Check out the Vaughn Gittin Jr Signature 1969 Ford Mustang RTR-X Sport 3!
Mistrz Świata w driftowaniu - Vaughn Gittin Jr wraz ze swoją załogą połączyli siły, aby zbudować ten jedyny w swoim rodzaju, w pełni funkcjonalny model do jazdy po ulicach jak i po torze. Model wyposażono w replikę nadwozia oraz mocny silnik od HPI. Podczas gdy zawodnik Vaughn będzie jeździł w swoim aucie Ty będziesz mógł się cieszyć jazdą modelem HPI w skali 1/10 RTR Sprint 2 Sport. Nadwozie 1969 Ford Mustang RTR oraz silnik elektryczny a otrzymujesz połączenie, które zainspiruje szybką jazdę oraz wspaniałą zabawę. Model posiada wszystkie najnowsze funkcje, takie jak sterowanie 2,4 GHz i pełną bryzgoszczelność! Jest fabrycznie montowany i po wyjęciu z pudełka gotowy do jazdy, dzięki czemu Sprint 2 Sport to szybki i łatwy sposób na wyścigi i doskonalenie swoich umiejętności! Jest to kompletna maszyna wyścigowa, która wygląda i jeździ tak jak prawdziwe auta wyścigowe!
Jednoczęściowe specjalnie formowane podwozie
Główne podwozie wykonane jest z jednego kawałka wzmocnionego tworzywa sztucznego z tunelem układu napędowego, oraz wanienkami komponentów dla odbiornika i baterii. Podwozie znakomicie zaprojektowane aby sprostać najwyższym wymaganiom zachowójąc znakomity design i funkcjonalność.
Niskoprofilowa konstrukcja podwozia
RS4 Sport 3 Drift ma nisko położony środek ciężkości, konstrukcja podwozia oraz wszystkie komponenty są jak najniżej umieszczone w podwoziu. Zapewnia to samochodowi niezwykle niski środek ciężkości dla optymalnego pokonywania zakrętów.
2S LiPo Capable
RS4 Sport 3 Drift posiada wszechstronny elektroniczny regulator prędkości, który może być używany z nowoczesnymi akumulatorami litowo-polimerowymi (LiPo) 2S 7,4V lub niklowo-wodorkami (NiMH) 7,2V lub 8,4V Konstrukcja RS4 Sport 3 Drift może być wyposażona w opakowania litowo-polimerowe (LiPo) i niklowo-wodorkowe (NiMH) o różnych rozmiarach, w tym wyjątkowo długie 7-ogniwowe ogniwa NiMH. Niezależnie od wymagań dotyczących mocy, może pomieścić wszystko! Gruby pasek na rzepy utrzymuje pakiet bezpiecznie w miejscu, a proste klocki blokują się, umożliwiając regulację rozkładu ciężaru w przód lub w tył, co zapewnia dodatkowe sterowanie lub przyspieszenie.
Napęd na cztery koła 4WD
RS4 Sport 3 Drift oferuje napęd na wszystkie 4 koła, który zapewnia największą kontrolę i precyzję na drodze lub na torze. Wszystkie cztery koła są napędzane przez wysokoobrotowe mechanizmy różnicowe z przodu i z tyłu. Co zapewnia zwiększone przyspieszenie i kontrolę nad zakrętami.
Uszczelnienie napędu wału głównego z dostępem od spodu
Napęd wszystkich modeli RS4 Sport 3 Drift obejmuje silnik zamontowany wzdłużnie w formowanym podwoziu, obok długiej półosi, która biegnie w dół środka samochodu. Cały układ napędowy, w tym centralny wał napędowy i przekładnie zębate, są całkowicie uszczelnione, aby zabezpieczyć układ napędowy przed zanieczyszczeniami, kamieniami i gruzem. Wał napędowy, wahacze i osie obracają się na łożyskach kulkowych, aby zmaksymalizować wydajność układu napędowego.
Opcjonalna: Osłona wału z włókna węglowego
Możesz łatwo zastąpić osłonę półosi w dolnej części podwozia osłoną z włókna węglowego, która zapewnia dodatkową sztywność podwozia oraz ekstremalną twardość oraz odporność na szlify powstałe przy pokonywaniu przypadkowych nierówności terenu.
Łatwy dostęp do serwisu mechanizmów różnicowych.
Dostanie się do mechanizmów różnicowych w celu szybkiej regulacji to kwestia wyjęcia tylko 4 śrub - pozwala to szybki na dostęp do mechanizmu dyferencjału i zmianę smaru, sprawdzenie przekładni lub po prostu ogólną obsługę.
Metalowe dyfrencjały
Koła zębate mechanizmu różnicowego na każdym końcu samochodu przenoszą moc z wału i napędzają każde koło. Całkowicie metalowa konstrukcja kół zębatych pozwala silnikowi napędowemu wytrzymać działanie tuningowych silników bezszczotkowych, co ułatwia modernizację modeluw przyszłości. Uszczelnione łożyska kulkowe wspierają mechanizm różnicowy i każdą różnicę można regulować niezależnie przez zmianę gęstości smaru dyferencyjnego.
Opcjonalne: Diff Spool-Opcjonalna blokada dyferencjału
Możesz zamówić także opcjonalną zębatkę blokady dyferencjału usuwa wszystkie efekty różnicowe dla bezpośredniej trakcji bez dyferencjału.
W pełni regulowane zawieszenie Double Wishbone
Zawieszenie RS4 Sport 3 Drift wykorzystuje sprawdzony w wyścigach podwójny wahacz, podobny do nowoczesnego samochodu wyścigowego na pełną skalę. Wiele pozycji mocowania amortyzatora oraz przeguby kulowe zapewniają pełny zakres regulacji kąta zawieszenia amortyzatora w zależności od różnych warunków drogowych.
Opcjonalne: Wieżyczki amortyzatorów z włókna węglowego
Wieże amortyzatorów z włókna węglowego nie tylko wyglądją niesamowicie, ale także dodaje dodatkowej sztywności do zawieszenia, aby uzyskać optymalną wydajność. Materiał z włókna węglowego jest wyjątkowo lekki, co obniża środek ciężkości na RS4 Sport 3.
Gwintowane amortyzatory olejowe
RS4 Sport 3 Drift jest wyposażony w zestaw kompozytowych wypełnionych olejem amortyzatorów, podobnie jak w prawdziwym samochodzie wyścigowym! W pełni regulowane amortyzatory są w pełni przestrajane, aby zapewnić optymalną wydajność podwozia na wielu różnych nawierzchniach. Wysokość zawieszenia można szybko regulować za pomocą gwintowanych pierścieni amortyzujących. Dalsze regulacje dostrajania są również możliwe poprzez zmianę sprężyn i geśtości oleju udarowego do amortyzatorów.
Opcjonalne: Amortyzatory aluminiowe
Jeśli pragniesz dalej ulepszyć swoje podwozie możesz skorzystać z zestawu anodyzowanych amortyzatorów aluminiowych, które są perfekcyjnie obrobione CNC. W pełni anodyzowany aluminiowy gwintowany korpus amortyzatora, aluminiowy kołnierz amortyzujący, aluminiowe górne i dolne czapki pozwolą Ci na na bardziej precyzyjne dostrajanie i większą wytrzymałość na udary mechaniczne podczs zabawy.
Bardzo mocna konstrukcja zwrotnic przedniego zawieszenia
Przednia część RS4 Sport 3 Drift wykorzystuje mocne zawieszenie w stylu C-hub, z pionowo umieszczonym kulistym przegubem, który umożliwia szybką wymianę drążka - co jest kluczową regulacją wyścigową, która pozwala na RS4 Sport 3 Drift na znakomitą i szybką regulację. Ramię wachacza ma również wiele otworów montażowych do zmiany kąta, co ułatwia regulację kąta szoku zawieszenia.
Opcjonalne: Precyzyjnie obrobiony anodyzowany aluminiowy przedni blok przegubowy (mocowania wachaczy)
Opcjonalny zestaw przednich precyzyjnie obrobionych anodowanych aluminiowych łączników wachaczy zapewnia optymalną sztywność i skuteczność zawieszenia. Dodatkowa sztywność i trwałość zapewnia również bardziej precyzyjny tuning.
Opcjonalne: Wały napędowe CVD
Opcjonalne, wielofunkcyjne wały napędowe CVD znacznie zwiększają precyzję i wydajność całego układu napędowego i układu kierowniczego, zapewniając maksymalną wydajność jazdy.
Opcjonalne: Regulowane łaczniki typu Camber Link
Opcjonalny zestaw regulowanych śrub rzymskich pozwoli Ci szybko dostroić ustawienie pochylenia podwozia RS4 Sport 3 w celu uzyskania optymalnej wydajności.
Podwójny układ kierowniczy Bellcrank
Sprawdzony w praktyce regulowany system podwójnej dźwigni korbowej zapewnia optymalną precyzję sterowania przy każdej prędkości. Metalowa płyta ogniwa łączącego korby zapewnia dodatkową wytrzymałość, dodatkowe pozycje montażowe drążka umożliwiają także regulację kąta nachylenia Ackermanna.
Aluminiowe łoże silnika
Aluminiowy wspornik silnika z odlewanego aluminium utrzymuje silnik na miejscu, zapewniając bezpieczne połączenie zębnika / zębatki. Dwie śruby mocują krzywkę mocno w miejscu na uchwycie, a żeberka chłodzące na odprowadzją ciepło iwspomagają utrzymanie pracy silnika tak wydajnie, jak to tylko możliwe.
Opcjonlny: Anodowany aluminiowy zestaw kierowniczych
Aby uzyskać najwyższą wydajność układu kierowniczego, można dokonać modernizacji do precyzyjnie wykonanego, anodyzowanego aluminiowego zestawu drązków kierowniczych. Dołączony zestaw regulowanych śrub rzymskich umożliwia również zmianę kąta nachylenia przedniego końca, aby jeszcze bardziej precyzyjnie dostosować pożądaną wydajność układu jezdnego podwozia.
Wytrzymały sprężynowy serwo-saver
RS4 Sport 3 zawiera regulowany serwo w wersji wielozadaniowej, który chroni serwomechanizm przed uszkodzeniami mechanicznymi. W razie zderzenia lub kolizji, przednie koła zwykle pobierają dużą część uderzenia i przenoszą uderzenie bezpośrednio na serwomechanizm sterujący. Silne sprężynowe działanie krzywki servo saver jest tak zaprojektowane, aby absorbować tę siłę i chronić serwomechanizmy przed uderzeniem!
Opcjonalny: Obrabiane łoże silnika z anodowanego aluminium
Opcjonalny, precyzyjnie obrabiany, anodyzowany aluminiowy uchwyt silnika zapewni najbezpieczniejsze mocowanie dla silnika bezszczotkowego o dużej mocy.
Tylny dyfuzor podwozia
Zbudowany w tylnej części obudowy element dyfuzora wygładza przepływ powietrza pod podwoziem dla maksymalnej wydajności aerodynamicznej.
UWAGA! Zdjęcie z inną karoserią.
Łożyska kulkowe z osłoną metalową
RS4 Sport 3 jest w pełni wyposażony w zestaw metalowych łożysk kulkowych zapewniających maksymalną wydajność. Uszczelnione ekrany utrzymują kurz z dala od wnętrza, a gładkie łożyska precyzyjne zapewniają optymalne dostarczanie mocy ze źródła energii do układu napędowego.
Wytrzymały przedni zderzak
Aby chronić przednie zawieszenie, podwozie i nadwozie przed uderzeniami, dodatkowy gruby piankowy zderzak jest bezpiecznie przymocowany do przedniej części RS4 Sport 3 Drift.
Dostosuj swój wygląd
Ogromna różnorodność nadwozi opcjonalnych, kół i opon od HPI pozwala w pełni dostosować styl RS4 Sport 3 do swojego stylu.
Regulowane wysokości wsporników nadwozia
Regulowane mocowania nadwozia pozwalają na zamontowanie nadwozia samochodu touringowego 1/10 w HPI Racing na podwoziu RS4 Sport 3. Wszystko, co musisz zrobić, to wyregulować przednie i tylne mocowania nadwozia, aby koła i elementy podwozia dobrze pasowały pod nadwoziem. Kołki korpusu utrzymują mocowania w miejscu, a liczne pozycje otworów montażowych pozwalają precyzyjnie dostroić dokładne dopasowanie karoserii do podwozia.