Nowy Rustler 4X4 - XL-5 Stadium Truck
wersja czerwona
- Wodoszczelna elektronika na każdą pogodę – wodę, błoto, śnieg
- Aparatura TQ 2.4GHz
- Pakiet napędowy NiMh 8,4V / 3000mAh z systemem iD
- Szybka ładowarka pakietu DC/4A
- Zmodyfikowany silnik napędowy Titan 12-Turn 550
- Wodoszczelny regulator obrotów XL-5
- Modułowa konstrukcja podwozia
- Opony Talon EXT 2.8"
- Malowana karoseria ProGraphix®
- Możliwość prostej konwersji na napęd bezszczotkowy
Rustler to przygoda ograniczona jedynie Twoją wyobraźnią. To jeden z najszybszych dostępnych samochodów „Ready-To-Race ®”. Wyposażony w potężny – zmodyfikowany silnik napędowy Titan 12T 550, elektroniczny regulator obrotów XL-5 i sprzęgło poślizgowe „Revo ®-spec Torque-Control ™”.
Oferowana przez Traxxas’a technologia wodoszczelnej elektroniki pozwala na całkowitą niezależność od warunków pogodowych. Wcześniej nie było możliwości jazdy przez wodę, błoto, śnieg – teraz nie jest to problemem. Zarówno elektroniczny regulator obrotów jak i odbiornik posiadają mocną ochronę przed czynnikami zewnętrznymi. To otwiera zupełnie nowy świat przygody i zabawy.
Całkowicie nowe podwozie.
Całkowicie nowe podwozie o niskim CG pozwala na na agresywne prowadzenie modelu. Rozstaw osi został zwiększony o 20mm dla idealnego zrównoważenia stabilności i szybkiego reagowania. Duża moc silnika Titan przepływa przez wytrzymały i wydajny 4-kołowy układ napędowy z olejowymi mechanizmami różnicowymi z przekładnią stalową i wysokowydajnymi półosiami napędowymi.
Rastler jest w 100% gotowy do jazdy - prosto z pudełka i jest wyposażony w innowacyjne funkcje takie jak sprzęgło poślizgowe „Revo-spec Torque-Control ™”. Opatentowana konstrukcja pozwala na płynny, precyzyjny i spójny system kontroli trakcji.
Zmodyfikowany silnik napędowy Titan 12T 550 dostarcza potężną moc, praktycznie nie wymaga konserwacji i posiada długą żywotność. Titan 12T 550 posiada zintegrowany wentylator chłodzący co w praktyce oznacza większe prędkości i dłuższy czas pracy.
Sterowanie napędu realizuje elektroniczny regulator obrotów XL-5. Posiada on przydatną funkcję trzech trybów zabezpieczenia termicznego i wyposażony jest w wysokoprądowe złącza elektryczne. Do tego w regulatorze XL-5 znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50%. Jest to przydatne dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować technikę precyzyjnej jazdy. Regulator XL-5 jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”.
Pakiet napędowy NiMh o napięciu 8,4V i pojemności 3000mAh z systemem iD.
Ładowarka pakietu napędowego.
Ładowarka zasilana napięciem 12V z systemem wykrywania Delta Peak. To zapewnia pełne naładowanie pakietu. Automatyka i dostępny prąd ładowania 4A pozwala na szybkie i bezpieczne ładownie pakietu. Pulsująca na zielono dioda LED sygnalizuje stan ładowania, a po jego zakończeniu, dioda świeci światłem ciągłym.
Dzisiejsze akumulatory napędowe dostarczają tak duże prądy, że konwencjonalne złącza elektryczne nie wystarczają i tworzą tak zwane „wąskie gardła”, co w praktyce uniemożliwia wykorzystanie pełnej mocy napędu. Nowe złącza elektryczne Traxxas’a – „High-Current” otwierają drzwi dla nieograniczonego przepływu prądu i wyciągają z pakietów napędowych pełną moc.
Traxxas na tym nie poprzestał. Trwałe podwozie z kompozytu ma wyjątkową sztywność i pozwala na niskie zabudowanie pakietów napędowych co znacznie obniża środek ciężkości. Takie rozwiązanie pozwala na lepsze wykorzystanie dużej prędkości Rustler’a i zapewnia doskonałą stabilność na zakrętach. Trzy biegowa skrzynia o zmiennej proporcji, szczelne łożyska kulkowe i płynnie pracujące amortyzatory zapewniają płynne i bezstratne przekazanie pełnej mocy układu napędowego na koła. Mechanizmy różnicowe mają zainstalowane planetarne przekładnie z hartowanej stali narzędziowej, które nie wymagają żadnej obsługi.
Precyzyjne sterowanie z częstotliwością 2,4 GHz.
System radiowy TQ™ 2,4GHz nie wymaga stosowania kwarców odpowiedzialnych za kanał sterowania. Ergonomiczna konstrukcja nadajnika jest wygodna dla wszystkich, a wzmocniona antena wewnętrzna, odporna jest na uszkodzenia.
Rustler charakteryzuje się sportowym wyglądem karoserii „ProGraphix ®”. Czarne obręcze kół wielkości 2,8 cala podtrzymują przyklejone opony z precyzyjnie zaprojektowanym wzorem bieżnika wykonane z wysokiej jakości mieszanek gumowych, zaprojektowane do osiągania prędkości powyżej 100 km/h. Zapewniają one Rustlerowi doskonałą przyczepność.
Oferowana przez Traxxas’a technologia wodoszczelnej elektroniki pozwala na całkowitą niezależność od warunków pogodowych. Wcześniej nie było możliwości jazdy przez wodę, błoto, śnieg – teraz nie jest to problemem. Zarówno elektroniczny regulator obrotów jak i odbiornik posiadają mocną ochronę przed czynnikami zewnętrznymi. To otwiera zupełnie nowy świat przygody i zabawy.