-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Inny
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Nowość firmy O.S.Max - silnik 35 AX. Ten wysokiej jakości silnik pozwola osiągnąć większą moc i wydajność w kompaktowym rozmiarze silników klasy .25. 35 AX nie wymaga żadnych zmian, żeby umieścić go w łożu przeznaczonym pod silnik 4 ccm. 35 AX to połączenie większej w stosunku do serii LA mocy i wszystkich przyjaznych dla użytkownika cech doskonale znanych już modelarzom z silników serii AX i FX. Zaprojektowany pod sportowe zastosowania i wykonany z mistrzowską precyzją 5,77-centymetrowy O.S., to jeden z najlepszych na rynku silników tych pojemności.
- Igła regulacji obrotów mocowana przy gaźniku i pod skosem co zwiększa bezpieczeństwo przy ustawieniach,
- Specjalna konstrukcja głowicy oraz poprawione użebrowanie zapewniają właściwe chłodzenie silnika podczas pracy,
- Te same wymiary motażowe co 35SX oraz 25FX.
Prawidłową pracę i dużą trwałość silnika, zapewni przestrzeganie kilku reguł obchodzenia się z silnikiem i sposobu jego przechowywania
- Należy bezwarunkowo zabezpieczyć silnik przed kurzem i piaskiem.Twarde i stałe cząstki, są największym wrogiem silników, niezabezpieczonych filtrem powietrza.
- Zabezpieczenie przed kurzem i pyłem dotyczy również paliwa. Zawsze należy stosować filtr podczas tankowania i pilnować, aby nie zostawiać otwartego pojemnika z paliwem.
- W przypadku lądowania w terenie zanieczyszczonym, należy starannie opłukać gaźnik i okolice piasty śmigła metanolem lub paliwem. W przypadku dostania się zanieczyszczeń do środka silnika, należy przepłukać również jego wnętrze.
- Nie wolno kręcić wałem zapiaszczonego silnika. W takim wypadku, należy silnik rozmontować.
- Po sezonie nie należy zostawiać silnika z resztkami paliwa. Paliwo takie w dłuższym okresie czasu, spowodować może korozję elementów silnika. W przypadku nieużywania silnika przez okres dłuższy niż miesiąc, należy odkręcić świecę i przepłukać silnik naftą lub specjalnym środkiem After Run.
- Nie należy bez potrzeby demontować silnika ani kręcić wałem.
Dane techniczne | |
pojemność skokowa [cm³]: | 5,77 |
moc [KM]: | 1,3 / 16000 r.p.m. |
zakres obrotów [obr/min]: | 2500-17000 |
średnica tłoka [mm]: | 20,2 |
skok [mm]: | 18 |
masa silnika [g]: | 280 |
masa silnika z tłumikiem [g]: | 363 |
Rysunek złożeniowy exploded: