Nowy Rustler 4X4 VXL z systemem TSM
wersja Rock&Roll
Zupełnie nowy Rustler 4X4 VXL, to maszyna która oddaje szybkość i klasyczny styl najlepiej sprzedającego się modelu Rustler. Wprowadza brutalną wydajność napędu na cztery koła, zwiększoną wytrzymałość i jeszcze więcej radości!
Pod eleganckim i zwartym nadwoziem, bezszczotkowy silnik Velineon zapewnia ekstremalną moc. Większe koła i opony Talon ™ EXT zapewniają wszechstronność i przyczepność do każdego terenu - od przydomowych szlaków do betonowych skate parków. Rustler 4X4 VXL niszczy konwencję, aby stać się nowym standardem wydajności i zabawy dla pojazdów z napędem na cztery koła.
Całkowicie nowe podwozie o niskim CG pozwala na agresywne prowadzenie samochodu. Rozstaw osi został zwiększony o 20mm dla idealnego zrównoważenia stabilności i szybkiego reagowania. Moc bezszczotkowego silnika Velineon, przenosi większe sprzęgło ślizgowe Revo®-Spec i nowe - ekstremalnie wytrzymałe wały napędowe, aby zapewnić wydajność i wytrzymałość.
Rustler 4X4 VXL wykorzystuje opatentowaną przez Traxxas'a funkcję pozwalającą na zdalne odwrócenie modelu leżącego na dachu. Wystarczy nacisnąć przycisk w nadajniku TQi i w większości przypadków, Rustler 4X4 VXL powróci na swoje koła w ciągu kilku sekund będąc gotowym do akcji!
Nowe - modułowe podwozie Rustlera 4X4 pozwala w ciągu niecałej minuty uzyskać pełny dostęp do wszystkich elementów..
Velineon ® 3500 jest bezszczotkowym silnikiem precyzyjnie dopasowanym do zastosowania w skali 1:10 zapewniając doskonałą równowagę maksymalnej mocy i wydajności. Elektroniczny regulator obrotów VXL-3s zapewnia pełną kontrolę nad płynnym ruszanie i precyzyjnym sterowaniem, bez potrzeby dodatkowych czujników i okablowania.
Velineon VXL-3s poza elektroniczną regulacją obrotów w obydwu kierunkach oferuje dodatkowe funkcje pozwalające na szeroki zakres zabawy.
W regulatorze znajdziemy funkcję „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50%. Jest to przydatne dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować technikę precyzyjnej jazdy. Tranzystory o wysokiej częstotliwości i zaawansowana konstrukcja obwodu powodują niezwykle sprawnie i wyrafinowane sterowanie przepustnicą. Regulator VXL-3s jest elastyczny w zakresie stosowania konwencjonalnych silników szczotkowych oraz silników bezszczotkowych. VXL-3s posiada czujnik wykrywający typ silnika. Wysoka wydajność prądowa (320 A pik) i dwustopniowe zabezpieczenie termiczne pozwala na wykorzystanie każdego silnika.
Wodoszczelna elektronika pozwala na użytkowanie modelu w trudnych warunkach pogodowych. Woda, błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu.
System kontroli trakcji Traxxas Stability Management (TSM) wbudowany jest w 5 kanałowy odbiornik TQI 2.4GHz. W połączeniu z niskim środkiem ciężkości, system kontroli trakcji, Rustler 4X4 nabiera zupełnie nowych właściwości jezdnych.
Duże czarne chromowane koła Rustlera o rozmiarze 2,8 cala, zapewniają duży prześwit. Opony Talon ™ EXT mają kwadratową - agresywną rzeźbę bieżnika, która zapewnia doskonałą przyczepność do każdej nawierzchni.
Amortyzatory olejowe wykorzystują techmnologię podwójnych pierścieni X, co zapewnia doskonałą szczelność i jedwabiście gładką pracę. Duża ilość oleju i wytrzymała konstrukcja zapewniają płynną jazdę. Są łatwe do dostrojenia dzięki szerokiej gamie dostępnych olejów, sprężyn i tłoków.
Innowacyjne mocowanie silnika Rustlera 4X4 utrzymuje silnik Velineon 3500 bezpiecznie na swoim miejscu, a jednocześnie pozwala na jego regulację natychmiast - za pomocą tylko jednej śruby.
Mając tak dużą prędkość, Rastler VXL jest wyposażony w całkowicie nowy - cyfrowy o wysokim momencie obrotowym wodoszczelny serwomechanizm (#2075) o błyskawicznej reakcji na ruchy kierownicy i budzącej zaufanie precyzji.
Wypełniony olejem przedni i tylny dyferencjał, posiada stalowe zębatki w celu uzyskania maksymalnej trwałości. Uszczelki silikonowe i pierścienie uszczelniające typu "X", pozwalają na regulację siły blokowania poprzez zmianę lepkości płynu wewnątrz mechanizmów różnicowych.
Nowe - wzmocnione zderzaki przednie i tylne, chronią podwozie przed uderzeniami. Specjalnie zaprojektowany przedni zderzak zapewnia wysoki kąt natarcia, dzięki któremu Rustler może z łatwością wspiąć się na przeszkody. Tylny zderzak wyposażony jest w wózek bezpieczeńctwa, aby zapobiec przewracaniu się Rustlera w momencie wykorzystania pełnej mocy.
Nowe wahacze są mocniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Wyprofilowane z wytrzymałego, nowego materiału kompozytowego są odporne na złamanie i uszkodzenia zapewniając niezakłóconą pracę układu jezdnego.
Aluminiowy - wytłaczany wał napędowy jest zarówno mocny, jak i lekki. Wewnętrzne wpusty pasują bezpośrednio do wałków wejściowych przedniego i tylnego zespołu napędowego. Wszystko razem sprawia, że cały układ napędowy pracuje płynnie.
Progresywne sprężyny amortyzatorów utrzymują przyczepność na koleinach i wybojach. Podczas dużych skoków terenu, sprężyny napinają się, aby nie dopuścić do zderzenia podwozia w ekstremalnych zakresach zawieszenia.
Ekstremalnie wytrzymałe półosie są wzorowane na legendarnym Slashu 4X4 i do tego są wzmocnione w krytycznych obszarach. Dzięki temu mogą przenieść jeszcze większy moment obrotowy na opony.
Rustler używa wytrzymałego koła zębatego o module 0,8 i 32 zębach, które zapewnia niezawodność bez względu na to, jak dużą moc przenosi.
System Servo SaverOptimum, zapewnia płynne działanie w najtrudniejszych warunkach. Zintegrowany system servo saver chroni przekładnie serwa przed uderzeniami bez uszczerbku dla precyzji sterowania.
Nowa karoseria ProGraphix ™ jest całkowicie wykończona i gotowa do użytku. Wewnętrzne wzmocnienia utrzymują integralność nadwozia, a poślizgowe dachy zapewniają ochronę przed przewróceniem.
Funkcjonalny - tylny spojler, zmniejsza opór przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej siły docisku, która zwiększa stabilności przy dużej prędkości. Spojler jest montowany bezpośrednio na wewnętrznych wzmocnieniach nadwozia, co zapewnia wytrzymałe mocowanie.
Karoseria posiada zatrzaskowe mocowanie, specjalnie zaprojektowane do karoserii ProGraphix ™. Zatrzask jest łatwy w obsłudze i odblokowuje się błyskawicznie za pomocą szybkiego przesunięcia.
Ulepszone mocowanie pakietu napędowego pozwala na umieszczenie pakietu płaskiego lub pakietu z garbem. Udoskonalony zatrzask, zapewnia solidną blokadę w celu ochrony pakietu podczas ekstremalnej jazdy.
Łożyska kulkowe z uszczelniaczami gumowymi, zapewniają minimalne tarcie, prezyzję obrotu i ochronę przed zanieczyszczeniami.
Wózek bezpieczeństwa jest absolutną koniecznością w pojeździe o potencjale mocy i prędkości Rustlera 4X4 VXL. Wzmocnione prowadnice kół, zapewniają dodatkową odporność na uderzenia
Tabela doboru pakietów napędowych w zależności od oczekiwanych osiągów modelu.
* zębatka fabryczna
** opcjonalna zębatka dołączona do zestawu
+ zębatka opcjonalna
MODEL 67076-4. Rustler 4X4 VXL w pełni zmontowany z wodoszczelną elektroniką, dwukanałowym systemem radiowym TQi ™ 2,4 GHz, systemem Traxxas Stability Management®, regulatorem obrotów VXL-3s i pomalowaną karoserią ProGraphix®.
UWAGA. Model nie zawiera zasilania nadajnika (4xAA), pakietu napędowego oraz ładowarki pakietu.
Rekomendowany pakiet napędowy:
TRAXXAS - pakiet NiMh iD 8.4V / 3000mAh [kat. 102926X]
TRAXXAS - pakiet LiPo 11.1V / 5000mAh [kat. 102872X]
Rekomendowana ładowarka pakietu napędowego:
TRAXXAS - ładowarka 220V NiMh / LiPo / 4A / 2-3S [kat. 102970G]
TRAXXAS - ładowarka EZ-PEAK LiVE 220V / NiMh / LiPo / 12A / 2-4S [kat. 102971G]
TRAXXAS - ładowarka EZ-PEAK PLUS 100W / NiMh / LiPo / 8A / 2-3S [kat. 102972G]