Silnik przeznaczony do napędu bezpośredniego modeli samolotów o wadze do 700g i szybowców o wadze do 800g zasilanych z baterii lipo złożonej z 2 do 3 ogniw. Oś silnika zamocowana jest na dwóch łożyskach kulkowych. Silnik jest fabrycznie przygotowany do montażu "za wręgą", jednak za pomocą dołączonej gratisowo piasty i krzyżaka można go zamontować rotorem do przodu.
Supply voltage LiXX cells: 2 - 3 ; RPM/V [RPM/min/V]: 1300 ; Max. power (30 s/3S LiPo) [W]: 210 ; No load current (2S) [mA]: 700 ; Max. peak current (30 s) [A]: 25 ; Diameter [mm]: 27.8 ; Lenght [mm]: 31 ; Shaft diameter [mm]: 3.175 ; Weight [g]: 60 ; Nr. of poles: 14 ; Timming [°]: 15 - 25 ; ESC [A] : 25 - 30 ; Sailplane up to Weight [g]: 800 ; Trainer up to Weight [g]: 700 ; Acrobat up to Weight [g]: 600
Podstawowe dane:
- Zasilanie ogniw LiXX 2 - 3
- Prędkość na wolt [obr / min / V] 1300
- Maks. moc (30 s / 3S LiPo) [W] 210
- Prąd bez obciążenia (2S) [mA] 700
- Maks. prąd szczytowy (30 s) [A] 25
- Średnica [mm] 27,8
- Długość [mm] 31
- Średnica wału [mm] 3.175
- Waga [g] 60
- Liczba biegunów 14
- Czas [°] 15 - 25
- Regulator [A] 25 - 30
- Szybowiec do wagi [g] 800
- Trenażer do wagi [g] 700
- Acrobat do wagi [g] 600
- Zalecane śmigło
- 2S: 9x5-6 ”
- 3S: 8x5-6 ”