-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.ARRMA
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Zawartość zestawu
Zestaw zawiera złożony model RC auta Arrma Typhon 6S BLX z zainstalowanymi zawodniczymi częściami TLR Tuned i komponentami: trójfazowy regulator Firma™ 150A Smart, silnik Firma 4074 2050Kv, odbiornik Spektrum SR315 DSMR, serwo Spektrum S652 18kg MG. Nadajnik Spektrum SLT3 2.4GHz, 4x baterie AA do nadajnika. Gotowa pomalowana karoseria. W zestawie akcesoriów dodatkowy spoiler na skrzydło, dolne i górne podkładki zawieszenia, klucz krzyżowy, klucz na koła, imbus 1.5, 2.0, 2.5, 3, 5.0 mm, zworka IC5.
Charakterystyka
Zawodniczy model RC Buggy ARRMA TLR Tuned TYPHON 4WD w skali 1:8 jest wyposażony w najwyższej jakości części TLR z większą o większej wytrzymałości, długiej żywotności i szerokim zakresie regulowanych właściwości jezdnych. Do startu w wyścigach dostajecie Państwo gotowy samochód, który ma zainstalowane wydajne komponenty napędowe Spektrum Firma i jest wyposażony w aparaturę RC Spektrum 2.4GHz SLT3 RC. Zestaw zawiera wszystko, co jest potrzebne do pracy, oprócz akumulatorów i ładowarki..
ARRMA TLR Tuned TYPHON 4WD buggy posiada szeroki zakres opcji tuningu podwozia do zastosowania w wyścigach. Dzięki mocnemu silnikowi bezszczotkowemu i napędowi 4S - 6S LiPol, model natychmiast wystrzeli na tor. Można ćwiczyć na akumulatorze 4S, ale dopiero z mocą 6S LiPol model wykona kaskaderskie ewolucje, długie skoki i ostrą jazdę na ulubionym torze off-roadowym. W modelu zastosowano specjalne części TLR Tuned z aluminium 7075-T6: płyta podwozia, listwa kierownicza, regulowane górne i dolne wieszaki zawieszenia, korpusy amortyzatorów oraz przednie i tylne wieże amortyzatorów. Wszystkie te części są laserowo wygrawerowane z logo TLR Tuned. Wypełnione olejem regulowane amortyzatory mają obrabiane tłoki, precyzyjne prowadnice i ekskluzywne pierścienie X. Amortyzatory montowane są do wież za pomocą wytrzymałych wsporników Extreme Bash (EXB).
TLR Tuned TYPHON 4WD Race Buggy jest wyposażony w wytrzymały układ napędowy, który może wytrzymać ekstremalną jazdę, z całkowicie metalowymi przekładniami mechanizmu różnicowego, przekładniami i wytrzymałymi stalowymi wałami napędowymi. Wyjątkowo sztywne piasty kół wyposażone są w lekkie koła o niskim oporze toczenia i opony EXABYTE z wyścigową mieszanką na wiele rodzajów terenu. Tylne skrzydło Race Spec skutecznie przyciska model do ziemi, przyczyniając się do pewnego i czułego prowadzenia przy dużych prędkościach. Dzięki wydajnej konstrukcji, konieczność konserwacji jest ograniczona do minimum. Aluminiowy uchwyt przesuwny daje szybki i bezproblemowy dostęp do silnika Spektrum Firma 4074 2050Kv, a pozostałe komponenty są rozmieszczone modułowo. TLR Tuned TYPHON 4WD Race Buggy RTR w skali 1:8 posiada solidną karoserię z ekskluzywną kolorystyką Race Spec. Jest to idealny model RC buggy dla średniozaawansowanych kierowców wyścigowych.
Aluminiowe elementy TLR Tuned
Model RC auta zawiera szereg najwyższej klasy aluminiowych elementów (7075-T6), które zwiększają wytrzymałość i polepszają sterowność. Dla średnio-zaawansowanych kierowców jest idealną platformą do zawodów i pozyskiwania doświadczenia w ustawianiu modelu!
Regulowane mocowania zawieszenia
Aluminiowe dolne i górne mocowania zawieszenia z grawerowanym laserowo logiem TLR Tuned umożliwiają specyficzne ustawienie za pomocą zawartych w zestawie podkładek tak, aby osiągnąć najlepszy efekt.
Mocowanie silnika i serwa
Trójfazowy silnik Firma 2050Kv jest fabrycznie zamocowany na anodowanym na czarno aluminiowy łożu przesuwnym, który zapewnia wysoką wytrzymałość i szybki bezproblomowy dostęp. Mocowanie serwa oraz 17mm piasty kół są również wykonane duralku dla wytrzymałosci i zachowania niskiej masy.
Olejowe amortyzatory
Regulowane amortyzatory olejowe są zamontowane, za pomocą wytrzymałych wsporników EXB Extreme Bash, na wieżach TLR Tuned z aluminium 7075-T6. Amortyzatory posiadają aluminiowe korpusy, precyzyjnie obrobione tłoki, osłony przeciwpyłowe zapobiegające wnikaniu zanieczyszczeń oraz nakrętkę ułatwiającą regulację napięcia wstępnego sprężyny.
Karoseria Race Spec
Model posiada wykończoną elegancką karoserię z ekskluzywnymi kolorami i kalkomanią Race Spec. Regulowane tylne skrzydło z niskim oporem aerodynamicznym pomaga utrzymać buggy na ziemi i przyczynia się do pewnego prowadzenia i czułej kontroli przy dużych prędkościach.
Wysoka trakcja z oponamiVysoká trakce s pneumatikami dBoots® EXABYTE
Opony dBoots® Exabyte wykonane są z wysokiej jakości gumy zawodniczej zapewniającej trwałość i posiadają wielowarstwowy wzór bieżnika zapewniający doskonałą trakcję w każdych warunkach. Zawierają one piankowe wkładki i są przyklejone do nylonowych kół buggy 1:8.
Cyfrowe serwo SPEKTRUM® S652
- Serwo SPEKTRUM® S652 z metalową przekładnią
- Wodoodporny*
- Moment obrotowy 19,08 kg-cm przy 7,4 V.
- O 32% większy moment obrotowy i 5% szybsze w porównaniu do serwa ADS-15M
Trójfazowy regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART 3S-6S
Sterowanie silnika zapewnia nowoczesny regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART z 32-bitowym mikroprocesorem ARM Cortex M4, który potrafi odczytywać kompletną telemetrię i przenieść ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym konektorze IC5. Dane są przenoszone przez protokół SRXL2. Informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora regulator odczytuje bezpośrednio z akumulatora Smart. W czasie rzeczywistym jest do dyspozycji prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i obroty silnika.
Elektronika jest kompletnie zalana w specjalnej masie, która chroni przed wniknięciem wilgoci* lub nieczystości do elektroniki. Regulator załącza się i ustawia przyciskami, które są pod gumową osłonką.
- Regulator zawiera szybki i mocny 32bitowy procesor ARM M4
- Regulator jest wodoodporny*
- Ochrona nadprądowa, ochrona termiczna, failsafe
- Automatyczne odłączenie LiPol przy niskim napięciu
- Solidna plastikowa komora, aluminiowy radiator z wentylatorem
- Ustawiany bardzo wydajny BEC
- Bardzo trwałe konektory IC5™, kompatybilne z konektorami EC5™
Wydajny silnik
- Silnik Spektrum Firma 2050Kv 4074
- Zasilanie aż 6-cioma ogniwami LiPol
- Aluminiowy kołnierz z czarnym anodowaniem i wygrawerowanym logiem Spektrum
- Czteropolowe wykonanie dla gładkiej pracy i wysokiego momentu
- Wał o przekroju 5mm jest ułożony na łożyskach kulkowych
- Silnik jest wyposażony w 4mm złocone konektory
- Przefazowanie na końcu walu silnika umożliwia bezpieczny montaż zębatki
Spektrum SR315 DSMR Sport
Odbiornik SR315 DSMR Sport nowej generacji w wykonaniu mikro ma masę tylko 6g. Możliwość wyboru SmartSafe™ lub "Gas" Failsafe, parowanie przyciskiem. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką odpowiedź odbiornika.
- Design obudowy z zaokrąglonymi rogami i niską masą
- Dzięki przyciskowi parowania nie potrzeba konektora parowania
- SmartSafe™ Failsafe i "Gas Mode" do dyspozycji podczas parowania
- Bezpieczny protokół modulacji DSMR oraz wysoka szybkość ramek 5.5ms
- Kompatybilny z telemetrią SMART, (kompatybilny nadajnik DMSR z aplikacją SPEKTRUM dashboard)
Nadajnik Spektrum SLT3
Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.
- 3-kanałowa pistoletowa aparatura RC Spektrum™ dla niezawodnego sterowania
- Sprawdzona ergonomiczna konstrukcja zapewniająca wygodny, niemęczący uchwyt
- Możliwość ograniczenia maksymalnych wychyleń kanału kierunku i gazu
- Podwójne wychylenia kanału kierunku i ograniczenie mocy sinika na 50%, 75% i 100%
- Trzeci kanał mnożna wykorzystać do dodatkowych urządzeń np. moduły dźwiękowe.
Technologia Spektrum SMART
Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i dbałość o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie się komunikować i przenosić telemetrię. Dla wyświetlenia kompletnej telemetrii należy posiadać kompatybilny nadajnik Spektrum z wyświetlaczem. Wyświetlenie telemetrii zależy od typu nadajnika w konkretnym modelu.
Kluczowe własności
- Topowy model ARRMA buggy w skali 1:8 z częściami tuningowymi i wytrawionym logo TLR Tuned.
- Przygotowany do wyścigów z zainstalowaną mocną elektroniką Spektrum
- Sztywna karoseria ARRMA z ekskluzywną kolorystyką Race Spec
- Mocny trójfazowy napęd Spektrum z obsługą 4S i 6S LiPol
- 3 kanałowy nadajnik Spektrum SLT3 2,4GHz z odbiornikiem SR315
- Wodoodporne* cyfrowe serwo Spektrum S652 MG z momentem 18kg.cm@7,4V
- Duralowe elementy TLR Tuned 7075-T6 – podwozie, amortyzatory i listwa kierownicza
- TLR Tuned regulowane wahacze
- TLR Tuned czarne amortyzatory z precyzyjnymi tłokami, prowadzeniem, uszczelkami X-ring i mocowaniami EXB
- Anodowane na czarno aluminiowe mocowanie silnika, mocowanie serwa i 17mm piasty kół
- Regulowane tylne skrzydło Race Spec zamontowane na wysokim uchwycie
- Zawodnicza mieszanka opon dBoots EXABYTE
Polecamy zakup
Do uruchomienia modelu potrzeba akumulator napędowy oraz adekwatną ładowarkę akumulatora napędowego.
Polecane akumulatory
Najwygodniejsze jest zastosowanie jednego akumulatora napędowego LiPol z 4 lub 6-cioma ogniwami (14.8V, 22.2V). W tym przypadku drugie wyjście kabla Y należy zewrzeć zawartą w zestawie zworką IC5.
Dalej można model użytkować na dwóch dwuogniwowych (7.4 V) lub trzyogniwowych (11.1 V) akumulatorach LiPol połączonych szeregowo. (Maksymalna wysokość komory akumulatora wynosi 50mm) W tym przypadku oba akumulatory łączy się do kabla Y, fabrycznie zawartego w regulatorze. Wadą tego rozwiązania jest to, że oba akumulatory muszą być identyczne i tak samo naładowane. Dlatego wygodniej jest używać jeden 4 lub 6 ogniwowy akumulator, jak wyżej.
- Do zwykłego jeżdżenia akumulator LiPol Spektrum 14.8V 5000mAh z technologią Smart lub Spektrum G2 14.8V 5000mAh z technologią Smart G2. Dzięki mniejszej prędkości jest to rozwiązanie odpowiednie dla dzieci.
- Do zwykłego jeżdżenia z dłuższym czasem jazdy akumulator LiPol Black Magic 14.8V 6500mAh. Dzięki ograniczonej prędkości to rozwiązanie jest odpowiednie dla dzieci.
- Dla maksymalnej możliwej prędkości polecamy jeden akumulator Black Magic 22.2V 4200mAh
- Dla maksymalnej możliwej prędkości polecamy dwa trzyogniwowe akumulatory Spektrum G2 11.1V 5000mAh z technologią Smart G2.
Akumulatory Spektrum z technologią Smart w obecnej chwili przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób obsługi i ładowania akumulatorów.
Akumulatory Smart G2 są jeszcze prostsze i bezpieczniejsze, dzięki braku złącza balansującego. Dodatkowo akumulatory G2 mają do 3x szybsze automatyczne rozładowywanie do trybu przechowywania. Akumulatory Smart G2 mogą być ładowane tylko na ładowarkach Spektrum Smart i Smart G2.