NOWOŚĆ Prezentujemy zdalnie sterowany model do driftu RS4 Sport 3 Drift!
Ford Mustang w wersji gotowej do jazdy RTR Spec 5.Znakomita linia modeli RS4 Sport 3 powiększa się o konkurencyjnego Forda Mustanga Vaughna Gittina Jr! Połączenie znakomitego podwozia modelu RS4 Sport 3 z napędem 4WD i replikami opon Nitto , na czele z wyróżniającymi się czarnymi i srebrnymi barwami Vaughna, jest to jedyna w swoim rodzaju kombinacja! Realistyczna karoseria Ford Mustang RTR Spec 5 jest wyposażona w zestaw replik jaskrawo zielonych kół Tech 7 Nitto RT05, które zapewniają ponadprzeciętny realizm modelu! Pod maską tej wersji Mustanga w skali 1/10 znajduje się podwozie HPI Racing Touring Car, RS4 Sport 3. z pełnym napędem 4WD, w pełni uszczelnionym układem napędowym, wodoodporną elektroniką i odpornym na zakłócenia radiem 2,4 GHz, oraz niezależnym zawieszeniem. Rregulowane amortyzatory napełnione olejem są gotowe do użycia w każdych warunkach. Model wyposażony jest w najnowszy design Forda Mustanga, markowanym przez mistrza dryfu Vaughna Gittina Jr.
Tech 7 3-częściowe koła Koła tech 7 łączy w sobie klasyczną konstrukcję koła z siatką o nowoczesnym, kanciastym wyglądzie, który jest jednocześnie agresywny i funkcjonalny, a jednocześnie przesiąknięty stylem muscle car. dla fanów samochodów muscle car, to koło jest dostępne tylko dla Forda Mustanga w rozmiarze 20 ", jednak są one idealnie zreplikowane w skali 1/10 na jedynej oficjalnie autoryzowanej replicei! NITTO nt05 Opony T-Drift uzupełniają model o oficjalne repliki rzeczywistych opon, które Vaughna Gittina Jr używa w swoim samochodzie! Te niskoprofilowe opony przystosowane do driftów są stworzone do wydajnego, realistycznego driftowania w Skala 1/10! Z super sztywną, twardą konstrukcją, opony drift to idealny sposób na szybkie i łatwydrifting, replika ma fantastyczny wygląd, a wraz z wiekiem poprawia się tylko z powodu zużycia opon, podobnie jak relane opony!
Jednoczęściowe specjalnie formowane podwozie
Główne podwozie wykonane jest z jednego kawałka wzmocnionego tworzywa sztucznego z tunelem układu napędowego, oraz wanienkami komponentów dla odbiornika i baterii. Podwozie znakomicie zaprojektowane aby sprostać najwyższym wymaganiom zachowójąc znakomity design i funkcjonalność.
Niskoprofilowa konstrukcja podwozia
RS4 Sport 3 Drift ma nisko położony środek ciężkości, konstrukcja podwozia oraz wszystkie komponenty są jak najniżej umieszczone w podwoziu. Zapewnia to samochodowi niezwykle niski środek ciężkości dla optymalnego pokonywania zakrętów.
2S LiPo Capable
RS4 Sport 3 Drift posiada wszechstronny elektroniczny regulator prędkości, który może być używany z nowoczesnymi akumulatorami litowo-polimerowymi (LiPo) 2S 7,4V lub niklowo-wodorkami (NiMH) 7,2V lub 8,4V Konstrukcja RS4 Sport 3 Drift może być wyposażona w opakowania litowo-polimerowe (LiPo) i niklowo-wodorkowe (NiMH) o różnych rozmiarach, w tym wyjątkowo długie 7-ogniwowe ogniwa NiMH. Niezależnie od wymagań dotyczących mocy, może pomieścić wszystko! Gruby pasek na rzepy utrzymuje pakiet bezpiecznie w miejscu, a proste klocki blokują się, umożliwiając regulację rozkładu ciężaru w przód lub w tył, co zapewnia dodatkowe sterowanie lub przyspieszenie.
Napęd na cztery koła 4WD
RS4 Sport 3 Drift oferuje napęd na wszystkie 4 koła, który zapewnia największą kontrolę i precyzję na drodze lub na torze. Wszystkie cztery koła są napędzane przez wysokoobrotowe mechanizmy różnicowe z przodu i z tyłu. Co zapewnia zwiększone przyspieszenie i kontrolę nad zakrętami.
Uszczelnienie napędu wału głównego z dostępem od spodu
Napęd wszystkich modeli RS4 Sport 3 Drift obejmuje silnik zamontowany wzdłużnie w formowanym podwoziu, obok długiej półosi, która biegnie w dół środka samochodu. Cały układ napędowy, w tym centralny wał napędowy i przekładnie zębate, są całkowicie uszczelnione, aby zabezpieczyć układ napędowy przed zanieczyszczeniami, kamieniami i gruzem. Wał napędowy, wahacze i osie obracają się na łożyskach kulkowych, aby zmaksymalizować wydajność układu napędowego.
Opcjonalna: Osłona wału z włókna węglowego
Możesz łatwo zastąpić osłonę półosi w dolnej części podwozia osłoną z włókna węglowego, która zapewnia dodatkową sztywność podwozia oraz ekstremalną twardość oraz odporność na szlify powstałe przy pokonywaniu przypadkowych nierówności terenu.
Łatwy dostęp do serwisu mechanizmów różnicowych.
Dostanie się do mechanizmów różnicowych w celu szybkiej regulacji to kwestia wyjęcia tylko 4 śrub - pozwala to szybki na dostęp do mechanizmu dyferencjału i zmianę smaru, sprawdzenie przekładni lub po prostu ogólną obsługę.
Metalowe dyfrencjały
Koła zębate mechanizmu różnicowego na każdym końcu samochodu przenoszą moc z wału i napędzają każde koło. Całkowicie metalowa konstrukcja kół zębatych pozwala silnikowi napędowemu wytrzymać działanie tuningowych silników bezszczotkowych, co ułatwia modernizację modeluw przyszłości. Uszczelnione łożyska kulkowe wspierają mechanizm różnicowy i każdą różnicę można regulować niezależnie przez zmianę gęstości smaru dyferencyjnego.
Opcjonalne: Diff Spool-Opcjonalna blokada dyferencjału
Możesz zamówić także opcjonalną zębatkę blokady dyferencjału usuwa wszystkie efekty różnicowe dla bezpośredniej trakcji bez dyferencjału.
W pełni regulowane zawieszenie Double Wishbone
Zawieszenie RS4 Sport 3 Drift wykorzystuje sprawdzony w wyścigach podwójny wahacz, podobny do nowoczesnego samochodu wyścigowego na pełną skalę. Wiele pozycji mocowania amortyzatora oraz przeguby kulowe zapewniają pełny zakres regulacji kąta zawieszenia amortyzatora w zależności od różnych warunków drogowych.
Opcjonalne: Wieżyczki amortyzatorów z włókna węglowego
Wieże amortyzatorów z włókna węglowego nie tylko wyglądją niesamowicie, ale także dodaje dodatkowej sztywności do zawieszenia, aby uzyskać optymalną wydajność. Materiał z włókna węglowego jest wyjątkowo lekki, co obniża środek ciężkości na RS4 Sport 3.
Gwintowane amortyzatory olejowe
RS4 Sport 3 Drift jest wyposażony w zestaw kompozytowych wypełnionych olejem amortyzatorów, podobnie jak w prawdziwym samochodzie wyścigowym! W pełni regulowane amortyzatory są w pełni przestrajane, aby zapewnić optymalną wydajność podwozia na wielu różnych nawierzchniach. Wysokość zawieszenia można szybko regulować za pomocą gwintowanych pierścieni amortyzujących. Dalsze regulacje dostrajania są również możliwe poprzez zmianę sprężyn i geśtości oleju udarowego do amortyzatorów.
Opcjonalne: Amortyzatory aluminiowe
Jeśli pragniesz dalej ulepszyć swoje podwozie możesz skorzystać z zestawu anodyzowanych amortyzatorów aluminiowych, które są perfekcyjnie obrobione CNC. W pełni anodyzowany aluminiowy gwintowany korpus amortyzatora, aluminiowy kołnierz amortyzujący, aluminiowe górne i dolne czapki pozwolą Ci na na bardziej precyzyjne dostrajanie i większą wytrzymałość na udary mechaniczne podczs zabawy.
Bardzo mocna konstrukcja zwrotnic przedniego zawieszenia
Przednia część RS4 Sport 3 Drift wykorzystuje mocne zawieszenie w stylu C-hub, z pionowo umieszczonym kulistym przegubem, który umożliwia szybką wymianę drążka - co jest kluczową regulacją wyścigową, która pozwala na RS4 Sport 3 Drift na znakomitą i szybką regulację. Ramię wachacza ma również wiele otworów montażowych do zmiany kąta, co ułatwia regulację kąta szoku zawieszenia.
Opcjonalne: Precyzyjnie obrobiony anodyzowany aluminiowy przedni blok przegubowy (mocowania wachaczy)
Opcjonalny zestaw przednich precyzyjnie obrobionych anodowanych aluminiowych łączników wachaczy zapewnia optymalną sztywność i skuteczność zawieszenia. Dodatkowa sztywność i trwałość zapewnia również bardziej precyzyjny tuning.
Opcjonalne: Wały napędowe CVD
Opcjonalne, wielofunkcyjne wały napędowe CVD znacznie zwiększają precyzję i wydajność całego układu napędowego i układu kierowniczego, zapewniając maksymalną wydajność jazdy.
Opcjonalne: Regulowane łaczniki typu Camber Link
Opcjonalny zestaw regulowanych śrub rzymskich pozwoli Ci szybko dostroić ustawienie pochylenia podwozia RS4 Sport 3 w celu uzyskania optymalnej wydajności.
Podwójny układ kierowniczy Bellcrank
Sprawdzony w praktyce regulowany system podwójnej dźwigni korbowej zapewnia optymalną precyzję sterowania przy każdej prędkości. Metalowa płyta ogniwa łączącego korby zapewnia dodatkową wytrzymałość, dodatkowe pozycje montażowe drążka umożliwiają także regulację kąta nachylenia Ackermanna.
Aluminiowe łoże silnika
Aluminiowy wspornik silnika z odlewanego aluminium utrzymuje silnik na miejscu, zapewniając bezpieczne połączenie zębnika / zębatki. Dwie śruby mocują krzywkę mocno w miejscu na uchwycie, a żeberka chłodzące na odprowadzją ciepło iwspomagają utrzymanie pracy silnika tak wydajnie, jak to tylko możliwe.
Opcjonlny: Anodowany aluminiowy zestaw kierowniczych
Aby uzyskać najwyższą wydajność układu kierowniczego, można dokonać modernizacji do precyzyjnie wykonanego, anodyzowanego aluminiowego zestawu drązków kierowniczych. Dołączony zestaw regulowanych śrub rzymskich umożliwia również zmianę kąta nachylenia przedniego końca, aby jeszcze bardziej precyzyjnie dostosować pożądaną wydajność układu jezdnego podwozia.
Wytrzymały sprężynowy serwo-saver
RS4 Sport 3 zawiera regulowany serwo w wersji wielozadaniowej, który chroni serwomechanizm przed uszkodzeniami mechanicznymi. W razie zderzenia lub kolizji, przednie koła zwykle pobierają dużą część uderzenia i przenoszą uderzenie bezpośrednio na serwomechanizm sterujący. Silne sprężynowe działanie krzywki servo saver jest tak zaprojektowane, aby absorbować tę siłę i chronić serwomechanizmy przed uderzeniem!
Opcjonalny: Obrabiane łoże silnika z anodowanego aluminium
Opcjonalny, precyzyjnie obrabiany, anodyzowany aluminiowy uchwyt silnika zapewni najbezpieczniejsze mocowanie dla silnika bezszczotkowego o dużej mocy.
Tylny dyfuzor podwozia
Zbudowany w tylnej części obudowy element dyfuzora wygładza przepływ powietrza pod podwoziem dla maksymalnej wydajności aerodynamicznej.
Łożyska kulkowe z osłoną metalową
RS4 Sport 3 jest w pełni wyposażony w zestaw metalowych łożysk kulkowych zapewniających maksymalną wydajność. Uszczelnione ekrany utrzymują kurz z dala od wnętrza, a gładkie łożyska precyzyjne zapewniają optymalne dostarczanie mocy ze źródła energii do układu napędowego.
Wytrzymały przedni zderzak
Aby chronić przednie zawieszenie, podwozie i nadwozie przed uderzeniami, dodatkowy gruby piankowy zderzak jest bezpiecznie przymocowany do przedniej części RS4 Sport 3 Drift.
Dostosuj swój wygląd
Ogromna różnorodność nadwozi opcjonalnych, kół i opon od HPI pozwala w pełni dostosować styl RS4 Sport 3 do swojego stylu.
Regulowane wysokości wsporników nadwozia
Regulowane mocowania nadwozia pozwalają na zamontowanie nadwozia samochodu touringowego 1/10 w HPI Racing na podwoziu RS4 Sport 3. Wszystko, co musisz zrobić, to wyregulować przednie i tylne mocowania nadwozia, aby koła i elementy podwozia dobrze pasowały pod nadwoziem. Kołki korpusu utrzymują mocowania w miejscu, a liczne pozycje otworów montażowych pozwalają precyzyjnie dostroić dokładne dopasowanie karoserii do podwozia.
Tablet nie wchodzi w skład zestawu. Możecie korzystać państwo ze wsparcia technicznego ze strony HPI RACING w postaci
filmów instruktażowych , instrukcji do pobrania dostępnych także na tablety.
The super realistic Ford Mustang RTR Spec 5 body is coupled with a set of replica Tech 7 wheels wrapped with official Nitto RT05 replica tires for over the top scale realism! Under the hood, this 1/10th scale Mustang is equipped with the latest HPI Racing Touring Car chassis, the RS4 Sport 3. With full time shaft driven 4WD, a fully sealed drivetrain, waterproof 2.4 GHz electronics/radio gear, fully independent double wishbone suspension and adjustable oil filled shocks it’s Ready to Rock in any condition.
This RS4 Sport 3 Drift features the latest Ford Mustang styling, tuned and tweaked by drift champion Vaughn Gittin Jr. to become the awesome Ford Mustang RTR Spec 5. The car is also fitted with replica green RTR Tech 7 wheels wrapped with great-looking street tires, so it's ready to hit the streets right out of the box!
RTR TECH 7 3 PIECE WHEELS
The RTR Tech 7 wheel combines the classic mesh wheel design with a modern, angular look that is at once aggressive and functional, yet drenched with muscle car style. For full-size muscle car fans, this wheel is available ONLY for the Ford Mustang in a 20" size, however, they are perfectly replicated in 1/10th scale on the only officially authorized scale replica Ford Mustang RTR Spec 5 replica!
NITTO NT05 T-DRIFT TIRES
Rounding out the package are official replicas of the actual tires that Vaughn Gittin Jr runs on his RTR Mustang Spec 5: the Nitto NT05! These low-profile drift-specific tires are made for high-performance, realistic drift action at 1/10th scale! With a super stiff, hard plastic construction, HPI drift tires are the ideal way to get drifting quickly and easily. The replica tread pattern looks fantastic, and only gets better with age as the tires wear down, just like the real thing!
Official Replica of the Custom Ford Mustang
RTR Spec 5
The Mustang RTR Spec 5 is the vision of World Champion pro drifter and lifelong Mustang mad man, Vaughn Gittin Jr! The Mustang RTR takes the best of multiple automotive cultures and meshes them together in a style that any automotive enthusiast can immediately appreciate. The Mustang RTR comes in the form of a dealer-installed package is currently available in select Ford dealerships around the world.
One-Piece Molded Chassis
The main chassis is formed from a single piece of reinforced plastic and features the drivetrain tunnel molded right down the middle, just like a real car. It's a step beyond any plastic tub chassis car available today.
Low Profile Layout Design
One of the ways we gave the RS4 Sport 3 Drift the best possible handling was to make sure all the components fit as low as possible in the chassis. This gives the car an amazingly low center of gravity for optimum cornering capabilities.
2S LiPo CAPABLE
The RS4 Sport 3 Drift features a versatile electronic speed controller that can be used with modern lithium-polymer (LiPo) or nickel-metal hydride (NiMH) batteries. Please note a LiPo adapter plug is not included, your model shop will be able to provide one.
Fits a Wide Variety of Batteries
The RS4 Sport 3 Drift chassis can fit lithium-polymer (LiPo) and nickel-metal hydride (NiMH) packs of various sizes, including the extra-long 7-cell NiMH packs. Whatever your power requirements, it can hold it all! A thick hook-and-loop strap holds the pack securely in place, and a simple battery block screws into place to allow you to adjust the weight distribution forward or backward for extra steering or acceleration.
Full-Time Four-Wheel Drive
The RS4 Sport 3 Drift features full-time four-wheel drive to give you the most control and precision on the road or track. All four wheels are driven by heavy duty gear differentials at the front and rear, just like a real car. The extra traction gives you increased acceleration and cornering control for maximum confidence and fun.
Sealed Shaft Drivetrain
The drivetrain of all the RS4 Sport 3 Drift models features the motor mounted longitudinally in the molded chassis, next to the long driveshaft that goes down the center of the car. The entire drivetrain, including the central driveshaft and gear diffs, is completely sealed to prevent dirt, rocks and debris from damaging or binding the drivetrain. The driveshaft, diffs and axles spin on ball bearings to maximize drivetrain efficiency.
Bottom-Access Driveshaft
The central driveshaft that connects the front and rear differentials is easily accessed from underneath the chassis. This allows the drivetrain to be completely sealed to protect it from rocks and debris no matter where you may want to drive your car.
Option: Carbon Fiber Driveshaft Cover
You can easily replace the stock driveshaft cover on the bottom of the chassis with a carbon fiber cover that provides extra stiffness and extra-cool looks.
Easy Access Differentials
Getting to the differentials for quick adjustments is a matter of removing just 4 screws - this allows you to pop out the diff and change the grease, check the gears or just give it a general service.
4-Gear Metal Diffs
Bevel gear differentials at each end of the car transfer power from the driveshaft to the dogbones and axles that drive each wheel. The all-metal construction allows the drivetrain to withstand powerful brushless motors for easy upgrading in the future. Rubber-sealed ball bearings support the differentials and each diff can be tuned independently by changing the diff grease.
Option: Diff Spool
The optional diff spool removes all diff action for direct traction and braking action from your trigger finger straight to the wheels.
Double-Wishbone Fully Adjustable Suspension
The suspension of the RS4 Sport 3 Drift uses the race-proven double-wishbone suspension design, similar to a full-scale modern race car. You’ll be able to control the anti-squat and anti-dive of the front and rear arms using the standard pivot blocks, and the option parts allow you to adjust the sweep and toe angles. You'll also be able to easily change the roll center front and rear with the racing-style vertical ballstud mounting on both the inner and outer camber link mounts. Multiple shock mounting positions provide a full range of shock suspension angle adjustment to suit different road conditions.
MULTIPLE SHOCK POSITIONS
Option: Carbon Fiber Shock Towers
The option pair of carbon fiber shock towers not only look amazing, but also adds extra stiffness to the suspension for optimal performance. The carbon fiber material is extra-lightweight which lowers the center of gravity on the RS4 Sport 3 as well.
Oil-Filled Threaded Shocks
The RS4 Sport 3 Drift is fitted with a set composite coilover-style oil-filled shocks, just like what you'd see on a real race car! The fully adjustable shocks are fully tunable to provide the optimum chassis performance on a wide variety of road surfaces. The ride height is quickly adjustable by using the threaded shock collars. Further tuning adjustments are also possible by changing the springs and shock oil weight.
Option: Anodized Aluminum Threaded Shocks
For optimum performance, you'll want a set of anodized aluminum threaded shocks that are machined to perfection. The full anodized aluminum threaded shock body, aluminum shock collar, aluminum top and bottom caps will allow you to make the most precise tuning adjustments.
Tough Front End Suspension
The RS4 Sport 3 Drift front end uses the strong C-hub style suspension seen on the latest RC touring cars, with a vertical ball stud camber mount that lets you change the front end roll center – which is a critical racing adjustment that allows the RS4 Sport 3 Drift to be a step above other sport-level RC touring cars. The suspension arm also features multiple shock mounting holes for easy shock angle adjustment.
Option: Precision Machined Anodized Aluminum Front Pivot Block
The optional set of front precision machined anodized aluminum pivot blocks provide optimum rigidity and suspension performance. The extra rigidity and durability also provides for a more stable and consistent base setup for additional tuning options.
Tunable Rear Suspension
The rear hub is fitted with a vertical ball stud style adjustment that allows easy adjustment of the rear roll center. Moving the ball stud up or down with the optional spacers changes the traction characteristics of the rear end as the car goes through the turns. The suspension arm also features 3 different shock mounting holes for easy shock angle adjustment.
Option: Precision Machined Anodized Aluminum Rear Pivot Block
The optional set of rear precision machined anodized aluminum pivot blocks provide optimum rear end suspension rigidity and performance. The extra rigidity and durability also provides for a more stable and consistent base setup for additional tuning options.
Option: CVD Driveshafts
The optional all-in-one CVD drive shafts greatly increases the precision and efficiency of the entire driveline and steering for maximum driving performance.
Option: Adjustable Camber Link Turnbuckles
The optional set of adjustable turnbuckles will allow you to quickly fine tune the camber setting of your RS4 Sport 3 Drift for optimum performance.
Double Bellcrank Steering
The performance tested adjustable double bell crank system provides optimum steering precision at all speeds. A metal drag link plate connects the cranks for extra durability, the additional drag link mounting positions also allows for Ackermann angle adjustments.
Option: Anodized Aluminum Bellcrank Steering Set
For the ultimate steering performance, upgrade to the precision machined anodized aluminum bellcrank steering set. The included set of adjustable turnbuckles also allow you to change the front end toe angle to further fine tune your desired chassis steering performance.
Rugged Spring-Loaded Servo Saver
Fitted to the HPI SS20WR water-resistant servo is an adjustable multipiece servo saver, which protects the servo from crash damage. In the event of a crash or collision, the front wheels usually take a big portion of the blow and transmits the impact directly to the steering servo. The strong spring-loaded cam action of the servo saver is designed to absorb this force and protect the servo from the impact!
Aluminum Motor Mount
The cast aluminum cam-style motor mount holds the motor in place for a secure pinion/spur connection. Two screws hold the cam firmly in position on the mount, and cooling fins on the lateral support aid heat dissipation to keep the motor running as efficiently as possible.
Option: Machined Anodized Aluminum Motor Mount
The optional billet precision machined anodized aluminum motor mount will provide the most secure mount for your high powered competition motor.
Rear End Chassis Diffuser
The built in rear end chassis diffuser element smooths out the air flow underneath the chassis for maximum aero efficiency.
Rubber-Sealed Ball Bearings
The RS4 Sport 3 Drift is fully fitted with a set of rubber-sealed ball bearings for maximum efficiency. The rubber seals keeps the dust away from the internals while the smooth precision bearings provides for optimum power delivery from the power source out into the driveline.
Rugged Front Bumper
To protect the front suspension, chassis and body from impacts big and small, an extra thick foam bumper is securely fastened to the front of the RS4 Sport 3 Drift.
Customize Your Look
A huge variety of option bodies, wheels and tires from HPI lets you fully customize the style of your RS4 Sport 3 to suit your style.
Adjustable Height Body Mounts
The adjustable height body mounts let you fit any 1/10th scale touring car body from HPI Racing on to the RS4 Sport 3 chassis. All you need to do is adjust the front and rear body mounts to allow the wheels and chassis elements to fit properly underneath the body. Body pins hold the mounts in place, and the multiple mounting hole positions allow you to fine-tune the exact body fitment.
Body Choices
You can fit any 1/10th scale touring car body from HPI Racing onto the RS4 Sport 3, from hot hatches to supercars, pick-up trucks to supertouring racers. All you need to do is adjust the body mounts front and rear to allow the wheels to fit underneath the body properly. A simple system using body pins hold the mounts in place, and you can fine-tune the fit to get the exact ride height you want.
Comprehensive Instruction Manual
All HPI Racing kits include a detailed multi-language instruction manual. Exploded diagrams and extensive information about your RS4 Sport 3 Drift ensures that you have the knowhow when it comes to maintaining and upgrading your kit. You can also download a digital version of the manual to your personal electronic device and keep it with you for easy reference on the go.
Download the Free RS4 Sport 3 poster Here!
Brighten up your RC workspace with a FREE poster featuring the RS4 Sport 3! Just click here to download it, then print it out or use it as your tablet or computer wallpaper!
MYhpi: The Ultimate Resource
for Your RS4 Sport 3 Drift
Once you've got your RS4 Sport 3 Drift, add it to your MYhpi garage to get direct information about what will make your car faster, more adjustable and easier to tune. Add your entire HPI collection to your MYhpi garage so you can directly access manuals, videos, tips and help for each of your HPI cars!
#115984 RS4 SPORT 3 DRIFT RTR MUSTANG RTR SPEC 5
1/10th Scale Pre-Assembled 4WD Drift Car
with 2.4GHz Radio System and Painted
Mustang RTR Spec 5 Body
SPECIFICATIONS:
Length: 431mm (17")
Height: 127mm (5")
Width: 200mm (7.9")
Wheelbase: 254mm (10")
Includes:
4 AA batteries
7.2v 2000 mAh NiMH battery with standard plug
Wall battery charger