Zawartość zestawu
W zestawie model RC model Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy RTR w skali 1:5 z zainstalowanymi komponentami: dwusuwowy silnik benzynowy Zenoah® G320 32cc, odbiornik Spektrum SR315, serwo kierunku S906, serwo gazu S906. Nadajnik SLT3 3 kanałowy, akumulator odbiornika LiPol 7.4 V 4000mAh IC3, 4x baterie AA do nadajnika. Zestaw narzędzi: klucz półosi, klucz na koła 24mm, imbus (2, 2.5, 3, 4mm).
Charakterystyka
Szybki, duży, mocny i zabawny samochód benzynowy, DBXL Icon 2.0 4WD Buggy w skali 1:5, do wyścigów Off Road lub ostrej jazdy. Korzystajcie z wysokiej wydajności silnika Zenoah® o pojemności 32cm3. Solidna konstrukcja z aluminiowym podwoziem, aparatura RC Spektrum™ SLT3 RC.
Wytrzymałość, moc i prędkość, to właśnie DBXL Icon 2.0 4WD Buggy od Losi. Posiada wysokiej jakości podwozie oparte na sprawdzonej w wyścigach technologii. Wszystko zostało zaprojektowane z myślą o jak najlepszej wydajności. Nowy filtr powietrza o dużym przepływie umożliwia silnikowi zasysanie większej ilości powietrza w celu zapewnienia maksymalnej wydajności silnika. Nowa przekładnia kierownicza i zespół serwosavera zapewnią kontrolę nad samochodem w każdych warunkach. Mocny samochód na aluminiowym podwoziu z gigantycznymi amortyzatorami. Wysokiej jakości stalowe koła zębate i solidna klatka karoserii. Duży zbiornik zapewniający do 40 minut jazdy!
Wytrzymałe podwozie
Płyta podwozia wykonana jest z 4mm wytrzymałego aluminium 6061-T6, które zostało poddane obróbce mechanicznej w celu zmniejszenia masy i zapewnienia maksymalnej sztywności. Komponenty są rozmieszczone tak, aby uzyskać idealny rozkład masy. Łatwe tankowanie, wymianę akumulatorów i serwisowanie zapewnia przechylana karoseria z wytrzymałą konstrukcją ramową.
2-suwowy silnik benzynowy Zenoah ® G320 32 ccm
Nowy większy silnik 32cc zapewnia więcej koni mechanicznych i więcej zabawy! Silnik uruchamia się za pomocą szarpanki, posiada sprzęgło odśrodkowe oraz prostą i ekonomiczną obsługę. Większy filtr powietrza poprawia zasysanie i zwiększa moc.
Nowe kielichy wałów kardana
Kielichy centralnych wałów napędowych zostały zmodyfikowane tak, że teraz mają pierścieniowy design jak 5IVE-T, co minimalizuje możliwość awarii układu napędowego.
5mm czopy półosi
Większe 5mm czopy osi mogą wytrzymać zwiększoną moc silnika i bezpiecznie przenieść moc na koła. Równocześnie trzpienie są zawsze wymienne.
Mocne łoże dyferencjałów
Zmodyfikowane łoże mechanizmu różnicowego jest teraz mocno przymocowane śrubami. Dzięki temu przekładnie mają pewną i precyzyjną pracę nawet podczas wymagającej jazdy pełnej odbić itp.
Sterowanie i serwo-saver
Nowy układ kierowniczy, z masywnym zintegrowanym serwomechanizmem i metalową dźwignią serwomechanizmu z dwoma drążkami, jest w stanie sprostać nawet rygorom wyścigów. Serwo-saver bezpiecznie tłumi wstrząsy, aby chronić przekładnie serwa.
Aluminiowe wieże amortyzatorów
Przednie i tylne wieże amortyzatorów wykonane z aluminium o grubości 6 mm są nie tylko niezwykle wytrzymałe i lekkie, ale dzięki nawierconym otworom do montażu amortyzatorów pozwalają na dostrojenie charakterystyki jazdy.
Aluminiowe amortyzatory wypełnione olejem
Olbrzymie przednie i tylne amortyzatory aluminiowe z wytrzymałymi tłoczyskami, które są w pełni przystosowane do obciążeń samochodów 1:5. Duża ilość oleju zapewnia realistyczne zachowanie amortyzatorów. Napięcie wstępne sprężyny może być łatwo regulowane za pomocą nakrętki na korpusie amortyzatora.
Loże serw
Łoże serwomechanizmu pozwala na zastosowanie pojedynczego lub podwójnego serwomechanizmu Maxi, a także upraszcza połączenie przepustnicy z hamulcem i ułatwia regulację.
Stabilizatory
Stabilizatory osi wydajnie chronią przed przechylaniem modelu podczas jazdy w zakręcie i polepszają własności jezdne.
Wzmocnienia podwozia
Nowe podwójne usztywnienie tylnej części podwozia oraz belka skrętna zwiększają sztywność i wytrzymałość podwozia.
Łoże silnika
Wytrzymała płyta podwozia stanowi jednocześnie łoże dla silnika. Otwory montażowe umożliwiają precyzyjną regulację położenia silnika i luzu międzyzębnego.
Zbiornik paliwa
Nowy, większy zbiornik paliwa o pojemności 800cm3 zapewnia dłuższy czas pracy. Zbiornik wyposażony jest w standardowy korek.
Umieszczenie centralnego dyferencjału i układu hamulcowego
Nowe mocowanie centralnego mechanizmu różnicowego umożliwia szybką i łatwą regulację hamulców tarczowych. Skuteczność przedniego i tylnego hamulca może być regulowana niezależnie.
Serwa gazu i skrętu
Model wyposażony jest w dwa wydajne serwomechanizmy z metalowymi przekładniami. Jedno serwo służy do skręcania kół, drugie steruje odpowiednio przepustnicą i hamulcem.
Nadajnik Spektrum SLT3
Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.
- 3-kanałowa pistoletowa aparatura RC Spektrum™ dla niezawodnego sterowania
- Sprawdzona ergonomiczna konstrukcja zapewniająca wygodny, niemęczący uchwyt
- Możliwość ograniczenia maksymalnych wychyleń kanału kierunku i gazu
- Podwójne wychylenia kanału kierunku i ograniczenie mocy sinika na 50%, 75% i 100%
- Trzeci kanał mnożna wykorzystać do dodatkowych urządzeń np. moduły dźwiękowe.
Spektrum SR315 DSMR Sport
Odbiornik SR315 DSMR Sport nowej generacji w wykonaniu mikro ma masę tylko 6g. Możliwość wyboru SmartSafe™ lub "Gas" Failsafe, parowanie przyciskiem. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką odpowiedź odbiornika.
- Design obudowy z zaokrąglonymi rogami i niską masą
- Dzięki przyciskowi parowania nie potrzeba konektora parowania
- SmartSafe™ Failsafe i "Gas Mode" do dyspozycji podczas parowania
- Bezpieczny protokół modulacji DSMR oraz wysoka szybkość ramek 5.5ms
- Kompatybilny z telemetrią SMART, (kompatybilny nadajnik DMSR z aplikacją SPEKTRUM dashboard)
Własności Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy RTR
- Solidny i wytrzymały model z napędem 4x4
- Dwusuwowy silnik benzynowy Zenoah® G320 32cc
- Szarpanka i sprzęgło odśrodkowe
- Typ napędu: w przód / hamulec (bez wstecznego)
- 4mm aluminiowe podwozie ze wzmocnieniami
- Przedni i tylny hamulec tarczowy
- Zamknięte dyferencjały
- Zintegrowany serwo-saver
- Aluminiowe, olejowe amortyzatory, aluminowe wieże amortyzatorów
- Zbiornik 800cc
- Koła z pierścieniami Beadlock do wymiany opon bez klejenia
- 3-kanałowa aparatura RC, nadajnik SLT3, odbiornik SR315
- Serwa skrętu i gazu 2x S906
Polecamy zakup
Do uruchomienia modelu będzie potrzebne - ładowarka do akumulatora odbiornikowego LiPol, wysokiej jakości olej do silników dwusuwowych, paliwo (benzyna 92-98).
Ładowarka akumulatorów RX
Do ładowania odbiornikowego akumulatora 2S LiPol IC3, które znajduje się w zestawie, należy uzupełnić ładowarkę.
- Ładowarka z zasilaczem Spektrum Smart S150 z jednym wyjściem 1x50W.
- Ładowarka sieciowa Spektrum Smart S1100 z jednym wyjściem 1x100W.
- Ładowarka sieciowa Spektrum Smart S2100 z dwoma wyjściami 2x 100 W.
- Ładowarka sieciowa Spektrum Smart G2 S155 1x55W AC z jednym wyjściem 55W.
- Bardzo wydajna ładowarka sieciowa Spektrum Smart G2 S1400 1x400W AC z jednym wyjściem400W.
- Bardzo wydajna ładowarka sieciowa Spektrum Smart G2 S2200 2x200W AC z dwoma wyjściami2x200W.
Podczas składania zamówienia w oknie informacji podaj wybrany kolor modelu czarny lub żółty.