Zawartość zestawu
W zestawie znajduje się złożony i gotowy model RC auta 1:5 Desert Buggy DBXL-E 2.0 z zainstalowanymi komponentami: Spektrum silnik trójfazowy Firma 5613 780obr/V, Spektrum Smart regulator Firma 160A BL 3S-8S, serwo kierunku Spektrum™ S906 1:5, odbiornik SRS6100AT AVC®. Nadajnik Spektrum DX2E Active™ z AVC.
Charakterystyka
Duży model RC auta 1:5 Desert Buggy DBXL-E 2.0 4WD z technologią SMART. Zainstalowany jest mocny trójfazowy silnik Spektrum Firma 4P 780Kv, z trójfazowym regulatorem Spektrum Firma® 160A oraz serwem S906 30kg.cm z metalową przekładnią, wodoodporna elektronika, aparatura RC DX2E Active.
Potrzebny jest naprawdę ogromny model auta dla prawdziwych facetów? Desert Buggy DBXL-E 2.0 jest znany na całym świecie przez swoją dominację na rynku aut w skali 1:5, który przekonuje swoją mocą i szybkością i dlatego przewyższają konkurencję. Zastosowane podwozie z wytrzymałego anodowanego duralu 6061-T6, bezpiecznie wytrzyma ekstremalne obciążenia podczas skoków, tak samo jak metalowe koła zębate i półosie. Ta wersja ma mocniejsze 5mm sworznie półosi, co bezpiecznie przenosi moc napędu na koła.
Ważną zmianą w porównaniu do wcześniejszej wersji Buggy XL-E jest nowa elektronika z technologią SMART. Dzięki silnikowi Spektrum Firma 4P 780Kv, trójfazowemu regulatorowi Spektrum Firma® 160A oraz odbiornikowi Spektrum SR6100AT z telemetrią, kierowca otrzyma większą porcję informacji - komunikuje się w regulatorem Spektrum Smart FIRMA i przenosi telemetrię bez czujników. Odbiornik będzie odczytywać parametry telemetrii z regulatora i przenosić ja do nadajnika. Odbiornik posiada technologię AVC, nastawienie AVC wykonuje się za pomocą nadajnika. Elektronika odbiornika jest chroniona specjalnym lakierem, który chroni przed dostępem wilgoci lub nieczystości. Dzięki mocy nadajnika 100 mW EIRP jest zapewniony doskonały zasięg telemetrii.
Kluczowe własności Desert Buggy DBXL-E 2.0
- Mocne auto w skali 1:5, odpowiednie również na zawody
- Łatwy dostęp do podwozia modelu za pomocą odchylanej karoserii
- Elektroniczny regulator Spektrum™ Firma® 160A SMART
- Mocny trójfazowy silnik Spektrum Firma 4P 780Kv
- Elektroniczny system stabilizacji Spektrum AVC
- Duże aluminiowe, olejowe amortyzatory
- Aluminiowe wieże amortyzatorów
- Nowy wydajny spojler
- Nowe skrzynie przekładni dla zwiększenia wytrzymałości i stabilności napędu
- Podwozie z utwardzonego anodowanego duralu 6061-T6 o grubości 4mm.
- Wały napędowe z mocniejszymi sworzniami 5mm
- Realistyczna kabina załogi nie tylko ładnie wygląda, ale ogranicza wnikanie brudu do podwozia
- Opony Maxxis Creepy Crawler LT
- Zawiera nadajnik Spektrum DX2E Active z odbiornikiem SR6100AT
Technologia AVC (Active Vehicle Control)
Technologia AVC jest zaawansowaną technologią Spektrum od Horizon Hobby, dla modeli RC aut. Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania RC aut. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do jednoczesnej korekty sterowania i gazu. Wynikiem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakręcie oraz bezpieczniejsze trzymanie się drogi. Oczywiście można zmieniać czułość sterowania wraz z możliwością jej wyłączenia i pozostawienia wszystkiego w rękach kierowcy.
Trójfazowy regulator Spektrum™ Firma® 160A
Regulator jest wodoodporny, dzięki technologii Smart oferuje doskonały przegląd o stanie jednostki napędowej, do dyspozycji są, za pośrednictwem telemetrii, w czasie rzeczywistym prąd, temperaturę, napięcie akumulatora, napięcie odbiornika, obroty silnika. I to bez dalszych czujników! Jeśli stosowany jest akumulator Spektrum Smart, dostaje się przegląd o stanie ogniw, pojemności i temperaturze, potrzeba tylko zainstalować w telefonie aplikację Spektrum Dashboard app.
Trójfazowy silnik Spektrum™ Firma® 4P 780Kv
W aucie jest zainstalowany trójfazowy silnik Spektrum™ Firma® 4P 780Kv, kompatybilny z 8S LiPol z którym można osiągnąć szybkość aż 80km/h!
Serwo kierunku Spektrum S906
Cyfrowe serwo S900S z metalową przekładnią ma dwa łożyska, szybkość 0.21 s/60°, moment 30kg.cm, wodoodporna konstrukcja.
Nowe środkowe wzmocnienie podwozia
Dla wzmocnienia podwozia są zainstalowane wsporniki podwozia, które są przykręcone do centralnej części podwozia i sięgają aż do przedniego i tylnego dyferencjału.
Zabezpieczenia na śrubach
Przeciw przypadkowemu wypadnięciu śrub z czopów, które na wale zabezpieczają piasty półosi, w rowkach znajdują się pierścienie zabezpieczające.
Przekładnie dyferencjałów
Nowe przekładnie dyferencjałów mają większą sztywność i zapewniają stabilność napędów dla spokojniejszego, bardziej niezawodnego i bezproblemowego napędu.
Wzmocnione mocowania dyferencjałów
Nowe uchwyty obudów dyferencjałów mają wyższą wytrzymałość i zapewniają wiekszą sztywność dyferencjałów na podwoziu.
Aluminiowe korpusy dyferencjałów
Nowe aluminiowe korpusy dyferencjałów mają większą wytrzymałość i zapewniają większą sztywność na skręcanie w porównianiu do plastikowych. Obecne silniki trójfazowe produkują tyle energii, że należy wybierać materiały z odpowiednią wytrzymałością.
Nowe amortyzatory z osłonkami z logiem FOX
Nowe aluminiowe, olejowe amortyzatory mają niższe aluminiowe zamki, które umożliwiają łatwiejszy serwis i wymianę uszczelnień amortyzatorów oraz polepszają wydajność. Górne zamki mają laserowo grawerowane logo FOX.
Opony MAXXIS Creepy Crawler a pierścieniami Bead Lock
Oryginalne opony MAXXIS Creepy Crawler, z uniwersalnym bieżnikiem dla zwiększenia trakcji, dają autu, tak samo jak oryginał, doskonałe własności jezdne do jazdy w każdym terenie.
Aluminiowe wieże amortyzatorów
Oprócz nowych amortyzatorów, DBXL-E 2.0 ma nowe przednie i tylne aluminiowe wieże amortyzatorów z wieloma otworami montażowymi dla lepszej stabilności i sterowności.
Napędy do wymagających warunków
Wszystkie elementy napędów są wykonane ze stali i oksydowane dla odporności na korozję. Napędy maja teraz większą średnicę czopów - 5mm.
Ułożenie elektroniki na podwoziu
Podwozie jest wykonane z mocnego anodowanego duralu 6061-T6 o grubości 4mm, na którym są zainstalowane wszystkie ważne komponenty, jak napędy z dyferencjałami, silnik, regulator, środkowy dyferencjał z odprowadzeniem do dyferencjałów. O sterowanie stara się ogromne serwo z momentem 30kg.cm.
Nowy uchwyt regulatora
Aby można było stworzyć większą przestrzeń dla akumulatorów, regulator został przemieszczony na płytę montażową poza środkowy dyferencjał. Umożliwiło to optymalne rozłożenie masy w aucie i zarazem zwiększyło wydajność chłodzenia regulatora.
Nowy wygląd karoserii los05020T1
Ubarwienie auta jest inspirowane prawdziwym zawodniczym Motorsportem Fox Shox w czarno-biało-pomarańczowej kolorystyce.
Nowy wygląd karoserii los05020T2
Gotowe ubarwienie typowe dla karoserii w czerwono białych barwach z logiem Losi i płomieniem.
Wodoodporna elektronika
Model RC DBXL-E 2.0 jest wyposażony w wodoodporną* elektronikę, wraz z odbiornikiem, serwem i regulatorem. Model jest skonstruowany tak, aby minimalizował ryzyko wniknięcia wody do elektroniki, z związku z tym potrzeba minimalizować ryzyko wilgoci przede wszystkim ze względu na silnik, który nie posiada tej ochrony i podlega przez to regularnemu niezbędnemu serwisowi elementów obrotowych, przede wszystkim łożysk.
Listwa oświetleniowa
Auto jest wyposażone w listwę świetlną LED nad oknem, którą można dowolnie włączyć i wyłączyć. Można się zatem udać na nocną jazdę bez obaw przed zabłądzeniem.
Aparatura RC Spektrum DX2E ACTIVE z AVC
Nadajnik Spektrum™ DX2e Active™ oferuje zaawansowane funkcje, jak sterowanie AVC, trójpołożeniowy ogranicznik gazu i ustawienie wychylenia serwa. Zawiera również moduł Bluetooth dla wykorzystania aplikacji Spektrum Dashboard.
Technologia Spektrum SMART
Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji za pośrednictwem telemetrii o stanie komponentów modelu. Chodzi o połączenie z modelem, które zaoferuje kontrolę stanu elektroniki w aucie - to znacząco ułatwi zastosowanie ważnych elementów modelu.
Odbiornik z technologią AVC (Active Vehicle Control)
Technologia AVC jest najnowszą innowacją Spektrum od Horizon Hobby w dziedzinie odbiorników do modeli aut. Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania aut RC. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do jednoczesnej korekty sterowania i gazu. Wynikiem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakręcie oraz bezpieczniejsze trzymanie się drogi.
Polecamy zakup
DBXL-E 2.0 wymaga do uruchomienia dwóch akumulatorów napędowych LiPol 3S lub 4S. W zestawie znajduje się regulator Spektrum™ Firma™ SMART 160A (SPMXSE1160) który ma dwa konektory IC5™ połączone w szereg, także auto będzie jeździć na 6 ogniw przy zasilaniu dwoma pakietami 3 ogniw albo na 8 ogniw przy zasilaniu dwoma pakietami 4 ogniw. Zalecamy zastosowanie podwójnego pakietu akumulatorów SMART LiPol Spektrum 5000mAh 3S 11,1V 100C (SPMX50003S100H5) lub podwójny pakiet akumulatorów Spektrum 5000mAh 4S 14,8V 100C SMART LiPol (SPMX50004S100H5). Ładowarka Spektrum S2100 SMART (SPMXC1010) ma dwa konektory ładowania, co jest idealne, ponieważ można ładować oba pakiety jednocześnie.
Zalecamy zakup akcesorów
- (2 szt.) 14.8V 5000mAh 4S 100C Smart LiPol, Hardcase, IC5
- (2 szt.) 14.8V 5000mAh 4s 50C Smart LiPol Hardcase IC5
- Ładowarka Spektrum Smart S2100 AC Charger, 2x100W
- Adapter ładowarki IC5/IC3 x2