Wczytuję dane...
Model: AXI03004
Wysyłka od: 20.00 PLN
Producent: axial

Zawartość zestawu

Elementy zestawu do złożenia modelu RC auta Axial® Capra™ 1.9 Unlimited Trail Buggy 4WD Kit, instrukcja.

Charakterystyka

Zestaw modelu RC auta Axial Capra 1.9 z napędem 4WD w skali 1:10 oferuje wam kreatywny dostęp do budowy z możliwością zabudowy własnego napędu i wyposażenia RC. Zbudujcie auto od podstaw tak, aby spełniało wasze kryteria. Duży prześwit podwozia, starowanie napędu tylnego zawieszenia, realistyczny design podwozia rurowego, metalowe koła zębate.

Jeśli chcesz mieć własnoręcznie zbudowany terenową maszynę crawlera z obliczem buggy, Axial oferuje wyczynowe auto Capra, które pomoże Wam to zrealizować. W zestawie znajdują się wszystkie ważne elementy do złożenia auta. W zestawie oczywiście nie znajduje się napęd, elektronika, kable, akumulator, farby itd. Sztywne przednie zawieszenie z zamkniętym dyferencjałem, a tylne posiada sterowanie napędu, 4-punktowe zawieszenie, aluminiowe amortyzatory z długim skokiem, półosie CVD. W zestawie są licencjonowane 3-częściowe felgi Raceline beadlock, które mogą być wyposażone w dowolne opony 1.9 (nie są w zestawie).

Auto RC Axial Capra 1.9 jest modelem typowego dużego buggy, jednak w wykonaniu jako crawler, którego można eksploatować w trudnym terenie oraz przy pokonywaniu skał. Do wykończenia potrzeba posiadać własną 2-3 kanałową aparaturę RC, serwo kierunku, silnik z regulatorem oraz akumulator napędowy z ładowarką. To wyposażenie nie jest zawarte w zestawie.

Własności Buggy Capra
  • Nowo zaprojektowana przekładnia z funkcją Dig umożliwia mniejszy promień zawracania poprzez odłączenie napędu tylnego zawieszenia
  • Portalowe osie Currie F9 zwiększają prześwit podwozia w skrzyni dyferencjału
  • Zawiera stalowe koła zębate centralnej przekładni i zawieszenia portalowe
  • Konstrukcja ramy rurowej wzmacnia realistyczny wygląd auta
  • Wszystkie punkty obrotowe są na łożyskach kulkowych ze stali nierdzewnej
  • Zawiera trójdzielne licencjonowane felgi beadlock Raceline
  • Regulowane anodowane aluminiowe, olejowe amortyzatory z długim skokiem mają pokrywę z otworem odpowietrzającym
  • W pełni metalowe przednie zawieszenie ma skręt 45°
  • Wytrzymale metalowe drążki sterownicze
  • Idealnie dostrojona geometria zawieszenia
Portalowe zawieszenia Currie F9

Model ma nowe portalowe zawieszenia Currie F9, które zwiększają prześwit podwozia i zarazem zapewniają doskonałe przełożenie 7,39:1. W obudowie są łożyska kulkowe oraz metalowe koła zębate.

Stożkowe skośne uzębienie

Do napędu dyferencjałów zastosowano stożkowe koła zębate ze skośnymi zębami, które z punktu widzenia przeniesienia mocy są najefektywniejsze, ma niski opór tarcia i wysoką żywotność. Wszystko osadzone w wysokiej jakości łożyskach kulkowych.

Możliwość wyłączenia tylnego napędu

Kiedy chcecie zakręcać na mniejszym promieniu, można wyłączyć tylny napęd i tylne zawieszenie będzie wleczone. Aby było możliwe ta funkcję wykorzystać, należy zainstalować mini serwo, które przez przegub wyłączy tylny napęd.

Skręt aż 45°

Przednie półosie z kardanami mają możliwość skrętu kół aż o 45°, wykonane są z utwardzonej stali, dlatego wytrzymają również ekstremalne obciążenia. Zapewnia to bezpieczne i płynne kierowanie w każdej sytuacji.

Przednie i tylne wały WB8 HD

Przednie i tylne wały WB8 HD Wildboar™ mają powiększony sworzeń kardana (2x11mm) oraz śrubę wał M4 (napęd 2mm sześciokątem) dla większej siły. Pomiędzy obiema połówkami rowkowanego wału jest rowkowany suwak, który obniża tarcie i zwiększa żywotność.

Drążki z rurek nierdzewnych 6mm

4-punktowe zawieszenie zapewnione jest przez drążki z 6mm rurek ze stali nierdzewnej z wytrzymałymi końcówkami z tworzywa sztucznego do założenia czopów kulowych.

Czopy kulowe ze stali nierdzewnej

Wszystkie punkty obrotowe są ułożone na czopach kulowych ze stali nierdzewnej, które zapewniają trwałe i bezpieczne zawieszenie.

Specjalnie formowane podwozie

Capra ma specjalnie formowane podwozie, które pozwala mu gładko przesuwać się na boki w kontakcie z terenem i nie chwytać za przeszkody.

Drążki kierownicze z rurek nierdzewnych 6mm

Sztywne i precyzyjne sterowanie jest zapewnione przez cięgna z 6mm rurek ze stali nierdzewnej z wytrzymałymi s plastykowymi końcówkami na kulowe czopy.

Aluminiowe amortyzatory z długim skokiem

Olejowe amortyzatory mają nowy design z anodowanymi, gwintowanymi korpusami i jedną sprężyną. Większa średnica amortyzatora tworzy większą pojemność wypełnienia dla większej drogi skoku. Śruba odpowietrzająca pomaga odprowadzić powietrze przy szybkim ściśnięciu. Amortyzatory są regulowane, co pozwala na ustawienie odpowiedniego poziomu tłumienia.

4-punktowe zawieszenie

Sztywna przednia i tylna oś ma duże ugięcie, dzięki 4-punktowemu zamocowaniu na drążkach z czopami kulowymi i dzięki amortyzatorom z dużym skokiem. Osie mają duża swobodę ugięcia i dlatego auto przejedzie również przez pozornie nieprzejezdny teren.

3-elementowe felgi Beadlock A1.9

Dla maksymalnie realistycznego wyglądu Capra™ ma oficjalnie licencjonowane 3elementowe felgi beadlock Raceline Monster.

Listwa świetlna dla oświetlenia

Listwa świetlna LED zamontowana na dachu auta, pomaga oświecić drogę przy nocnej przejażdżce z przyjaciółmi. Do przednich reflektorów można dodać kolejne światła LED (ta LED nie wchodzi w skład zestawu).

Kokpit z kierowcą

Realizm modelu wzmacnia kompletny kokpit z załogą: poliwęglanowy kokpit z figurkami załogi, kolorowe naklejki z panelami z imitacją włókien węglowych, nawigacji GPS, tablicą przyrządów i przełącznikami, dwa czarne styrenowe kaski z etykietami na daszku i dalsze!

Przednia maska z reflektorami

Formowana plastikowa przednia maskownica ma dwie przeźroczyste plastikowe soczewki reflektorów (opcjonalne światła LED nie są w zestawie). Za maskownicą pod maską znajdują się dwa uchwyty karoserii. Wystarczy zdjąć spinki, pod maską jest dostęp do zasobnika akumulatora.

Przestrzeń na odbiornik i regulator

Pod przednią stroną tablicy przyrządów znajduje się płyta pod odbiornik i regulator, wszystko jest zamontowane w klatce karoserii wraz z kablami.

Zasobnik na akumulator

Zasobnik na akumulator jest zamontowany w przedniej części pod maską. Wielkość zasobnika ma maksymalną wielkość 26x98x47mm.

Spinki karoserii

Po zdjęciu spinek ukrytych w dolnej części ramy, po podniesieniu maski, zyskuje się dostęp do komory akumulatora.

Dźwignia serwa w wkładem

Dźwignia serwa kierunku ma formowany metalowy wkład z wieloklinem 23T (Spektrum, JR) dla długiej żywotności.

Polecamy zakup

Do złożenia modelu RC auta Axial Capra 1.9 potrzeba narzędzi, aparatury RC, serwo kierunku, ew. serwo zmiany, opony na felgi 1,9", silnik 540, regulator, akumulator napędowy, ładowarka akumulatora, olej do amortyzatorów i dyferencjałów, farby na leksan i ok 7-10 godzin wolnego czasu.

Polecamy