Wczytuję dane...
Kod producenta: OSM-11400
Wysyłka od: 20.00 PLN
Producent: Inny

Silnik 10 LA ma najmniejszą pojemność ze wszystkich silników proponowanych przez firmę OS ENGINES .
Znakomicie nadaje się do modeli sportowych i treningowych.

Silniki serii FP spełniają wymagania tak początkujących modelarzy jak i już zaawansowanych. Nowoczesna konstrukcja oraz zastosowane płukanie typu Schnuerle gwarantuje wysokie osiągi, niezawodność i łatwość obsługi. Dokładność i precyzja wsparta komputerowymi metodami projektowania i wykonania w połączeniu z zastosowaniem najlepszych materiałów i bardzo skrupulatną kontrolą jakości zapewniają powtarzalność osiągów silników i ich wysoką trwałość.

Dane techniczne
pojemność skokowa [cm³]: 1,8
moc [KM]: 0,27 / 17000 r.p.m.
zakres obrotów [obr/min]: 2500-18000
masa silnika [g]: 112
masa silnika z tłumikiem [g]: 151
zalecane śmigło [cale]: 7x4

Oryginalna instrukcja obsługi do pobrania:

 

Prawidłową pracę i dużą trwałość silnika, zapewni przestrzeganie kilku reguł obchodzenia się z silnikiem i sposobu jego przechowywania.

  1. Należy bezwarunkowo zabezpieczyć silnik przed kurzem i piaskiem.Twarde i stałe cząstki, są największym wrogiem silników, niezabezpieczonych filtrem powietrza.
  2. Zabezpieczenie przed kurzem i pyłem dotyczy również paliwa. Zawsze należy stosować filtr podczas tankowania i pilnować, aby nie zostawiać otwartego pojemnika z paliwem.
  3. W przypadku lądowania w terenie zanieczyszczonym, należy starannie opłukać gaźnik i okolice piasty śmigła metanolem lub paliwem. W przypadku dostania się zanieczyszczeń do środka silnika, należy przepłukać również jego wnętrze.
  4. Nie wolno kręcić wałem zapiaszczonego silnika. W takim wypadku, należy silnik rozmontować.
  5. Po sezonie nie należy zostawiać silnika z resztkami paliwa. Paliwo takie w dłuższym okresie czasu, spowodować może korozję elementów silnika. W przypadku nieużywania silnika przez okres dłuższy niż miesiąc, należy odkręcić świecę i przepłukać silnik naftą lub specjalnym środkiem After Run.
  6. Nie należy bez potrzeby demontować silnika ani kręcić wałem.
Polecamy