Wczytuję dane...
Gwarancja: 12 miesięcy
Wysyłka: Wysyłka gratis!

Zawartość zestawu

W zestawie znajduje się złożony i gotowy model RC auta 1:5 Desert Buggy DBXL-E 2.0 z zainstalowanymi komponentami: Spektrum silnik trójfazowy Firma 5613 780obr/V, Spektrum Smart regulator Firma 160A BL 3S-8S, serwo kierunku Spektrum™ S906 1:5, odbiornik SRS6100AT AVC®. Nadajnik Spektrum DX2E Active™ z AVC.

Charakterystyka

Duży model RC auta 1:5 Desert Buggy DBXL-E 2.0 4WD z technologią SMART. Zainstalowany jest mocny trójfazowy silnik Spektrum Firma 4P 780Kv, z trójfazowym regulatorem Spektrum Firma® 160A oraz serwem S906 30kg.cm z metalową przekładnią, wodoodporna elektronika, aparatura RC DX2E Active.

DBXL-E

Potrzebny jest naprawdę ogromny model auta dla prawdziwych facetów? Desert Buggy DBXL-E 2.0 jest znany na całym świecie przez swoją dominację na rynku aut w skali 1:5, który przekonuje swoją mocą i szybkością i dlatego przewyższają konkurencję. Zastosowane podwozie z wytrzymałego anodowanego duralu 6061-T6, bezpiecznie wytrzyma ekstremalne obciążenia podczas skoków, tak samo jak metalowe koła zębate i półosie. Ta wersja ma mocniejsze 5mm sworznie półosi, co bezpiecznie przenosi moc napędu na koła.

Ważną zmianą w porównaniu do wcześniejszej wersji Buggy XL-E jest nowa elektronika z technologią SMART. Dzięki silnikowi Spektrum Firma 4P 780Kv, trójfazowemu regulatorowi Spektrum Firma® 160A oraz odbiornikowi Spektrum SR6100AT z telemetrią, kierowca otrzyma większą porcję informacji - komunikuje się w regulatorem Spektrum Smart FIRMA i przenosi telemetrię bez czujników. Odbiornik będzie odczytywać parametry telemetrii z regulatora i przenosić ja do nadajnika. Odbiornik posiada technologię AVC, nastawienie AVC wykonuje się za pomocą nadajnika. Elektronika odbiornika jest chroniona specjalnym lakierem, który chroni przed dostępem wilgoci lub nieczystości. Dzięki mocy nadajnika 100 mW EIRP jest zapewniony doskonały zasięg telemetrii.

Kluczowe własności Desert Buggy DBXL-E 2.0

  • Mocne auto w skali 1:5, odpowiednie również na zawody
  • Łatwy dostęp do podwozia modelu za pomocą odchylanej karoserii
  • Elektroniczny regulator Spektrum™ Firma® 160A SMART
  • Mocny trójfazowy silnik Spektrum Firma 4P 780Kv
  • Elektroniczny system stabilizacji Spektrum AVC
  • Duże aluminiowe, olejowe amortyzatory
  • Aluminiowe wieże amortyzatorów
  • Nowy wydajny spojler
  • Nowe skrzynie przekładni dla zwiększenia wytrzymałości i stabilności napędu
  • Podwozie z utwardzonego anodowanego duralu 6061-T6 o grubości 4mm.
  • Wały napędowe z mocniejszymi sworzniami 5mm
  • Realistyczna kabina załogi nie tylko ładnie wygląda, ale ogranicza wnikanie brudu do podwozia
  • Opony Maxxis Creepy Crawler LT
  • Zawiera nadajnik Spektrum DX2E Active z odbiornikiem SR6100AT

Technologia AVC (Active Vehicle Control)

Technologia AVC jest zaawansowaną technologią Spektrum od Horizon Hobby, dla modeli RC aut. Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania RC aut. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do jednoczesnej korekty sterowania i gazu. Wynikiem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakręcie oraz bezpieczniejsze trzymanie się drogi. Oczywiście można zmieniać czułość sterowania wraz z możliwością jej wyłączenia i pozostawienia wszystkiego w rękach kierowcy.

losi/los05020_b01.jpg

Trójfazowy regulator Spektrum™ Firma® 160A

Regulator jest wodoodporny, dzięki technologii Smart oferuje doskonały przegląd o stanie jednostki napędowej, do dyspozycji są, za pośrednictwem telemetrii, w czasie rzeczywistym prąd, temperaturę, napięcie akumulatora, napięcie odbiornika, obroty silnika. I to bez dalszych czujników! Jeśli stosowany jest akumulator Spektrum Smart, dostaje się przegląd o stanie ogniw, pojemności i temperaturze, potrzeba tylko zainstalować w telefonie aplikację Spektrum Dashboard app.

losi/los05020_b02.jpg

Trójfazowy silnik Spektrum™ Firma® 4P 780Kv

W aucie jest zainstalowany trójfazowy silnik Spektrum™ Firma® 4P 780Kv, kompatybilny z 8S LiPol z którym można osiągnąć szybkość aż 80km/h!

losi/los05020_b03.jpg

Serwo kierunku Spektrum S906

Cyfrowe serwo S900S z metalową przekładnią ma dwa łożyska, szybkość 0.21 s/60°, moment 30kg.cm, wodoodporna konstrukcja.

losi/los05020_b04.jpg

Nowe środkowe wzmocnienie podwozia

Dla wzmocnienia podwozia są zainstalowane wsporniki podwozia, które są przykręcone do centralnej części podwozia i sięgają aż do przedniego i tylnego dyferencjału.

losi/los05020_b05.jpg

Zabezpieczenia na śrubach

Przeciw przypadkowemu wypadnięciu śrub z czopów, które na wale zabezpieczają piasty półosi, w rowkach znajdują się pierścienie zabezpieczające.

losi/los05020_b06.jpg

Przekładnie dyferencjałów

Nowe przekładnie dyferencjałów mają większą sztywność i zapewniają stabilność napędów dla spokojniejszego, bardziej niezawodnego i bezproblemowego napędu.

losi/los05020_b07.jpg

Wzmocnione mocowania dyferencjałów

Nowe uchwyty obudów dyferencjałów mają wyższą wytrzymałość i zapewniają wiekszą sztywność dyferencjałów na podwoziu.

losi/los05020_b08.jpg

Aluminiowe korpusy dyferencjałów

Nowe aluminiowe korpusy dyferencjałów mają większą wytrzymałość i zapewniają większą sztywność na skręcanie w porównianiu do plastikowych. Obecne silniki trójfazowe produkują tyle energii, że należy wybierać materiały z odpowiednią wytrzymałością.

losi/los05020_b09.jpg

Nowe amortyzatory z osłonkami z logiem FOX

Nowe aluminiowe, olejowe amortyzatory mają niższe aluminiowe zamki, które umożliwiają łatwiejszy serwis i wymianę uszczelnień amortyzatorów oraz polepszają wydajność. Górne zamki mają laserowo grawerowane logo FOX.

losi/los05020_b10.jpg

Opony MAXXIS Creepy Crawler a pierścieniami Bead Lock

Oryginalne opony MAXXIS Creepy Crawler, z uniwersalnym bieżnikiem dla zwiększenia trakcji, dają autu, tak samo jak oryginał, doskonałe własności jezdne do jazdy w każdym terenie.

losi/los05020_b11.jpg

Aluminiowe wieże amortyzatorów

Oprócz nowych amortyzatorów, DBXL-E 2.0 ma nowe przednie i tylne aluminiowe wieże amortyzatorów z wieloma otworami montażowymi dla lepszej stabilności i sterowności.

losi/los05020_b12.jpg

Napędy do wymagających warunków

Wszystkie elementy napędów są wykonane ze stali i oksydowane dla odporności na korozję. Napędy maja teraz większą średnicę czopów - 5mm.

losi/los05020_b13.jpg

Ułożenie elektroniki na podwoziu

Podwozie jest wykonane z mocnego anodowanego duralu 6061-T6 o grubości 4mm, na którym są zainstalowane wszystkie ważne komponenty, jak napędy z dyferencjałami, silnik, regulator, środkowy dyferencjał z odprowadzeniem do dyferencjałów. O sterowanie stara się ogromne serwo z momentem 30kg.cm.

losi/los05020_b14.jpg

Nowy uchwyt regulatora

Aby można było stworzyć większą przestrzeń dla akumulatorów, regulator został przemieszczony na płytę montażową poza środkowy dyferencjał. Umożliwiło to optymalne rozłożenie masy w aucie i zarazem zwiększyło wydajność chłodzenia regulatora.

losi/los05020_b15.jpg

Nowy wygląd karoserii los05020T1

Ubarwienie auta jest inspirowane prawdziwym zawodniczym Motorsportem Fox Shox w czarno-biało-pomarańczowej kolorystyce.

losi/los05020_b22_fox.jpg

Nowy wygląd karoserii los05020T2

Gotowe ubarwienie typowe dla karoserii w czerwono białych barwach z logiem Losi i płomieniem.

losi/los05020_b16.jpg

Wodoodporna elektronika

Model RC DBXL-E 2.0 jest wyposażony w wodoodporną* elektronikę, wraz z odbiornikiem, serwem i regulatorem. Model jest skonstruowany tak, aby minimalizował ryzyko wniknięcia wody do elektroniki, z związku z tym potrzeba minimalizować ryzyko wilgoci przede wszystkim ze względu na silnik, który nie posiada tej ochrony i podlega przez to regularnemu niezbędnemu serwisowi elementów obrotowych, przede wszystkim łożysk.

losi/los05020_b17.jpg

Listwa oświetleniowa

Auto jest wyposażone w listwę świetlną LED nad oknem, którą można dowolnie włączyć i wyłączyć. Można się zatem udać na nocną jazdę bez obaw przed zabłądzeniem.

losi/los05020_b18.jpg

Aparatura RC Spektrum DX2E ACTIVE z AVC

Nadajnik Spektrum™ DX2e Active™ oferuje zaawansowane funkcje, jak sterowanie AVC, trójpołożeniowy ogranicznik gazu i ustawienie wychylenia serwa. Zawiera również moduł Bluetooth dla wykorzystania aplikacji Spektrum Dashboard.

losi/los05020_b19.jpg

Technologia Spektrum SMART

Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji za pośrednictwem telemetrii o stanie komponentów modelu. Chodzi o połączenie z modelem, które zaoferuje kontrolę stanu elektroniki w aucie - to znacząco ułatwi zastosowanie ważnych elementów modelu.

Odbiornik z technologią AVC (Active Vehicle Control)

Technologia AVC jest najnowszą innowacją Spektrum od Horizon Hobby w dziedzinie odbiorników do modeli aut. Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania aut RC. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do jednoczesnej korekty sterowania i gazu. Wynikiem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakręcie oraz bezpieczniejsze trzymanie się drogi.

Polecamy zakup

DBXL-E 2.0 wymaga do uruchomienia dwóch akumulatorów napędowych LiPol 3S lub 4S. W zestawie znajduje się regulator Spektrum™ Firma™ SMART 160A (SPMXSE1160) który ma dwa konektory IC5™ połączone w szereg, także auto będzie jeździć na 6 ogniw przy zasilaniu dwoma pakietami 3 ogniw albo na 8 ogniw przy zasilaniu dwoma pakietami 4 ogniw. Zalecamy zastosowanie podwójnego pakietu akumulatorów SMART LiPol Spektrum 5000mAh 3S 11,1V 100C (SPMX50003S100H5) lub podwójny pakiet akumulatorów Spektrum 5000mAh 4S 14,8V 100C SMART LiPol (SPMX50004S100H5). Ładowarka Spektrum S2100 SMART (SPMXC1010) ma dwa konektory ładowania, co jest idealne, ponieważ można ładować oba pakiety jednocześnie.

Zalecamy zakup akcesorów

  • (2 szt.) 14.8V 5000mAh 4S 100C Smart LiPol, Hardcase, IC5
  • (2 szt.) 14.8V 5000mAh 4s 50C Smart LiPol Hardcase IC5
  • Ładowarka Spektrum Smart S2100 AC Charger, 2x100W
  • Adapter ładowarki IC5/IC3 x2