Silnik Dualsky serii EA 3 generacji z ulepszonym rotorem DUROTATE. Linia dla najbardziej wymagających użytkowników.
Cechy silników EA DUROTATE w porównaniu do serii CA:
- rotor DUROTATE – zmieniony kształt tylnej części rotora, ulepszona efektywność silnika w środkowym zakresie obrotów, zmniejszony szum powietrza (rotor DUROTATE nie jest kompatybilny z wcześniejszą wersją silnika)
- ulepszona podstawa statora (przednia część silnika) dla lepszego rozpraszania ciepła
- zwiększono efektywność silnika poprzez większą precyzję dopasowania statora i rotora (mniejsza szczelina pomiędzy statorem i rotorem)
- zmniejszono do minimum możliwość wystąpienia wibracji dzięki czemu silniki serii EA mogą znosić większe obciążenia
- uzwojenie jest cieńsze, pokryte odpornym na wyższe temperatury lakierem (izolacją), dzięki czemu izolacja jest lepsza i jednocześnie zmniejszona oporność wewnętrzna
- inny profil i kształt podstawy statora ułatwia mocowanie silnika w ciasnych kadłubach i zapewnia lepsze chłodzenie
- szerszy wybór silników serii EA z optymalnie zestrojonymi KV (obrotami na Volt) pozwalają na najbardziej odpowiedni dobór silnika do danego zastosowania
- silniki serii EA w porównaniu do serii CA w tej samej klasie wielkości zapewniają 10-20% większą moc i jednocześnie efektywność wzrasta o 3-5%.
Podstawowe dane:
- silnik 14 polowy
- wymiary: fi 49.5 x 58.2mm
- średnica ośki: 6mm
- rozstaw śrub mocujących: 30/30mm
- zasilanie: 5-6 ogniw Li-pol
- waga: 391g
- KV: 550 obr/V
- zalecane śmigła: 5S/16×8 17×10, 6S/15×6 16×8
- prąd: maks. 100A (chwilowe do 15 sekund)
- moc max (15s): 2000W
- pobór prądu bez obciążenia (10V): 1.4A
- oporność wewnętrzna: 18.5mOhm
- zalecany regulator: Summit 120
- zastosowanie: modele pod silniki spalinowe 2-takt 13-15cm3 lub 4-takt 20cm3
- w komplecie: krzyżak montażowy, piasta śmigła M8 do montażu wstecznego, konektory męskie typu DB4 4 mm zalutowane na kablach