Zawartość zestawu
W zestawie znajduje się złożony model auta ARRMA® TLR® Tuned TYPHON™ 1:8 Race Buggy 4WD Roller ARR.
Charakterystyka
Model RC auta na zdalne sterowanie Arrma Tuned Typhon TLR w skali 1:8 z napędem 4x4, dostarczany jest złożony, bez elektroniki i napędu. Wyposażony jest w tuningowe aluminiowe elementy TLR-Tuned, i jest przygotowany do montażu własnego wyposażenia. Gotowa karoseria oraz zawodnicze koła dBoots® Exabyte.
Buggy Roller ARRMA® TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race jest wyposażony w najlepsze części tuningowe dla lepszej wytrzymałości, sterowności oraz długoletnią trwałość. Doskonała platforma dla wejścia do zawodów oraz eksperymentowania z podwoziem dla uzyskania najlepszych osiągów.
Duża ilość części tuningowych TLR® oraz karoseria z wyraźnym zawodniczym ubarwieniem natychmiast odróżnia ten model od modelu TYPHON™ 6S BLX 4WD Speed Buggy RTR. TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller jest doskonałym buggy w skali 1:8, który jest przygotowany do montażu własnego silnika z regulatorem oraz odbiornika ze serwem. Można zainstalować swój najmocniejszy napęd 4S lub 6S i TLR® Tuned TYPHON™ łatwo poradzi sobie z jakimkolwiek terenem.
Wytrzymałe aluminiowe komponenty TLR® Tuned obejmują płytę podwozia, zębatkę kierownicy, regulowane górne i dolne zawieszenie, amortyzatory oraz przednie i tylne wieże. Wszystkie są laserowo wytrawiane z logo TLR®. Podwozie posiada również grube kompozytowe szyny boczne oraz przednie i tylne usztywnienia. Regulowane amortyzatory olejowe mają obrabiane maszynowo stożkowe tłoki i rozpórki Extreme Bash (EXB).
TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller posiada również wytrzymały układ napędowy, który może wytrzymać ekstremalne wstrząsy, z całkowicie metalowymi mechanizmami różnicowymi i kołami zębatymi oraz wytrzymałymi stalowymi wałami napędowymi. Bardzo wytrzymałe piasty kół wspierają kółeczka niskoprofilowe na wyższym poziomie. Regulowane tylne skrzydło Race Spec pomaga utrzymać opony i buggy na podłożu, przyczyniając się do pewnego i czułego prowadzenia przy dużych prędkościach.
Dzięki wydajnej konstrukcji, prace konserwacyjne są ograniczone do minimum. Na przykład aluminiowy uchwyt przesuwny umożliwia szybki i bezproblemowy dostęp do silnika. Buggy Roller TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller w skali 1:8 jest wyjątkowym produktem ARRMA®. Dla średniozaawansowanych zawodników zainteresowanych wyścigami, oferuje on doskonałą wytrzymałość i opcje tuningu, które zapewnią udany start na torze wyścigowym.
Własności modelu ARRMA® TLR® Tuned TYPHON™ 1:8 Race Buggy 4WD Roller
- Gotowy do montażu napędu i elektroniki z akumulatorem
- Solidna konstrukcja podwozia
- Duży pojemnik na wodoodporny* odbiornik
- Anodowana płyta z aluminium 7075-T6
- Wytrzymałe kompozytowe listwy boczne podwozia
- Wyczynowe skrzydło Race Spec z niskim profilem i mocnymi, wysokimi uchwytami
- Regulowane amortyzatory aluminiowe EXB Extreme Bash wypełnione olejem
- Obrabiane amortyzatory z tłokiem stożkowym
- Przednie i tylne wieżyczki amortyzatorów wykonane z anodowanego aluminium 7075-T6 TLR® Tuned
- Wzmocnione stalowe wały napędowe
- Wysokoobciążony układ napędowy
- W pełni metalowe mechanizmy różnicowe i przekładnie w skrzyni biegów
- Wydajny servo saver z czarnego anodowanego aluminium
- X-twarda sprężyna serwomechanizmu
- Czarne aluminiowe mocowanie serwomechanizmów
- Demontaż centralnego mechanizmu różnicowego po odkręceniu tylko 4 śrub
- Łatwo dostępne mocowanie silnika dla szybkiego demontażu silnika
- Niższe 17mm aluminiowe piasty kół dla dodatkowej wytrzymałości
Zawarte części TLR® Tuned:
- TLR® Tuned 7075-T6 laserowo wytrawiana aluminiowa płyta podwozia
- TLR® Tuned 7075-T6 aluminium wytrawiane laserowo przednia i tylna wieża amortyzatorów
- TLR® Tuned 7075-T6 kolumna kierownicy z aluminium wytrawianego laserowo
- TLR® Tuned laserowo wytrawiane dolne regulowane wahacze
- TLR® Tuned laserowo wytrawiane górne regulowane wahacze
- TLR® Tuned laserowo wytrawiane aluminiowe korpusy amortyzatorów
Elementy TLR® TUNED
TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller został wzbogacony o najwyższej jakości aluminiowe części w celu zwiększenia wytrzymałości i poprawy prowadzenia. Dla średniozaawansowanych zawodników, jest to idealna platforma do wyścigów i zdobywania doświadczenia w tuningu - Designed Fast and Designed Tough!
Amortyzatory olejowe
Zamontowane na aluminiowych wieżach amortyzatorów TLR® Tuned 7075-T6, wyposażone w aluminiowe korpusy amortyzatorów TLR® Tuned, obrabiane maszynowo stożkowe tłoki amortyzatorów oraz amortyzatory EXB Extreme Bash. Z łatwością absorbują typowe nierówności terenu, takie jak brud, asfalt i trawa, tworząc super gładkie tłumienie.
Wysoka trakcja z oponami dBoots® EXABYTE
Opony dBoots® Exabyte wykonane są z wysokiej jakości gumy wyścigowej zapewniającej trwałość i posiadają wielowarstwowy wzór bieżnika, który zapewnia doskonałą trakcję w każdych warunkach. Zawierają piankowe wkładki i są przyklejone do nylonowych kół buggy 1:8. 17mm piasty hex zapewniają wytrzymałość podczas ekstremalnych akcji i pozwalają na łatwą konserwację.
Zawodnicza gotowa karoseria
Model RC auta TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller posiada świetnie dopasowaną obudowę w postaci kolorowej karoserii z ekskluzywnymi kolorami i kalkomaniami Race Spec. Odważne kolory pozwalają na bardzo dobrą widoczność na torze wyścigowym.
Podwozie TLR® Tuned 7075-T6
Wysoką wytrzymałość w trudnym środowisku toru wyścigowego zapewnia podwozie wykonane z wysokowytrzymałego aluminium 7075-T6. Anodyzowane wykończenie zapewnia odporność na warunki atmosferyczne i uszkodzenia.
Wieże amortyzatorów TLR® Tuned 7075-T6
Wieże amortyzatorów wykonane są z wysokowytrzymałego aluminium 7075-T6, które może wytrzymać duże naprężenia podczas jazdy. Anodyzowane wykończenie zapewnia odporność na warunki atmosferyczne.
Łoże silnika TLR® Tuned
Czarne, anodowane, aluminiowe mocowanie silnika może być łatwo regulowane i solidnie zamocowane dzięki precyzyjnemu wykonaniu. Wspornik przesuwny umożliwia regulację położenia i silnika poprzez poluzowanie dwóch śrub, które są łatwo dostępne od góry. Rozwiązanie to znacznie upraszcza regulację luzów międzyzębowych i zmiany zębatki.
Metalowe elementy zawieszenia TLR® Tuned
Maszyna zawodnicza musi zapewnić maksymalną wytrzymałość kluczowych komponentów, w tym szlifowanych stalowych wsporników przegubu wahacza.
Ocynkownae stalowe części TLR® Tuned
Napinacze i wały kół są ocynkowane i mają wysoką odporność na korozję.
Elementy amortyzatorów TLR® Tuned
Wypełnione olejem regulowane amortyzatory posiadają aluminiowe korpusy TLR® Tuned, obrabiane maszynowo stożkowe tłoki i rozpórki Extreme Bash (EXB).
Polecamy zakup
Do uruchomienia modelu należy uzupełnić: silnik, regulator, serwo kierunku, aparaturę RC, akumulator napędowy, odpowiednią ładowarkę.
Polecane komponenty
Silnik:
- Arrma silnik trójfazowy BLX4074 4P 2050kv
- Spektrum silnik trójfazowy Firma 4074 2050kv
Regulator:
- Arrma regulator BLX185 BLX4074 6S 150A IC5
- Spektrum regulator Firma 150A BL 3S-6S IC5 Smart
Serwo kierunku:
Serwo standardowej wielkości z metalową przekładnią oraz minimalnym momentem 15 kg.cm (idealnie 20kg.cm i więcej w zależności od sposobu zastosowania), wieloklin serwa 23T.
- Spektrum serwo S652 18kg MG
Technologia Spektrum Smart
Technologia Spektrum Smart w obecnej chwili przedstawia najbardziej zaawansowany i najprostszy system obsługi modeli oraz ładowania/obsługi akumulatorów. Dla wykorzystania wszystkich zalet i funkcji należy posiadać wszystkie komponenty Smart.
Akcesoria do normalnej pracy
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
Etui ochronne do akumulatora
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.