Wczytuję dane...
Model: 74154-4BLUE
Wysyłka od: 20.00 PLN
Producent: TRAXXAS

TRAXXAS 68154-4 SLASH 4X4 VXL 4WD

Traxxas Ford Fiesta ST Rally dominuje na torze dzięki zwinnemu prowadzeniu i doskonałej trakcji AWD. Oficjalnie licencjonowana karoseria typu clipless i opony szutrowe o wysokiej przyczepności zapewniają pełne wrażenia z wyścigów rajdowych.
Nowy - bezszczotkowy system napędowy BL-2s zapewnia bezwysiłkową moc przy dużych prędkościach z dodatkowym momentem obrotowym dla potężnego przyspieszenia.
Ponadto Fiesta ST Rally jest teraz standardowo wyposażona w zestaw Extreme Heavy Duty Upgrade Kit firmy Traxxas, który zapewnia przełomową wytrzymałość i trwałość.

Nowy - bezszczotkowy system napędowy BL-2s.

Bezszczotkowy system zasilania BL-2s zwiększa osiągi nawet o 60% i przyspiesza szybciej niż porównywalne szczotkowe systemy zasilania. Ulepszona wydajność, szybkie łożyska kulkowe i wewnętrzny wentylator chłodzący pozwalają na używanie systemu przez cały dzień. Bez zużywających się szczotek, BL-2s / 3300kV jest trwały i praktycznie nie wymaga konserwacji.

Zestaw modernizacyjny Extreme Heavy Duty.

Zainstalowany zestaw Extreme Heavy Duty Upgrade Kit zastępuje kluczowe elementy układu napędowego i zawieszenia wzmocnionymi częściami wykonanymi z myślą o najwyższej wytrzymałości i trwałości. Od wahaczy HD po stalowe piasty kół, jest to najmocniejszy układ napędowy kiedykolwiek oferowany w modelach Slash'a.

Nowe - zatrzaskowe mocowanie karoserii.

Wytrzymała karoseria trzyma się mocno bez względu na to, jak trudna jest akcja. Wytrzymałe zatrzaski mocno trzymają nadwozie, ale zwalniają się w ciągu kilku sekund, aby uzyskać dostęp do podwozia. Ukryty system zatrzasków zastępuje czasochłonne i niewygodne klipsy nadwozia dużymi wzmocnionymi panelami, które są odporne na uszkodzenia.

 

Tylne skrzydło o podwójnym profilu.

Wyróżniające się tylne skrzydło Fiesty ST Rally o podwójnym profilu zostało zoptymalizowane pod kątem zmniejszenia oporu powietrza, zapewniając jednocześnie docisk zapewniający stabilność przy dużych prędkościach. Formowane wtryskowo skrzydło ma wiele wzmocnionych punktów mocowania, co zwiększa jego wytrzymałość w przypadku przewrócenia.

 

 

Zatrzaskowe mocowanie karoserii.

Rally wykorzystuje wytrzymały system zatrzaskowy do bezpiecznego montażu i łatwego demontażu jedną ręką. System zatrzaskowy zawiera wewnętrzną klatkę korpusu, która znacznie wzmacnia korpus, zapewniając długą żywotność. Nadwozie jest wstępnie pomalowane i przycięte z już nałożonymi naklejkami.

 

 

Zderzak o wysokim kącie natarcia.

Gładka osłona podwozia Rally redukuje zaczepy, a przedni zderzak o wysokim kącie natarcia umożliwia pokonywanie podjazdów i szczelin dylatacyjnych bez zwiększania całkowitej wysokości pojazdu lub jego nisko położonego środka ciężkości.

 

Amortyzatory Ultra.

Olejowe amortyzatory Ultra Shock wykorzystują technologię podwójnego pierścienia X, która zapewnia doskonałe uszczelnienie i jedwabiście gładką pracę. Duża pojemność oleju i wytrzymała konstrukcja pochłaniają duże skoki i obciążenia terenowe, zapewniając płynną jazdę. Amortyzatory są łatwe w regulacji dzięki szerokiej gamie dostępnych olejów, sprężyn i tłoków.

 

 

Wodoszczelna skrzynka odbiornika.

Slash posiada kompaktową, wodoszczelną obudowę odbiornika, aby zaoszczędzić na wadze i zapewnić czysty, zaawansowany technologicznie wygląd. Przewody anteny i serwomechanizmów są starannie poprowadzone przez opatentowaną wodoszczelną uszczelkę, aby chronić odbiornik przed wodą. Bez względu na pogodę, Raptor jest gotowy do akcji!

 



Złącze wysokoprądowe Traxxas.

Opatentowane złącza wysokoprądowe dostarczają maksymalną moc do elektroniki pojazdu. Złącza wysokoprądowe zapewniają również najszybsze i najbezpieczniejsze ładowanie akumulatorów Traxxas.

 


3-kanałowy odbiornik z funkcją Failsafe.

System radiowy TQi 2.4 GHz przechowuje w pamięci do trzydziestu modeli, umożliwiając korzystanie z jednego nadajnika. W przypadku utraty sygnału odbiornik automatycznie przywraca przepustnicę do położenia neutralnego i utrzymuje ostatnią pozycję sterowania.

 

Cyfrowy - wodoszczelny serwomechanizm.

Serwomechanizm kierowniczy o wysokim momencie obrotowym. Ekstremalna prędkość i szybki wymagają mocnego i szybkiego serwomechanizmu sterującego. Dołączone do zestawu cyfrowe serwo o wysokiej prędkości i wysokim momencie obrotowym jest wyposażone w łożyska kulkowe zapewniające precyzyjną kontrolę i szybkie działanie.

 

 

Opony i felgi inspirowane wyścigami.

Unikalny - kierunkowy wzór bieżnika opon Rally jest wykonany z gumy o wysokiej przyczepności, zapewniającej doskonałe właściwości jezdne zarówno na asfalcie, jak i poza nim. Równie stylowe i wytrzymałe, wytrzymałe koła rajdowe mają 12-ramienną replikę o takim samym przesunięciu jak koła Slash 4X4..

 


Układ kierowniczy.

Układ kierowniczy o optymalnej geometrii ze zintegrowanym oszczędzaniem serwomechanizmu z podwójnymi dzwoneczkami obraca się na uszczelnionych gumą osłonach serwomechanizmów, chroniąc je przed uderzeniami bez utraty precyzji kierowania. 

 


Modułowa konstrukcja.

Całkowicie nowa - modułowa konstrukcja Forda posiada przednie i tylne przegrody, które można łatwo zdemontować za pomocą zaledwie kilku śrub. W mniej niż minutę przy użyciu śrubokręta elektrycznego uzyskasz pełny dostęp do łatwego serwisowania i regulacji.

 

 

Elementy zawieszenia Extreme.

Ford Fiesta jest wyposażony w już zainstalowany zestaw Extreme Heavy Duty Upgrade Kit zapewniający najwyższą wytrzymałość i trwałość. Wsporniki osi, piasty C i bloki kierownicze są wzmocnione większą ilością materiału i mocniejszą konstrukcją.

 

 

Sprzęgło poślizgowe Torque-Control.

Opatentowana konstrukcja sprzęgła poślizgowego wykorzystuje półmetaliczne okładziny cierne i żebrowaną aluminiową tarczę dociskową do rozpraszania ciepła i zapewnienia stałej kontroli trakcji. Sprzęgło poślizgowe można łatwo regulować bez konieczności demontażu, a unikalna konstrukcja z trzema klockami jest sprawdzona w najmocniejszych pojazdach Traxxasa.

 


Duże koła zębate o skoku 32.

Układ napędowy Forda Fiesty jest zbudowany tak, aby poradzić sobie ze standardową mocą bezszczotkowych koni mechanicznych, a nawet z ekstremalnym ulepszeniem mocy bezszczotkowej Velineon 3s. Przekładnia czołowa ma duże zęby o skoku 32, co zapewnia całkowitą niezawodność bez względu na moc.

 

 

Wały napędowe MAXX -Duty.

Wały napędowe o ogromnej średnicy i zmodernizowane przeguby U są zbudowane tak, aby z łatwością obsługiwać ekstremalną moc napędu. Duże osie o średnicy 6mm są wpinane w dołączone stalowe sześciokąty kół, zapewniając niezrównaną wytrzymałość i trwałość.

 

Uszczelnione mechanizmy różnicowe z przekładnią stalową.

Sprawdzone przednie i tylne olejowe mechanizmy różnicowe wykorzystują stalowe przekładnie wewnętrzne dla maksymalnej trwałości. Silikonowe uszczelki i pierścienie uszczelniające X-ring pozwalają na dostosowanie ilości blokady poprzez zmianę lepkości płynu wewnątrz dyferencjału.


Uwaga! Zestaw nie zawiera pakietów napędowych oraz ładowarki.

Polecamy