Wczytuję dane...
Model: HPI-160202
Wysyłka od: 20.00 PLN
Producent: HPI

‎AUDI e-tron Vision GT‎
‎ Sport 3 FLUX‎
‎ Marzenia o grach wideo stają się RZECZYWISTOŚCIĄ RC‎

‎Cieszymy się, że możemy zaprezentować to, co jest bez wątpienia naszym najbardziej ambitnym, szczegółowym i realistycznym oficjalnym partnerstwem replikowym! Kiedy projektanci Audi starali się przekształcić najlepiej sprzedający się samochód do gier wideo w rzeczywistość, projektanci HPI poszli w ich ślady z marzeniem, że ta niesamowita elektryczna maszyna wyścigowa może również trafić na prawdziwy tor w formie 1:10!‎

‎Od zarania Formuły E wyścigi z napędem elektrycznym rozwijają się w całym świecie sportów motorowych, co jest muzyką dla naszych uszu, ponieważ ścigamy się z energią elektryczną od ponad 30 lat! ‎
‎ ‎
‎ Czy jest lepszy sposób na przeniesienie RC do pokolenia sim racerów niż z bardzo prawdziwym, niesamowicie szybkim, całkowicie wysublimowanym Sport 3 FLUX Audi e-tron Vision GT!‎

‎Sport 3 FLUX jest wyposażony w napęd 4WD napędzany w pełnym wale, w pełni uszczelniony układ napędowy, wodoodporną przekładnię elektroniczno-radiową 2,4 GHz, w pełni niezależne zawieszenie z podwójnymi wahaczami i regulowane amortyzatory wypełnione olejem, dzięki czemu jest gotowy do kołysania w każdych warunkach. Napęd ‎‎Sport 3 do prędkości powyżej 113 km / h (70 mph) to silnik Flux MMH-4000KV, sterowany przez wodoodporny regulator prędkości FLUX EMH-3S LiPo-ready. Zamknięta skrzynka mieści odbiornik radiowy 2,4 GHz, zapewniając stałą kontrolę za pośrednictwem nadajnika kierownicy HPI z chwytem pistoletowym.‎

 
 
 

 

 

‎Projektanci Audi po raz pierwszy stworzyli "Audi e-tron Vision Gran Turismo" w ramach konkursu na 15-lecie popularnej gry wideo. Wirtualny samochód odniósł taki sukces, że Audi zdecydowało, że powinien to być pierwszy samochód koncepcyjny z tej gamy, który zostanie wdrożony na prawdziwych torach wyścigowych jako w pełni funkcjonalny pojazd. Potem pojawiły się liczne występy, w tym służenie jako Race Taxi w wyścigach Formuły E w 2018 roku.‎

‎Wciąż tak popularny jak zawsze w "formie sim", ten samochód cieszy się na całym świecie niezliczonymi fanami. Jednak w ciele bezcenny jedyny w swoim rodzaju samochód mieszka teraz w Muzeum Audi w Ingolstadt, tylko po to, by być prowadzonym przez nielicznych uprzywilejowanych. Aż do teraz!!‎

 

 

‎OFICJALNIE LICENCJONOWANE UNIKALNE KOŁA AUDI SPORT REPLICA‎

‎e-tron jest nie tylko jednym z naszych najbardziej ambitnych i szczegółowych nadwozi, ale nasi projektanci uchwycili każdy szczegół, aż po ozdobne kierownice wyścigowe Quattro. Wokół tych piękności owinięty jest zestaw bieżnikowanych gumowych opon zapewniających maksymalną przyczepność na prawie każdej utwardzonej powierzchni. Uzyskasz świetne przyspieszenie, hamowanie i pokonywanie zakrętów dzięki tym pół-śliskim, przyczepnym gumowym oponom!‎

 

 

‎Pod szczegółową repliką nadwozia znajduje się podwozie Sport 3, najnowsze podwozie samochodu turystycznego HPI Racing! Podwozie HPI Sport 3 jest wyposażone w pełnoetatowy napęd na 4 koła, całkowicie uszczelniony i wysoce wydajny układ napędowy z wałem, amortyzatory z cewką i wodoodporną elektronikę. W pełni zamknięty układ napędowy oznacza, że nie ma odsłoniętych kół zębatych, pasów ani części układu napędowego, które mogłyby utknąć w kamieniach lub brudu. Samochód jest całkowicie zmontowany i gotowy do pracy, więc wszystko, co musisz zrobić, to PODŁĄCZYĆ I PROWADZIĆ!‎

 

 

‎Jednoczęściowa formowana obudowa‎

‎Podwozie główne Sport 3 składa się z jednego kawałka wzmocnionego tworzywa sztucznego i ma tunel układu napędowego uformowany w samym środku, podobnie jak prawdziwy samochód. To krok poza jakimkolwiek dostępnym obecnie samochodem z plastikową wanną.‎

 

‎Niskoprofilowy układ‎

‎Jednym ze sposobów, w jaki zapewniliśmy Sport 3 najlepszą możliwą obsługę, było upewnienie się, że wszystkie komponenty pasują jak najniżej w podwoziu. Daje to samochodowi zadziwiająco nisko położony środek ciężkości dla zwiększenia możliwości pokonywania zakrętów.3S LiPo CAPABLE‎

‎Sport 3 jest wyposażony w wszechstronny elektroniczny regulator prędkości, który może być używany z nowoczesnymi akumulatorami litowo-polimerowymi (LiPo) lub niklowo-wodorkowymi (NiMH). Należy pamiętać, że wtyczka adaptera LiPo nie jest dołączona, Twój sklep modelarski będzie w stanie ją dostarczyć.‎

 

 

‎Pasuje do szerokiej gamy baterii‎

‎Podwozie Sport 3 może pomieścić opakowania litowo-polimerowe i niklowo-kadmowe o różnych rozmiarach, w tym bardzo długie 7-ogniwowe pakiety Ni-MH. Niezależnie od wymagań dotyczących zasilania, może pomieścić wszystko! Gruby pasek na rzep utrzymuje plecak bezpiecznie na miejscu, a prosty blok akumulatora wkręca się na miejsce, aby umożliwić regulację rozkładu masy do przodu lub do tyłu w celu dodatkowego kierowania lub przyspieszania. ‎

 

‎Technologia HPI Flux zapewniająca ultraszybkie prędkości‎

‎Tym, co odróżnia Sport 3 Flux od innych naszych ofert, jest bezszczotkowa moc HPI Flux zainstalowana w każdej maszynie zasilanej Flux. Sport 3 Flux jest wyposażony w niesamowity silnik Flux MMH-4000, jeden z naszych najmocniejszych silników do samochodów w skali 1/10. Dzięki solidnemu kontrolerowi prędkości Flux EMH-3S możesz przypiąć do wyboru moc LiPo 2S lub 3S (lub akumulator NiMH 7,2 v-8,4 V z wtyczką Deana), aby zapewnić samochodowi niewiarygodną moc z zakrętów i prędkości do 70 mil na godzinę (124 km / h) na prostej, przy użyciu opcjonalnej przekładni! ‎

‎* Aby osiągnąć 70 mil na godzinę, będziesz potrzebował ‎‎114569‎‎ - ZESTAW BIEGÓW HIGH SPEED i ‎‎160162‎‎ - PLAZMA 11.1V 3200mAh 35C LiPo Battery Pack‎

 

 

‎Pełnoetatowy napęd na cztery koła‎

‎Sport 3 ma pełnoetatowy napęd na cztery koła, aby zapewnić Ci największą kontrolę i precyzję na drodze lub torze. Wszystkie cztery koła są napędzane przez wytrzymałe mechanizmy różnicowe z przodu i z tyłu, podobnie jak prawdziwy samochód. Dodatkowa trakcja zapewnia większe przyspieszenie i kontrolę nad zakrętami, zapewniając maksymalną pewność siebie i przyjemność. ‎

 

 

‎Uszczelniony wał napędowy‎

‎Układ napędowy wszystkich modeli Sport 3 ma silnik zamontowany wzdłużnie w formowanym podwoziu, obok długiego wału napędowego, który schodzi w dół środka samochodu. Cały układ napędowy, w tym centralny wał napędowy i dyferencjały przekładni, jest całkowicie uszczelniony, aby zapobiec uszkodzeniu lub związaniu układu napędowego brudu, kamieni i zanieczyszczeń. Wał napędowy, dyferencjały i osie obracają się na łożyskach kulkowych, aby zmaksymalizować wydajność układu napędowego.‎

 

 

‎Wał napędowy z dolnym dostępem‎

‎Centralny wał napędowy łączący przedni i tylny mechanizm różnicowy jest łatwo dostępny spod podwozia. Pozwala to na całkowite uszczelnienie układu napędowego, aby chronić go przed kamieniami i zanieczyszczeniami bez względu na to, gdzie chcesz prowadzić samochód. ‎

‎Opcja: Pokrywa wału napędowego z włókna węglowego ‎

‎Pokrywę wału napędowego na spodzie obudowy można łatwo zastąpić pokrywą z włókna węglowego, która zapewnia dodatkową sztywność i wyjątkowo chłodny wygląd.‎

 

 

‎Łatwo dostępne mechanizmy różnicowe‎

‎Dotarcie do mechanizmów różnicowych w celu szybkiej regulacji to kwestia usunięcia zaledwie 4 - pozwala to na wyskoczenie dyferencjału i zmianę smaru, sprawdzenie biegów lub po prostu zapewnienie mu ogólnej obsługi. ‎

 

 

‎4-biegowe metalowe dyferencjały‎

‎Mechanizmy różnicowe ze stożkiem na każdym końcu samochodu przenoszą moc z wału napędowego na kości i osie napędzające każde koło. Całkowicie metalowa konstrukcja pozwala układowi napędowemu wytrzymać mocne silniki bezszczotkowe, co ułatwia modernizację w przyszłości. Łożyska kulkowe uszczelnione gumą podtrzymują mechanizmy różnicowe, a każdy dyferencjał można dostroić niezależnie, zmieniając smar dyferencjału. ‎

 

 

 

‎Opcja: Diff Spool ‎

‎Opcjonalna szpula dyferencjału usuwa wszystkie działania dyferencjału, zapewniając bezpośrednią trakcję i hamowanie, z palca spustowego prosto na koła.‎

‎Podwójne wahacze w pełni regulowane zawieszenie‎

‎Zawieszenie Sport 3 wykorzystuje sprawdzoną w wyścigach konstrukcję zawieszenia z podwójnymi wahaczami, podobną do nowoczesnego samochodu wyścigowego na pełną skalę. Będziesz mógł kontrolować anty-przysiady i anty-nurkowanie przednich i tylnych ramion za pomocą standardowych bloków obrotowych, a części opcjonalne pozwalają dostosować kąty zamiatania i palców. Będziesz także mógł łatwo zmienić środek rolki z przodu iz tyłu dzięki wyścigowemu pionowemu mocowaniu kulkowemu zarówno na wewnętrznych, jak i zewnętrznych mocowaniach camber link. Wiele pozycji montażu amortyzatorów zapewnia pełny zakres regulacji kąta nachylenia zawieszenia amortyzatorów w zależności od warunków drogowych.‎

 

‎WIELE POZYCJI AMORTYZATORÓW‎

 

‎Opcja: Wieże szokowe z włókna węglowego‎

‎Opcjonalna para wież amortyzatorów z włókna węglowego nie tylko wygląda niesamowicie, ale także dodaje dodatkowej sztywności zawieszeniu, zapewniając optymalne osiągi. Materiał z włókna węglowego jest wyjątkowo lekki, co obniża środek ciężkości również w Sport 3.‎

 

 

‎Amortyzatory gwintowane wypełnione olejem‎

‎Sport 3 jest wyposażony w kompozytowe amortyzatory olejowe w stylu cewki, podobnie jak to, co można zobaczyć w prawdziwym samochodzie wyścigowym. W pełni regulowane amortyzatory są w pełni przestrajalne, aby zapewnić optymalną wydajność podwozia na wielu różnych nawierzchniach dróg. Wysokość jazdy można szybko regulować za pomocą gwintowanych kołnierzy amortyzatorów. Dalsze regulacje tuningu są również możliwe poprzez zmianę sprężyn i ciężaru oleju amortyzatora.‎

 

 

 

 

 

‎Opcja: Anodowane aluminiowe amortyzatory gwintowane‎

‎Aby uzyskać optymalną wydajność, potrzebujesz zestawu anodowanych aluminiowych amortyzatorów gwintowanych, które są obrobione do perfekcji. W pełni anodowany aluminiowy gwintowany korpus amortyzatora, aluminiowy kołnierz amortyzatora, aluminiowe górne i dolne nasadki pozwolą Ci dokonać najbardziej precyzyjnych regulacji strojenia.‎

‎Wytrzymałe zawieszenie czołowe‎

‎Sportowy przód wykorzystuje mocne zawieszenie w stylu piasty C, widoczne w najnowszych samochodach turystycznych RC, z pionowym mocowaniem kulowym, które pozwala zmienić środek przechyłu przedniego końca - co jest krytyczną regulacją wyścigową, która pozwala Sport 3 być o krok powyżej innych samochodów turystycznych RC na poziomie sportowym. Ramię zawieszenia posiada również wiele otworów montażowych amortyzatorów, które ułatwiają regulację kąta wstrząsu.‎

 

 

‎Przestrajalne zawieszenie tylne‎

‎Tylna piasta jest wyposażona w pionową regulację stylu kołka kulkowego, która umożliwia łatwą regulację tylnego środka rolki. Przesuwanie kołka kulowego w górę lub w dół za pomocą opcjonalnych przekładek zmienia charakterystykę trakcji tylnego końca, gdy samochód przechodzi przez zakręty. Ramię zawieszenia posiada również 3 różne otwory montażowe amortyzatorów dla łatwej regulacji kąta wstrząsu.‎

‎Opcja: CVD Driveshafts‎

‎Opcjonalne wały napędowe CVD znacznie zwiększają precyzję i wydajność całego układu napędowego i układu kierowniczego, zapewniając maksymalną wydajność jazdy. ‎

 

 

‎Podwójny układ kierowniczy Bellcrank‎

‎Przetestowany pod kątem wydajności regulowany system podwójnej korby dzwonkowej zapewnia optymalną precyzję kierowania przy wszystkich prędkościach. Metalowa płyta łącząca korby łączy korby w celu zwiększenia trwałości, dodatkowe pozycje mocowania łącznika oporowego umożliwiają również regulację kąta Ackermanna.‎

 

 

‎Wytrzymały sprężynowy serwoo saver ‎

‎Sport 3 zawiera regulowany wieloczęściowy serwomechanizm w stylu krzywki, który chroni serwo przed uszkodzeniem przez zderzenie. W przypadku zderzenia lub kolizji przednie koła zwykle przyjmują dużą część ciosu i przenoszą uderzenie bezpośrednio na serwo układu kierowniczego. Silna sprężynowa krzywka oszczędzającego serwo ma na celu pochłanianie tej siły i ochronę przekładni serwo przed uderzeniem!‎

 

 

‎Aluminiowe mocowanie silnika‎

‎Odlewany aluminiowy uchwyt silnika w stylu krzywki utrzymuje silnik na miejscu, zapewniając bezpieczne połączenie zębnika / ostrogi. Dwie utrzymują krzywkę mocno w pozycji na uchwycie, a żebra chłodzące na bocznym wsporniku wspomagają rozpraszanie ciepła, aby silnik działał tak wydajnie, jak to możliwe.‎

‎Łożyska kulkowe z metalową osłoną‎

‎Sport 3 jest w pełni wyposażony w zestaw łożysk kulkowych z metalową osłoną dla maksymalnej wydajności. Metalowe osłony utrzymują kurz z dala od wnętrza, a gładkie łożyska precyzyjne zapewniają optymalne dostarczanie mocy ze źródła zasilania do układu napędowego.‎

 

 

‎Wytrzymały przedni zderzak‎

‎Aby chronić przednie zawieszenie, podwozie i nadwozie przed dużymi i małymi uderzeniami,‎‎ ‎‎bardzo gruby piankowy zderzak jest bezpiecznie przymocowany do przodu Sport 3.‎

 

‎Dostosuj swój wygląd‎

‎Ogromna różnorodność opcjonalnych nadwozi, kół i opon HPI pozwala w pełni dostosować styl Sport 3 do swojego stylu.‎

‎Mocowania korpusu o regulowanej wysokości‎

‎Mocowania nadwozia o regulowanej wysokości pozwalają zamontować dowolne nadwozie samochodu turystycznego w skali 1/10 od HPI Racing do podwozia Sport 3. Wszystko, co musisz zrobić, to wyregulować przednie i tylne mocowania nadwozia, aby umożliwić prawidłowe dopasowanie kół i elementów podwozia pod nadwoziem. Sworznie korpusu utrzymują mocowania na miejscu, a wiele pozycji otworów montażowych pozwala precyzyjnie dostroić dokładne dopasowanie ciała.‎

 

 

‎Wybór BODY

‎Możesz zamontować w Sport 3 dowolne nadwozie samochodu turystycznego ‎‎w skali‎‎ 1/10 od HPI Racing, od hot hatchy po supersamochody, pick-upy po supertouringowych kierowców. Wszystko, co musisz zrobić, to wyregulować mocowania nadwozia z przodu iz tyłu, aby koła mogły prawidłowo zmieścić się pod nadwoziem. Prosty system wykorzystujący sworznie nadwozia utrzymuje mocowania na miejscu, a Ty możesz dostroić dopasowanie, aby uzyskać dokładną wysokość jazdy, którą chcesz. ‎

 

 

‎Obszerna instrukcja obsługi‎

‎Wszystkie zestawy HPI Racing zawierają szczegółową wielojęzyczną instrukcję obsługi. Rozstrzelone schematy i obszerne informacje o Twoim Sport 3 zapewniają, że masz wiedzę na temat konserwacji i modernizacji zestawu. Możesz również pobrać cyfrową wersję podręcznika na swoje osobiste urządzenie elektroniczne i przechowywać ją przy sobie w celu łatwego wglądu w podróży.‎

 

 

‎MYhpi: Najlepszy zasób ‎
‎ dla Twojego sportu 3‎

‎Gdy już masz Sport 3, dodaj go do garażu MYhpi, aby uzyskać bezpośrednie informacje o tym, co sprawi, że Twój samochód będzie szybszy, bardziej regulowany i łatwiejszy do dostrojenia. Dodaj całą swoją kolekcję HPI do garażu MYhpi, aby mieć bezpośredni dostęp do instrukcji, filmów, wskazówek i pomocy dla każdego z samochodów HPI!‎

 

 

#160202 SPORT 3 FLUX Audi e-tron Vision GT

‎Wstępnie zmontowany samochód turystyczny 4WD w skali 1/10‎
‎z systemem radiowym 2,4 GHz i malowany‎
‎Audi e-tron Vision GT Nadwozie‎
 
‎DANE TECHNICZNE:‎‎ ‎
‎ Długość: 431mm (17")‎
‎ Wysokość: 127mm (5")‎
‎ Szerokość: 200mm (7.9")‎
‎ Rozstaw osi: 254mm (10")‎
 
 
‎Zawiera:‎‎ ‎
‎ 4 baterie AA‎
 
 
‎Czego potrzebujesz‎‎:‎‎ ‎
‎ Pakiet 2S lub 3S LiPo z wtyczką T - HPI Zaleca #160161 2S LiPo lub #160162 Ładowarka 3S LiPo‎
‎ do akumulatora samochodowego - HPI Zaleca Reactor 200 - #118049 (USA), #118050 (Wielka Brytania), #118051 (EU)‎
‎ Reactor 600 - #160236 (USA), #160237 (Wielka Brytania), #160238 (UE), #160239 (AUS)‎
‎ LiPo Charge Case - HPI recommends #160013 Plazma Pouch‎
Polecamy