Silnik 25 LA II jest znanym i cenionym silnikiem proponowanym przez firmę OS ENGINES .
Znakomicie nadaje się do sportowych modeli oraz trenerów.
Podstawowe parametry:
- pojemność: 4.07 cm3
- wał silnika na panewkach
- gaźnik z regulacją wolnych i wysokich obrotów (typ 22F)
- zakres obrotów: 2500-16000
- moc: 0.6KM/15000obr
- zalecane śmigło: 9x5, 9x6
- w komplecie: silnik, tłumik, świeca No.6 (A3)
- waga: 259g z tłumikiem E-2030
Prawidłową pracę i dużą trwałość silnika, zapewni przestrzeganie kilku reguł obchodzenia się z silnikiem i sposobu jego przechowywania.
- Należy bezwarunkowo zabezpieczyć silnik przed kurzem i piaskiem.Twarde i stałe cząstki, są największym wrogiem silników, niezabezpieczonych filtrem powietrza.
- Zabezpieczenie przed kurzem i pyłem dotyczy również paliwa. Zawsze należy stosować filtr podczas tankowania i pilnować, aby nie zostawiać otwartego pojemnika z paliwem.
- W przypadku lądowania w terenie zanieczyszczonym, należy starannie opłukać gaźnik i okolice piasty śmigła metanolem lub paliwem. W przypadku dostania się zanieczyszczeń do środka silnika, należy przepłukać również jego wnętrze.
- Nie wolno kręcić wałem zapiaszczonego silnika. W takim wypadku, należy silnik rozmontować.
- Po sezonie nie należy zostawiać silnika z resztkami paliwa. Paliwo takie w dłuższym okresie czasu, spowodować może korozję elementów silnika. W przypadku nieużywania silnika przez okres dłuższy niż miesiąc, należy odkręcić świecę i przepłukać silnik naftą lub specjalnym środkiem After Run.
- Nie należy bez potrzeby demontować silnika ani kręcić wałem.
Polecamy