Charakterystyczne cechy silników EMAX serii GT.
- ulepszony profil przedniej płyty obudowy, co spowodowało znaczne polepszenie warunków chłodzenia. W praktyce oznacza to, niższą temperaturę pracy i w efekcie wzrost sprawności silnika.
- cewki z wysokiej jakości stali krzemowej 0,2mm, które powodują obniżenie temperatury pracy i wzrost sprawności silnika.
- możliwość dwustronnego montażu silnika bez jego modyfikacji, zapewnia to dodatkowy - opcjonalny wał dołączony do silnika. W opakowaniu znajdziemy również łoże mocujące silnik.
- zwiększona średnica wału, co powoduje mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia przy niefortunnych lądowaniach oraz zwiększa precyzję osiowego zamocowania śmigła - co bezpośrednio wpływa na zmniejszenie drgań.
- wyższa jakość łożysk, lepiej znoszących wysokie temperatury.
- większa elastyczność pod względem zastosowania napięcia zasilającego i śmigła
- zwiększona sprawność
- nowe - solidne i przy okazji gustowne opakowanie chroniące precyzyjny silnik podczas transportu
Ogólne zasady doboru silników elektrycznych do napędu modeli latających:
- do modeli treningowych i nie wymagających dużego nadmiaru mocy, stosuje się górną granicę zalecanej masy modelu podaną w danych technicznych.
- do modeli akrobacyjnych, makiet akrobacyjnych, modeli szybkich oraz modeli z zapotrzebowaniem na większy nadmiar mocy, stosuje się dolną granicę zalecanej masy modelu podaną w danych technicznych.
- w przypadku mniejszej ilości celi zasilających, napęd będzie miał niższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu).
- w przypadku większej ilości celi zasilających, napęd będzie miał wyższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu).
- śmigła o mniejszej średnicy, a co za tym idzie większej prędkości obrotowej, dają w rezultacie większą prędkość modelu.
- śmigła o większej średnicy, a co za tym idzie mniejszej prędkości obrotowej, dają w rezultacie mniejszą prędkość modelu.
- im większy pobór prądu, tym krótszy czas działania zespołu napędowego, co powoduje konieczność częstszej wymiany źródeł zasilania.
- zastosowanie napędu z większą ilością celi zasilających, z jednej strony podnosi moc zespołu napędowego, ale z drugiej zwiększa się zapotrzebowanie na tą moc w związku z większą masą całkowitą. W związku z tym, nie zawsze stosowanie maksymalnej ilości celi zasilających daje najlepsze rezultaty. Zasada ta ma zastosowanie szczególnie w modelach o małej masie (do 2000g).
Dane techniczne:
liczba ogniw zasilających [LiPo]: | 5 - 6 |
współczynnik KV [obr./V]: | 470 |
ciąg maksymalny [g]: | 4900 |
maksymalny pobór prądu [A]: | 65 |
zalecana średnica śmigła [cale]: | 14 x 7 / 16 x 10 |
zalecana masa modelu [g]: | 2000 - 4900 |
średnica silnika [mm]: | 49,5 |
długość silnika bez wału [mm]: | 49,2 |
średnica wału [mm]: | 8 |
masa silnika [g]: | 280 |
Polecamy
Silnik bezszczotkowy EMAX GT5345/07 3528W
596,00
PLN
Wal - ośka do silników EMAX GT28XX
9,00
PLN
Silnik bezszczotkowy EMAX GT2812/09
147,00
PLN
Silnik bezszczotkowy EMAX CF 2812
89,00
PLN
Silnik bezszczotkowy EMAX GT5335/08 3528W
549,00
PLN
Silnik bezszczotkowy EMAX GT3520/05
245,00
PLN
EMAX GT2203
89,00
PLN
Silnik bezszczotkowy EMAX GT2218/09
127,00
PLN
Silnik bezszczotkowy EMAX GT2826/04
188,00
PLN
Silnik bezszczotkowy EMAX GT2826/05
188,00
PLN
Silnik bezszczotkowy EMAX GT2215/10
119,00
PLN
Silnik bezszczotkowy EMAX GT2820/07
179,00
PLN
Silnik bezszczotkowy EMAX CF 2822
89,00
PLN
Silnik bezszczotkowy EMAX GT2812/10
147,00
PLN
Silnik bezszczotkowy EMAX GT2812/05
147,00
PLN
Silnik bezszczotkowy EMAX GT2820/06
179,00
PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...
Tower Pro 14x7 E
12,78
PLN
Listwa węglowa 2,0x10,0x1000 mm
17,99
PLN