Przed zakupem modelu, zapoznaj się z zasadami gwarancji i eksploatacji.
Plik do pobrania w zakładce "Załączniki".
TRX-4 SPORT
wersja brązowa
TRX-4 Sport jest zupełnie nowym projektem Traxxas'a. Naładowany jest innowacjami i nowymi funkcjami, które zapewniają wszechstronność i duże możliwości. TRX-4 Sport jest zbudowany z myślą o ekstremalnych możliwościach off-road.Model został wyposażony w wyjątkowo duży prześwit pomiędzy podwoziem, a terenem. To pozwala na estremalną jazdę praktycznie wszędzie. To wszystko sprawia, że TRX-4 jest rzeczywiście wyjątkową propozycją na rynku modeli samochodów R/C.
TRX-4 Sport wyposażony jest w dwa - na stałe zablokowane dyferencjały, co pozwala mu na wykorzystanie pełnej mocy silnika Titan 21T 550 podczas poruszania się po ekstremalnym terenie. Ułatwia to również zwiększony do 80mm prześwit pomiędzy podwoziem, a terenem.
Sterowanie TRX-4 Sport realizowane jest przez dwu kanałową aparatrurę TQ 2.4GHz.
Silnik Titan 21T 550.
TRX-4 wyposażono w ulepszony silnik napędowy Titan 21T 550, który wyposażono w zintegrowany wentylator chłodzący.
Elektroniczny regulator obrotów XL-5 HV.
Sterowanie napędu realizuje nowy - elektroniczny regulator obrotów XL-5 HV. Posiada on przydatną funkcję trzech trybów zabezpieczenia termicznego i wyposażony jest w wysokoprądowe złącza elektryczne. Do tego w regulatorze XL-5 HV znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50% oraz funkcje "Sport" i "Race". Funkcja "Training" jest przydatna dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować technikę precyzyjnej jazdy. Regulator XL-5 VH jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”. Najważniejszą funkcją regulatora jest obsługa napięć pochodzących z pakietów 3S LiPo.
Serwomechanizm 2075X.
Serwomechanizm okładu sterowania jest wodoszczelny i wyposażony w metalowe zębatki.
Układ kierowniczy.
TRX-4 posiada układ kierownichy pozwalający na obrót kół w zakresie 2 x 45st. To pozwala na wykonywanie ciasnych zakrętów w trudnym - kamienistym terenie.
Umiejscowienie silnika napędowego w bliskości przedniego zawieszenia zwiększa możliwości trakcji.
Dodatkowe przełożenie - zwolnica.
Dodatkowe przełożenie połączone ze zwiększeniem prześwitu podwozia. Powoduje zwiększenie momentu obrotowego oraz pozwala na jazdę po trudnym terenie kamienistym.
UWAGA - potrzebne do uruchomienia modelu:
- pakiet napędowy - 2S / 3S LiPo (6S / 7S NiMh)
- ładowarka pakietu napędowego
- zasilanie nadajnika - 4 baterie typu AA