-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.GRAUPNER
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
AUTENTYCZNY, WYSOKOWYDAJNY SINIK NITRO!
Z przyjemnością ogłaszamy powrót zawsze popularnej marki WR8, w postaci klasycznego Subaru Impreza WRC z 2001 roku, wygranego czempiona Mistrzostw Kierowców 20 lat temu w 2001 roku! Każdy fan rajdów rozpozna znakomite niebiesko-żółte barwy jako jedno z najbardziej rozpoznawalnych w tym sporcie, a jaki jest lepszy sposób na zwiastowanie powrotu ulubionej platformy rajdowej fanów HPI niż klasyczne Subaru Impreza!
Pod oficjalnie licencjonowaną i słynną repliką nadwozia Imprezy, podwozie WR8 3.0 oparte jest na monster trucku HPI Bullet RC. Oznacza to, że jest niezwykle trudny i może naprawdę pobić na drodze lub w terenie! WR8 3.0 jest napędzany łatwym w użyciu i mocnym silnikiem Nitro Star G3.0 HO o całkowicie aluminiowej konstrukcji i maksymalnej prędkości obrotowej 32 000 obr./min, dostarczającym moc dzięki tym samym wytrzymałym mechanizmom różnicowym i w pełni wspieranemu przez łożyska kulkowe układowi napędowemu z wałem 4WD monster trucka Bullet. Dzięki autentycznej geometrii zawieszenia rajdowego, olejowym amortyzatorom i bardzo grubym drążkom kołyszącym się będziesz mieć wspaniałą kontrolę na ziemi lub asfalcie! Uzupełnij go o wysokiej jakości, miękkie opony mieszane i autentyczne koła rajdowe, a otrzymasz natychmiastowy zwrot głowy w rękach!
HPI Racing WR8 3.0 jest pełen funkcji, które zwiększają jego trwałość w dowolnym miejscu, w tym wysoki prześwit, płyta poślizgowa, piankowy zderzak przedni, zoptymalizowana geometria zawieszenia w stylu rajdowym, osłony przed wstrząsami, deflektory błota na podwoziu i wiele innych. To idealna maszyna do ścigania się z przyjaciółmi na trasach w stylu RC Rally i torach wielopowierzchniowych lub w dowolnym miejscu!
Podobnie jak wszystkie samochody HPI Racing RTR (Ready-To-Run), WR8 3.0 jest całkowicie fabrycznie zbudowany: wszystko, co musisz zrobić, to dodać baterie nadajnika i odbiornika, paliwo nitro i jesteś gotowy do rozpoczęcia pracy w silniku!
ŁATWY W PROWADZENIU!
PO PROSTU POCIĄGNIJ ZA SPUST!
HPI WR8 3.0 jest bardzo łatwy w prowadzeniu i zapoznaniu się z nim – najpierw należy postępować zgodnie z instrukcją pracy silnika. Po zakończeniu tego procesu zaczyna się zabawa! Aby prowadzić samochód, wystarczy podnieść kontroler lewą ręką, włożyć lewy palec wskazujący w obszar spustu, a następnie położyć prawą rękę na kierownicy - to tak naturalne, jak jazda prawdziwym samochodem! Obróć koło, aby przejść w lewo i w prawo, i delikatnie pociągnij za spust lewym palcem wskazującym, aby przejść do przodu. Aby zatrzymać samochód, delikatnie odepchnij się od siebie lewym palcem wskazującym, aby wyhamować samochód od szalonych prędkości maksymalnych do delikatnego zatrzymania. Przyzwyczajenie się do tej łatwej obsługi zajmuje kilka sekund, a w mgnieniu oka będziesz zdzierać oszałamiające ruchy, tak jak Subaru Rally Team!
SUPER REALISTYCZNE KOŁA RAJDOWE I PRAWDZIWE GUMOWE OPONY
Aby uzyskać najwyższy wygląd repliki i fantastyczne osiągi, każdy HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza jest wyposażony w wyścigowe, autentyczne brązowe koła rajdowe. Koła naprawdę pomagają samochodowi wyróżnić się jako replika skali, a dla ekstremalnych osiągów koła są owinięte miękkimi mieszankami opon HPI uformowanymi z prawdziwej gumy. Przyczepna guma i agresywny wzór pomagają samochodowi trzymać się asfaltu lub asfaltu, zapewniając prawdziwą akcję rajdową, zapewniając dużą przyczepność nawet na zakurzonych utwardzonych nawierzchniach! Ponadto konstrukcja bieżnika zapewnia fantastyczne właściwości samoczyszczące, zapewniając doskonałą wydajność usuwania błota, nie wspominając o silnym przyspieszaniu i hamowaniu!
ZAWIESZENIE JAK PEŁNOWYMIAROWY SAMOCHÓD RAJDOWY!
Fani samochodów rajdowych, od prawdziwych po skalowane, wiedzą, że aby wydobyć z samochodu to, co najlepsze, musisz mieć solidny, dostrajalny system zawieszenia. Dlatego HPI Racing WR8 3.0 wykorzystuje podwójne wahacze zawieszenia na wszystkich czterech zakrętach, wyposażone w prawdziwą cewkę nad wypełnionymi olejem amortyzatorami i grubymi drążkami kołysania z przodu iz tyłu, tak jak prawdziwe samochody wyścigowe! Grube ramiona zawieszenia głównego są połączone z wytrzymałymi słupkami wyposażonymi w parę gumowych łożysk kulkowych, co zapewnia osiągi, które pasują do legendarnego Subaru Rally Team!
PEŁNA REGULACJA, TAK JAK W RZECZYWISTOŚCI!
Cała ta funkcja jest niczym, jeśli nie możesz dostosować samochodu do swoich upodobań. Chociaż ustawiliśmy samochód tak, aby był prawie idealny zaraz po wyjęciu z pudełka, możesz łatwo dostosować mnóstwo ustawień, dokładnie tak, jak prawdziwy samochód wyścigowy! Wysokość jazdy, kąt wstrząsu i inne są łatwe do regulacji, jeśli chcesz nurkować pod maską - HPI ułatwia bycie własnym mechanikiem samochodu wyścigowego ORAZ kierowcą! Niezależnie od tego, czy chcesz jeździć jak profesjonalista, czy być swoim własnym głównym mechanikiem: z HPI WR8 3.0 łatwo jest to zrobić!
G3.0 WYSOKOWYDAJNY SILNIK NITRO
Silnik Nitro Star G3.0 H.O. to supermocny zmodernizowany silnik oparty na już mocnym G3.0 stosowanym w ciężarówkach HPI Bullet 3.0. Silnik jest wyposażony w stalowe koło zamachowe dla płynnego pracy na biegu jałowym i 2-szczękowe sprzęgło w stylu wyścigowym dla doskonałego przyspieszenia i reakcji przepustnicy. Jeśli chcesz natychmiastowego poślizgu kół, masz to! Moc silnika G3.0 H.O. jest niewiarygodna, a przy prędkości do 32 000 obr./min uzyskasz krzycząco szybkie prędkości za naciśnięciem spustu! 2-stopniowy filtr powietrza chroni otwór gaźnika przed brudem i kurzem, a wysoka kuta aluminiowa głowica radiatora pozwala silnikowi zachować chłód. Całkowicie aluminiowy układ wydechowy odblokowuje moc silnika i wyrzuca prawdziwy ślad wydechu silnika przy maksymalnej prędkości!
POWRÓT PRZEZ POPULARNE ZAPOTRZEBOWANIE
Od pewnego czasu fani WR8 domagają się, aby został on przywrócony po raz kolejny, aby mogli cieszyć się wyjątkowym szaleństwem na drodze / w terenie, które zapewnia ta platforma. Bazując na podwoziu HPI Bullet Monster Truck, naprawdę nie ma lepszego pojazdu rajdowego na rynku RC. Czy jest lepszy sposób na zwiastowanie jego powrotu niż upamiętnienie 20. rocznicy zwycięstwa Richarda Burnsa w mistrzostwach kierowców WRC.
MNÓSTWO SZYBKICH CZĘŚCI!
HPI Racing WR8 3.0 jest bardzo łatwy do modernizacji, aby był szybszy, bardziej responsywny, jeszcze fajniej wyglądający, twardszy i trwalszy. Zamień koła na różne style i kolory, zmień opony na żwirowe lub inne terenowe nawierzchnie, dodaj szelki ze stopów lekkich i części zawieszenia, obniż masę dzięki tkanym opcjom grafitu i wzmocnij układ napędowy częściami z hartowanej stali - wybór należy do Ciebie!
FUNKCJE
- Oficjalnie licencjonowany Subaru Impreza WRC 2001
- Wysokiej jakości autentyczne koła rajdowe i opony
- Silnik Nitro G3.0 High Output z prowadnikiem suwakowym
- Całkowicie aluminiowy układ wydechowy
- Wstępnie zmontowany samochód w skali 1/8
- Oparty na monster trucku Bullet
- Wodoodporne serwo sterujące
- Zamknięta skrzynka odbiorcza
- aluminiowa obudowa 3 mm ze scentralizowanym balansem masy
- Pełnoetatowy napęd na 4 koła zapewniający doskonałą kontrolę
- Wydajny i wytrzymały układ napędowy z wałem
- Przednia osłona podwozia z wytrzymałym piankowym zderzakiem
- Kompozytowe szelki podwozia dla dodatkowego wrażenia z jazdy
- Wytrzymałe, wypełnione olejem 4-biegowe mechanizmy różnicowe
- Aluminiowe wieże amortyzatorów z przodu iz tyłu
- Olejowe amortyzatory cewkowe z regulowaną wysokością jazdy
- Przednie i tylne drążki kołysania zapewniają doskonałe prowadzenie
- Wysoki prześwit do jazdy po większości nawierzchni
- Błotniki do tylnych amortyzatorów zapobiegają gromadzeniu się brudu
- Szybki dostęp do wszystkich krytycznych punktów konserwacji
- Podwójny układ kierowniczy bellcrank
- Wygaszacz serwo typu cam
- Wszystkie okucia z głowicą sześciokątną
- Pełny zestaw łożysk kulkowych uszczelnionych gumą
- System radiowy 2,4 GHz
#160211 WR8 NITRO 2001 WRC SUBARU IMPREZA RTR
Długość: 510mm
Szerokość: 227mm
Wysokość: 165mm
Rozstaw osi: 300mm
Średnica opony: 80mm
Układ napędowy: Full-Time Shaft 4WD
CZEGO POTRZEBUJESZ:
- Paliwo Nitro
- Butelka paliwa nitro i zapalnik świec
żarowych - HPI poleca #160077 - NITRO STARTER PACK - Baterie AA do nadajnika
- Pakiet odbiorników - HPI zaleca #160153
- Plazma 6.0V 1600mAh NiMH Receiver Battery Pack