Najwyższej jakości trójfazowy silnik typu inrunner - (element wirujący znajduje się w stałej i stosunkowo niewielkiej obudowie) do napędu bezpośredniego dużych szybowców typu hotliner. Silnik przeznaczony jest do współpracy z zasilaniem 10x Nixx, 3x li-pol lub 4x Li-Fe oraz śmigłami 13x8", 14x8", 15x8" lub 14x10" (zmierzony pobór prądu przy zasilaniu 3S wynosi 70-90A, maksymalnie 110A przez 20 sekund)).
Hartowany, fabrycznie dynamicznie wyważony stalowy wał silnika osadzony jest na dwóch uszczelnionych łożyskach kulkowych. Zastosowane w rotorze wysokiej jakości magnesy neodymowe zabezpieczone zostały bardzo wytrzymałym włóknem kewlarowym.
W tej wersji silnika zastosowano najnowsze magnesy neodymowe z powłoką odporną na wysoką temperaturę co pozwoliło na możliwość osiągania znacznie wyższych obrotów. Dzięki otworom wentylacyjnym silniki ACn wykazują bardzo dużą sprawność nawet przy wysokich prądach. Ręcznie wykonywane statory, lekkie rotory i przemyślana konstrukcja całego silnika sprawiają, że są one przygotowane do ciągłej pracy na wysokich obrotach.
Silnik może być obciążany dużym prądem, nawet 110A przez 20s. Posiada niską oporność wewnętrzną 9.4 mOhm oraz wysoką sprawność rzędu 88%.
Silnik przetestowany w modelu o rozpiętości 2.4m i wadze do lotu 2.1kg
Podstawowe dane:
- wymiary: fi 36 x 65mm
- średnica ośki: 5mm
- zasilanie: 8-12 ogniw Ni-xx, 3 ogniwa Li-pol lub 4 ogniwa Li-Fe
- waga: 272g
- KV: 1060 obr/V
- zastosowania: do napędu bezpośredniego dużych hotlinerów i szybko latających samolotów
- prąd: do 110A (przez 20s)
- opór wewnętrzny: 9.4mOhm
- wbudowany wentylator
- suitable for 10 - 14 cells NiCd, NiMH, 3 - 4 Li-POL, Li-ION cells
- For aerobatic models up to 3 kg:
10 cells - 12x6"
12 cells - 11x6"
14 cells - 10x6"
10 cells - APCE 13x6,5", current 38 A, 6500 RPM
10 cells - APCE 12x8", current 36 A, 660 RPM
10 cells - APCE 12x6", current 31 A, 7200 RPM- intended for direct drive of larger gliders weighing up to 4 kg, 10 - 12 cells, propellers 12x6“ to 13x7", controller up to 40 A.