Regulator obrotów KAVAN PRO 160A HV do lotniczych silników 3-fazowych (wcześniej znany jako FOXY G2 R-160HV). Regulator OPTO czyli posiada odseparowane galwanicznie układy sterowania i mocy. Cechuje go płynna i liniowa reakcja na gaz, niska oporność wewnętrza i duża sprawność dzięki użyciu wydajnych tranzystorów MOSFET. Ponadto regulatory są łatwe w programowaniu zarówno z nadajnika jak i za pomocą karty programowania KAVAN PRO.
Regulator ten jest bliźniaczym produktem do HOBBYWING FLYFUN 160A HV Opto V5.
Sercem regulatora jest 32-bitowy procesor ARM M4 taktowany zegarem 72MHz. Regulator współpracuje z większością spotykanych na rynku modelarskich silników trójfazowych.
Podstawowe cechy:
- prąd ciągły 160A (maksymalnie chwilowo 200A)
- 6-14 ogniw Li-Ion/Li-pol
- BEC: brak
- obsługa silników: do 210000 obr (2-polowe), 70000 obr (6-polowe) i 35000 obr. (12-polowe)
- programowalny typ pakietu: LiPo/LiIon/LiFe
- programowalny timing: 0-30°
- programowalny kierunek obrotów
- programowalny start (rozpędzanie silnika): normalny (300ms), miękki (1.5 sekundy), super miękki (3 sekundy)
- programowalny cut-off z ustawieniem: wyłączenie silnika/redukcja mocy
- programowalne zakresy odcięcia (Volt/ogniwo): Lixx w zakresie 2.8-3.8V/ogniwo
- programowalny zaawansowany hamulec: wyłączony, normalny (możliwość ustawienia siły w 7 zakresach), proporcjonalny (regulowany drążkiem gazu: wychylenie 0-20% drążka gazu reguluje hamulec 100-0% a wychylenie 20-100% drążka gazu reguluje przepustnicą gazu 0-100%), funkcja Revers Brake
- funkcja kalibracji zakresu wychyleń drążka gazu dla maksymalnej precyzji sterowania gazem
- możliwość powrotu do ustawień fabrycznych
- wymiary: 110x50x33 mm
- waga: 221g
- kable zasilające: 10AWG
- kable do silnika: 10AWG
FUNKCJE OCHRONNE:
- bezpieczne uruchamianie – regulator nie uzbroi się przy wychylonym drążku gazu podczas podłączenia do zasilania
- zabezpieczenie przeciwprzeciążeniowe, temperaturowe przy osiągnięciu 110 stopni
- redukcja gazu przy utracie sygnału z odbiornika
- ochrona przy rozpędzaniu – jeżeli do 2 sekund silnik nie zacznie się kręcić regulator odłączy silnik
- ochrona przeciwprzeciążeniowa – regulator odłącza silnik lub uruchamia się ponownie jeżeli obciążenie regulatora wzrośnie do niebezpiecznej wartości; regulator natychmiast odłacza silnik jeżeli obciążenie przekroczy maksymalną dopuszczalną wartość
Polecamy