Silnik 55 AX jest jedną z najnowszych propozycjii firmy OS ENGINES .
Znakomicie nadaje się do średniej wielkości modeli sportowych.
Silniki serii FP spełniają wymagania tak początkujących modelarzy jak i już zaawansowanych.Nowoczesna konstrukcja oraz zastosowane płukanie typu Schnuerle gwarantuje wysokie osiągi, niezawodność i łatwość obsługi. Dokładność i precyzja wsparta komputerowymi metodami projektowania i wykonania w połączeniu z zastosowaniem najlepszych materiałów i bardzo skrupulatną kontrolą jakości zapewniają powtarzalność osiągów silników i ich wysoką trwałość.
Prawidłową pracę i dużą trwałość silnika, zapewni przestrzeganie kilku reguł obchodzenia się z silnikiem i sposobu jego przechowywania.
- Należy bezwarunkowo zabezpieczyć silnik przed kurzem i piaskiem.Twarde i stałe cząstki, są największym wrogiem silników, niezabezpieczonych filtrem powietrza.
- Zabezpieczenie przed kurzem i pyłem dotyczy również paliwa. Zawsze należy stosować filtr podczas tankowania i pilnować, aby nie zostawiać otwartego pojemnika z paliwem.
- W przypadku lądowania w terenie zanieczyszczonym, należy starannie opłukać gaźnik i okolice piasty śmigła metanolem lub paliwem. W przypadku dostania się zanieczyszczeń do środka silnika, należy przepłukać również jego wnętrze.
- Nie wolno kręcić wałem zapiaszczonego silnika. W takim wypadku, należy silnik rozmontować.
- Po sezonie nie należy zostawiać silnika z resztkami paliwa. Paliwo takie w dłuższym okresie czasu, spowodować może korozję elementów silnika. W przypadku nieużywania silnika przez okres dłuższy niż miesiąc, należy odkręcić świecę i przepłukać silnik naftą lub specjalnym środkiem After Run.
- Nie należy bez potrzeby demontować silnika ani kręcić wałem.
pojemność skokowa [cm³]: | 9 |
średnica tłoka [mm]: | 23 |
długość skoku tłoka [mm]: | 21,5 |
zakres obrotów [obr/min]: | 2,000-17,000 |
moc [KM] / obr/min: | 1.68 / 16,000 |
masa silnika [g]: | 405 |
masa silnika z tłumikiem [g]: | 525 |
śmigło (średnica x skok) [cale]: | 12x7, 12x8, 13x6, 13x7 |
Polecamy
SILNIK BEZSZCZOTKOWY AXI 5320/28 V2 249KV 5320
1058,99
PLN
AXi 2204/54
278,29
PLN
AXi 2820/14
378,74
PLN
SILNIK BEZSZCZOTKOWY AXI 5320/34 V2 206KV
1058,99
PLN
Chłodzenie do AXi serii 28xx/xx
53,25
PLN
AXi 2203/52
228,67
PLN
AXi 2814/20
359,02
PLN
AXi 2212/12
298,71
PLN
AXi 2826/6 V2 LONG
638,37
PLN
AXI 2203/40 VPP
235,00
PLN
AXi 2212/34
298,71
PLN
AXi 2217/16 V2
389,00
PLN
AXi 2814/16
359,02
PLN
AXi 2203/46
228,67
PLN
AXi 2203/Race
228,67
PLN
AXi 2808/16
318,42
PLN
AXi 2820/8
378,74
PLN
AXi 2826/8
638,37
PLN
AXi 4120/20 Gold Line V2
737,42
PLN
AXi 2814/6D
359,02
PLN
Chłodzenie do AXi serii 41xx/xx
59,04
PLN