-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.TRAXXAS
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Ekstremalna moc! Tam gdzie moc spotyka technologię®
Silniki napędowe Traxxas TRX ® są pasją do osiągów, innowacji i jakości. Inżynierowie Traxxas redefiniują najnowocześniejsze technologie silników. Słuchają opini klientów i opracowują najwyże standardyi, które pozwolą sprostać wyzwaniom związanym z wydajnością.
TRX 3.3 Racing Engine czerpie z dziedzictwa precyzyjnego projektowania i produkcji silników Traxxas. Traxxas zawsze był w czołówce innowacji, począwszy od potężnego i niezawodnego TRX ® Pro.15. Następnie system Traxxas EZ-Start ® zapoczątkował nową erę wygody i łatwości użytkowania dzięki prawdziwemu elektrycznemu uruchamianiu za pomocą przycisku. EZ-Start później ewoluował, obejmując wbudowane funkcje diagnostyczne, wskaźniki LED, obwód świecy żarowej o stałym napięciu i mocniejsze rozruszniki. Potem pojawił się TRX 2.5, cud wielokrotnie nagradzanej mocy i technologii, który podniósł poprzeczkę dla osiągów Ready-To-Race ® na niewyobrażalne nowe wyżyny.
Szybko do przodu do teraźniejszości, a lata rozwoju silnika nitro doprowadziły do powstania najpotężniejszego silnika TRX, jaki kiedykolwiek powstał, TRX 3.3 Racing Engine . Ucieleśnia wszystko, czego nauczyliśmy się przez dziesięciolecia tworzenia silników mocniejszych, bardziej niezawodnych i łatwiejszych w użyciu. Silnik wyścigowy TRX 3.3 jest tak potężny, że ustanawia zupełnie nową klasyfikację mocy…. Ekstremalna moc!
TRX 3.3 wytwarza ekstremalnie o 60% więcej mocy szczytowej w porównaniu do TRX 2.5! Całkowita moc pod krzywą jest prawie o 50% większa, aby zapewnić płynną, liniową moc wyjściową, z której słyną silniki TRX. Silnik wyścigowy TRX 3.3 oferuje rasowe osiągi silnika wyścigowego, które nie mają sobie równych. Nie ma też kary za posiadanie większej mocy. Wyścigowy silnik TRX 3.3 jest wyposażony w elektryczny rozruch za pomocą przycisku EZ-Start oraz proste, niezawodne strojenie z dwuigłowego kompozytowego gaźnika suwakowego. Dodatkowo jest wspierany przez wsparcie i niezawodność, których oczekujesz od Traxxas, w tym ekskluzywny dożywotni plan wymiany silnika.
Silnik wyścigowy TRX 3.3 jest naprawdę szczytem mocy i niezawodności i reprezentuje zaangażowanie w całkowitą wydajność Traxxas wobec klienta.
- Ekstremalna moc
- Niezawodność
- Łatwość użycia
- Niezrównane wsparcie
Ekstremalne ulepszenia
Dożywotni plan wymiany silnika to ekstremalna ścieżka zwiększania mocy dla każdego modelu wyposażonego w silnik wyścigowy TRX 2.5 lub 2.5R. Kiedy będziesz gotowy, możesz skorzystać z planu, aby zamienić się na TRX 3.3 Racing Engine i obserwować, jak rośnie Twoja prędkość i przyspieszenie. TRX 3.3 jest w 100% kompatybilny z modelami wyposażonymi w TRX 2.5 i 2.5R. Za mniej niż cena słabo obsługiwanego silnika na rynku wtórnym, możesz mieć ekstremalną moc TRX 3.3 ze 100% instalacją typu drop-in, rozruchem elektrycznym EZ-Start, pełną niezawodnością i wsparciem Traxxas oraz mocą, która nie ma sobie równych. Zapytaj swojego dealera hobbystów o wszystkie szczegóły.
Części silnika wyścigowego TRX 3.3:
Tłok i tuleja
Lekki zespół posuwisto-zwrotny umożliwia wyższą wydajność obrotową i mniejsze naprężenia części. Tłok jest wykonany z zastrzeżonego materiału, co zapewnia mniejsze zużycie i dłuższą żywotność silnika. Materiał tłoka i tulei (prawdziwa konstrukcja ABC) został dobrany pod kątem ich spójnego dopasowania w całym zakresie temperatur roboczych silnika. Porty rękawów są większe, co zapewnia większą wydajność i lepsze oczyszczanie w celu zwiększenia mocy.
Wał korbowy IPS
Innowacyjna konstrukcja wału korbowego ma sprawdzony w hamowni rozrząd i przepływ w kanale, aby zoptymalizować dostarczanie paliwa do silnika. Korba jest utwardzana powierzchniowo, precyzyjnie szlifowana i mikropolerowana, co zapewnia doskonałą żywotność i trwałość. Konstrukcja wału korbowego Traxxas IPS sprawia, że TRX 3.3 jest kompatybilny z każdym modelem wyposażonym w silnik wyścigowy TRX 2.5 lub TRX 2.5R.
Korbowód
Korbowód o ostrych krawędziach zmniejsza opór wewnętrzny i turbulencje, zaprojektowany do obsługi mocy TRX 3.3. Kanałowa konstrukcja kieruje przepływ oleju w dół do wału korbowego.
Rozruch elektryczny za pomocą przycisku lub szarpaka
Traxxas EZ-Start jest znakiem rozpoznawczym Traxxas Engines. Traxxas EZ-Start zapoczątkował nową generację elektrycznego rozruchu i dziś nadal jest najbezpieczniejszym i najwygodniejszym rozwiązaniem, spełniającym obietnicę prawdziwego elektrycznego rozruchu jedną ręką i jednym przyciskiem. W jednej chwili EZ-Start zapala świecę żarową silnym obwodem stałego napięcia i obraca silnik. Wbudowana diagnostyka ostrzega o awarii świecy żarowej i monitoruje rozrusznik, aby zapewnić najbardziej niezawodny i bezproblemowy rozruch silnika.
Kompozytowy gaźnik suwakowy TRX
TRX 3.3 jest wyposażony w ten sam wysokowydajny gaźnik suwakowy, który niezawodnie napędzał generację silników wyścigowych TRX. Gaźnik typu suwakowego zapewnia mniej restrykcyjny, prosty przepływ powietrza, zapewniając większą moc i lepszą reakcję przepustnicy. Ponieważ jest formowany, inżynierowie Traxxas wprowadzili doskonałe wewnętrzne ulepszenia konstrukcyjne i precyzję niemożliwą do osiągnięcia w przypadku tradycyjnego gaźnika obrabianego maszynowo. Materiał kompozytowy nie przenosi ciepła jak aluminium, co zapewnia bardziej spójne strojenie.
Skrzynia korbowa
TRX 3.3 wykorzystuje wyrafinowaną skrzynię korbową zaprojektowaną z zaawansowanymi technologicznie portami i udoskonaleniami chłodzenia w celu zwiększenia mocy wyjściowej. Precyzyjne odlewanie zapewnia siłę potrzebną do wysokiej mocy wyjściowej TRX 3.3. Zewnętrzne wymiary pozwalają TRX 3.3 zmieścić się wszędzie tam, gdzie zainstalowano TRX 2.5 lub TRX 2.5R.
Łożyska kulkowe
Jakość i płynność pracy łożysk kulkowych silnika mają wpływ na żywotność i wydajność silnika. TRX 3.3 wykorzystuje wyłącznie najwyższej jakości łożyska kulkowe o dużej średnicy i bardzo wysokiej wydajności. Najwyższej jakości łożyska poprawiają moc poprzez zmniejszenie tarcia pasożytniczego. W tylnym łożysku silnika zastosowano zaawansowany technologicznie koszyk kompozytowy, który zapewnia niezawodną pracę przy prędkościach obrotowych silnika dochodzących do 50 000 obr./min!
Wydajny przepływ spalin
Okrągły otwór wylotowy skierowany do tyłu zapewnia nieograniczony „prosty” przepływ spalin. Istnieją inne silniki z tylnym wydechem, ale innowacyjny kształt otworu wydechowego TRX 3.3 został starannie zaprojektowany, aby zapewnić nieograniczony przepływ spalin przy jednoczesnym zachowaniu niskiej wysokości otworu wydechowego. Niska wysokość otworu wylotowego zapewnia dłuższy skok mocy, zwiększając wydajność i całkowitą moc wyjściową.
O-ring Uszczelka wydechu
Kolektor wydechowy ma wyjątkowo mocną podstawę montażową z użebrowaniem, która rozprasza ciepło i jest uszczelniona niezawodną uszczelką O-ring. To praktycznie eliminuje kłopotliwe, niechlujne wycieki wydechu, które kradną moc i wydajność silnika.
Głowica PowerTune™
Gigantyczna aluminiowa głowica chłodząca wykonana metodą Powertune zapewnia równomierne rozprowadzanie ciepła, zapewniając stabilną temperaturę silnika i niezawodną spójność strojenia. Wyjątkowo zaprojektowany formowany ochraniacz głowy jest bezpiecznie przymocowany do czubka głowy za pomocą precyzyjnych śrub sześciokątnych.
Ochraniacz głowicy
Odporna na uderzenia osłona głowicy jest przymocowana do głowicy cylindrów za pomocą śrub, dzięki czemu nie spadnie. Został zaprojektowany, aby pochłaniać silne uderzenia i chronić głowicę cylindrów przed przewróceniem się.
Filtr powietrza o dużej objętości
Filtr powietrza jest często pomijany jako klucz do wydajności i żywotności silnika. Inaczej jest w przypadku silników wyścigowych TRX! Jego ultralekki filtr powietrza zapewnia doskonały przepływ powietrza i filtrację, zapewniając większą moc i dłuższą żywotność silnika. Wnętrze filtra idealnie przylega do gaźnika, aby wyeliminować turbulencje, gdy powietrze przechodzi przez gaźnik. Dwustopniowa konstrukcja zawiera olejowany element piankowy wielokrotnego użytku, który jest łatwy w utrzymaniu, oraz wbudowany filtr wstępny z drobnymi oczkami.
MODEL 5404: TRX 3.3, wał IPS bez rozrusznika
MODEL 5406: TRX 3.3, wielowałek bez rozrusznika
MODEL 5407: TRX 3.3, wał IPS z rozrusznikiem linkowym
MODEL 5409: TRX 3.3, wielowałek z rozrusznikiem linkowym