Wczytuję dane...
Model: REG-KAV-PRO-130HV-OP
Wysyłka od: 20.00 PLN
Producent: kavan

Regulator obrotów KAVAN PRO 130A HV do lotniczych silników 3-fazowych (wcześniej znany jako FOXY G2 R-130HV). Regulator OPTO czyli posiada odseparowane galwanicznie układy sterowania i mocy. Cechuje go płynna i liniowa reakcja na gaz, niska oporność wewnętrza i duża sprawność dzięki użyciu wydajnych tranzystorów MOSFET. Ponadto regulatory są łatwe w programowaniu zarówno z nadajnika jak i za pomocą karty programowania KAVAN PRO.

Regulator ten jest bliźniaczym produktem do HOBBYWING FLYFUN 130A HV Opto V5.

Sercem regulatora jest 32-bitowy procesor ARM M4 taktowany zegarem 72MHz. Regulator współpracuje z większością spotykanych na rynku modelarskich silników trójfazowych.

Podstawowe cechy:

  • prąd ciągły 130A (maksymalnie chwilowo 160A)
  • 6-14 ogniw Li-Ion/Li-pol
  • BEC: brak
  • obsługa silników: do 210000 obr (2-polowe), 70000 obr (6-polowe) i 35000 obr. (12-polowe)
  • programowalny typ pakietu: LiPo/LiIon/LiFe
  • programowalny timing: 0-30°
  • programowalny kierunek obrotów
  • programowalny start (rozpędzanie silnika): normalny (300ms), miękki (1.5 sekundy), super miękki (3 sekundy)
  • programowalny cut-off z ustawieniem: wyłączenie silnika/redukcja mocy
  • programowalne zakresy odcięcia (Volt/ogniwo): Lixx w zakresie 2.8-3.8V/ogniwo
  • programowalny zaawansowany hamulec: wyłączony, normalny (możliwość ustawienia siły w 7 zakresach), proporcjonalny (regulowany drążkiem gazu: wychylenie 0-20% drążka gazu reguluje hamulec 100-0% a wychylenie 20-100% drążka gazu reguluje przepustnicą gazu 0-100%), funkcja Revers Brake
  • funkcja kalibracji zakresu wychyleń drążka gazu dla maksymalnej precyzji sterowania gazem
  • możliwość powrotu do ustawień fabrycznych
  • wymiary: 110x50x33 mm
  • waga: 221g
  • kable zasilające: 10AWG
  • kable do silnika: 10AWG

FUNKCJE OCHRONNE:

  • bezpieczne uruchamianie – regulator nie uzbroi się przy wychylonym drążku gazu podczas podłączenia do zasilania
  • zabezpieczenie przeciwprzeciążeniowe, temperaturowe przy osiągnięciu 110 stopni
  • redukcja gazu przy utracie sygnału z odbiornika
  • ochrona przy rozpędzaniu – jeżeli do 2 sekund silnik nie zacznie się kręcić regulator odłączy silnik
  • ochrona przeciwprzeciążeniowa – regulator odłącza silnik lub uruchamia się ponownie jeżeli obciążenie regulatora wzrośnie do niebezpiecznej wartości; regulator natychmiast odłacza silnik jeżeli obciążenie przekroczy maksymalną dopuszczalną wartość
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...