej masy
- Mocne hamulce tarczowe
- Trzy regulowane zamknięte wiskozowe dyferencjały
- Półosie CVD napędów
- Duże aluminiowe amortyzatory z wałami ø7mm
- Innowacyjne zamknięte sprzęgło z otworami chłodzącymi
- Odbiornik Spektrum® 6200A DSMR 6-Ch AVC
- Centralne wały napędu z mniejszym kątem skrętu
Silnik benzynowy Zenoah G320 32cc
Sprawdzony i niezawodny silnik Zenoah G320 32cc został skonstruowany specjalnie dla 5IVE-T 2.0. Dzięki doskonałemu projektowi chłodzony powietrzem silnik osiąga wysoką moc z dużym momentem obrotowym, niezbędnym dla aut w skali 1:5, jakim jest 5IVE-T 2.0. Jest łatwy w rozruchu za pomocą szarpanki i prostą regulację. Dzięki temu doświadczycie jazdy pełną adrenaliny i wrażeń.
Wersja Bind-N-Drive
Wykonanie modelu w wersji Bind-N-Drive (BND) jest dobrym wyborem dla wszystkich, którzy posiadają własny nadajnik pistoletowy z technologią Spektrum 2,4GHz DSMR. Dzięki temu można mieć auto na korzystniejszych warunkach, ponieważ wystarczy tylko sparować swój nadajnik z odbiornikiem.
Nowa konstrukcja przekładni kierowniczej i dźwigni kątowej
Dzięki nowemu typowi przekładni kierowniczej i dźwigni kątowej można uzyskać największe odczucie bezpieczeństwa z doskonałej sterowności. System geometrii sterowania przedniej osi Ackermann umożliwi płynne pokonywanie zakrętów i cieszyć się relaksującą jazdą. Nowy serwosaver został zaprojektowany tak, aby był mniej obciążony i reagował bardziej płynnie, co zapewni bardziej spójne sterowanie.
Nowy centralny dyferencjał
Inżynierowie Losi niestrudzenie pracowali nad osiągnięciem doskonałej równowagi przeniesienia mocy na przednią i tylną oś 5IVE-T 2.0, aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy. Wersja 2.0 ma idealne rozłożenie masy, dzięki przesunięciu środkowego deferencjału. Przez to zmniejsza się również kąt wałów napędowych, co stanowi dla nich mniejsze obciążenie.
Nowe felgi i opony
W aucie 5IVE-T 2.ulepszono tak koła, aby zwiększyła się ich wytrzymałość i sztywność. Jest to ważne podczas jazdy w terenie, opony mają nowy skład mieszanki i wzór bieżnika dla lepszej trakcji i wydajności auta.
Przednia płyta poślizgowa, zderzak
Nie ma obawy o to, czy w terenie zahaczy się o błotnik czy zderzak. Przednia płyta jest optymalne nachylona aby przy kontakcie przedniej części z podłożem doszło do poślizgu po terenie i auto mogło bez opóźnień kontynuować jazdę. Również błotniki przednich kół mają zmodyfikowany kształt tak, aby nie dochodziło do uszkodzeń.
Wydajniejsze hamulce
Auto 5IVE-T 2.0 ma zainstalowane lepsze i wydajniejsze hamulce tarczowe, które były wcześniej opracowane dla Team Losi Racing 5IVE-B. Wzmocnione stalowe tarcze hamulcowe w połączeniu z okładzinami dla wysokich obciążeń, zapewniają poczucie pewności siebie, dzięki czemu zawodnicy mogą szybciej hamować w zakrętach i wcześniej przyspieszać. Wydajność przedniego i tylnego hamulca może być wyregulwoana w zależności od warunków na torze.
Cięgna serwa gazu i hamulców
Na dźwigni serwa gazu znajduje się cięgno do gaźnika silnika i cięgien hamulców. Na dźwigni serwa znajduje się wahacz, do którego są przymocowane dwie dźwignie, prowadzące do przednich i tylnych dźwigni hamulca przedniego i tylnego napędu. Wydajność przedniego i tylnego hamulca można zmodyfikować i ustawić według odpowiednich własności jezdnych pojazdu.
Aluminiowe regulowane amortyzatory
Ogromne aluminiowe amortyzatory mają duże 7mm tłoczyska, które są w pełni wymiarowane dla obciążenia aut 1:5. Duża objętość wypełnienia i możliwości regulacji, zapewnią autu bezpieczną jazdę również w tych najcięższych warunkach. 5IVE-T 2.0 jest standardowo dostarczany z aluminiowymi zamkami z gwintem. Śruby odpowietrzników umożliwiają szybszy i łatwiejszy i zalewanie.
Nowy korpus sprzęgła ciernego
Silnik ma nową konstrukcję odlewu osłony sprzęgła i zębatki wyjściowej. Ten napędza koło zębate, które bardziej elastycznie reaguje na przeniesienie momentu obrotowego na centralny dyferencjał i lepiej znosi ciężkie warunki pracy.
Polecamy zakup
Do uruchomienia potrzeba uzupełnić:
- Akumulator odbiornika 2S Lipol
- Akumulator Dynamite LiPo Reaction2 7.4V 5200mAh 2S 15C Rx
- Smart akumulator Spektrum LiPol 7.4V 4000mAh Rx IC3
- Ładowarka
- Ładowarka Dynamite Prophet Sport Mini LiXX/NiMH 50W AC
- Smart ładowarkaSpektrum S1100 1x100W AC
- Nadajnik Spektrum DSMR
- Ekonomiczny nadajnik Spektrum DX5C DSMR
- Odporny mechanicznie nadajnik Spektrum DX5 Rugged DSMR
- Wyczynowy nadajnik Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR
- Benzyna 95 oktanowa