Wczytuję dane...
Gwarancja: 12 miesięcy
Wysyłka: Wysyłka gratis!

SLASH 4X4 ULTIMATE TSM

Wersja pomarańczowa

Najnowsza wersja Slash'a wyposażonego w system Traxxas Stability Management (TSM)

 

Traxxas Stability Management (TSM) - kontrola trakcji.
System kontroli trakcji wbudowany jest w 5 kanałowy odbiornik TQI 2.4GHz Traxxas Link TSM. W połączeniu z niskim środkiem ciężkości, system kontroli trakcji, Slash nabiera zupełnie nowych właściwości jezdnych.
Traxxas Stability Management (TSM), pozwala maksymalnie wykorzystać pełną moc, szybkość i przyspieszenie, którym dysponuje Slash 4X4. Kontrola trakcji szczegónie zdaje egzamin podczas jazdy na śliskich powierzchniach, gładkim betonie, lodzie i śniegu. System TSM dokonuje korekt toru jazdy podczas przyspieszania, aby zapewnić pełne wykorzystanie możliwości napędu. TSM działa również podczas pokonywania zakrętów, dokonując korekt, aby utrzymać wybraną linię jazdy. Pozwala to na utrzymanie większej szybkości w zakręcie i większe przyspieszczenie podczas wychodzenia z niego. Podczas hamowania, TSM utrzymuje tor jazdy do momentu zatrzymania.
W systemie kontroli trakcji, Traxxas zastosował najnowsze algorytmy, które działają niewidocznie w tle, nigdy nie ograniczając przepustnicy. TSM może być indywidualnie dostrojony lub całkowicie wyłączony w zależności od aktualnej nawierzchni i jej stanu oraz upodobań kierowcy. Kontrolę nad systemem zapewnia wielofunkcyjne pokrętło zamontowane w nadajniku. O przydatności Traxxas Stability Managemen, najlepiej można się przekonać, wyłączając system po dłuższym okresie jego użytkowania.

 

 

 

 

Totalna Kontrola.
ModeleTraxxas’a zasługują na najbardziej zaawansowany – gotowy do wyścigu system radiowy. To w końcu jedyne połączenie pomiędzy kierowcą, a maszyną. System musi być precyzyjny, wygodny i niezawodny. Zupełnie nowy system radiowy Traxxas® TQi™ spełnia wszystkie te funkcje, a do tego jest niezawodny i solidnie wykonany. Najważniejszą nowością tego systemu, jest możliwość współpracy z aplikacją Traxxas Link App, dostępną w systemie iPhone lub iPod touch. To stwarza potężne narzędzie do tuningu modelu. Kolorowy wyświetlacz łączy się z systemem LinkTraxxas™ i tworzy intuicyjny, wysokiej rozdzielczości - kolorowy graficzny interfejs użytkownika, który stwarza możliwość optymalizacji systemu radiowego w celu maksymalnej kontroli pojazdów.

 

 

Nadajnik wyposażony jest  w moduł Traxxas Link Wireless Module™, który zapewnia bezprzewodową łączność z urządzeniami pracującymi w systemie Android lub AppleiOS 4.4+ 4.3+.

 

 

 

App Link Traxxas’a.
Ta potężna aplikacja daje pełną kontrolę nad funkcjonowaniem systemu radiowego. Teraz masz możliwość zainstalowania czujników telemetrii Traxxas’a, a App Link będzie wyświetlać wszystkie dane w czasie rzeczywistym: prędkość, obroty silnika, napięcie pakietu, temperaturę silnika, pakietu zasilającego i regulatora.  Traxxas App Linkjest przeznaczony do stosowaniaz systemem Android lub AppleiOS 4.4+ 4.3+.

 

 

Intuicyjny interfejs iPhone i iPod.
Traxxas Link zbiera i zapisuje dane telemetryczne w czasie rzeczywistym podczas jazdy. Deska rozdzielcza Traxxas Link pokazuje prędkość, napięcie akumulatora, obroty i temperaturę. Aplikacja automatycznie wykrywa i rozpoznaje czujniki Traxxas Link. Deska rozdzielcza jest w pełni konfigurowalna i umożliwia wyświetlanie jednocześnie parametrów dziewięciu czujników.
Po dokonaniu najlepszych dla danego modelu ustawień, możesz je zapisać jako profil, który można w późniejszym czasie zastosować w innym modelu. Jeśli dokonasz zmian w profilu, możesz go zapisać jako nowy.

 

Fabrycznie zainstalowane czujniki telemetryczne.
Slash 4X4 Ultimate
, jest w pełni wyposażony w komplet czujników telemetrycznych. Pozwalają one, przy użyciu aplikacji Traxxas Link na nagrywanie w czasie rzeczywistym takich danych telemetrycznych jak:
- prędkość
- napięcie pakietów napędowych
- obroty silnika
- temperatura
Aplikacja Traxas Link automatycznie wykrywa czujniki telemetryczne i jest łatwa w instalacji i konfiguracji.

 

 

 

Nowe amortyzatory GTR.
Sprawdzone w ekstremalnie trudnym terenie w samochodach Revo i Summit amortyzatory GTR, reprezentują szczyt techniki zawieszenia i teraz wyznaczają standardy dla jakości tłumienia i kontroli zawieszenia. Długość amortyzatorów, została dostosowana do Slash’a 4X4 Ultimate, aby uzyskać maksymalny skok zawieszenia. Amortyzatory mają 13 milimetrowe otwory do przechowania o 76% więcej oleju niż amortyzatory Ultra. Powłoka PTFE zmniejsza maksymalnie współczynniku tarcia zwiększa odporność na ścieranie oraz zwiększa wytrzymałość. Obudowa z twardego  – anodyzowanego aluminium, tłoki powlekane azotkiem tytanu i teflonem, zapewniają dużą trwałość, minimalne tarcie, a co za tym idzie - płynne tłumienie drgań i długotrwałą niezawodność.

 

 

 

Nowy – niski środek ciężkości (Low-CG)
Slash 4X4 Ultimate
posiada całkowicie nową konstrukcję zaprojektowaną w celu uzyskania bardzo niskiego środka ciężkości (Low-CG). Pakiety napędowe i elektronika są umieszczone w obudowie tak nisko – jak to tylko możliwe. Aby uzyskać niezbędną sztywność, podwozie jest wzmocnione zintegrowanymi żebrami, tworząc konstrukcję geodetyczną. Dół podwozia jest płaski w celu zmniejszenia oporu i zapobieżenia ewentualnym kolizjom z przeszkodami na torze. Niski środek ciężkości (Low-CG), znacznie zwiększa szybkość samochodu i stabilność w zakrętach.

 

 

Fabryczne wyposażenie Slash’a.
Oprócz nowych amortyzatorów GTR, Slash 4X4 Ultimate wyposażony jest w komplet akcesoriów, dających mu zdecydowaną przewagę nad innymi samochodami na torze.

Wysokiej wytrzymałości – aluminiowe elementy zawieszenia.
Wykonane z wysokiej jakości aluminium w technologii CNC, anodyzowane na niebiesko - zwiększają precyzję sterowania i utrzymania toru jazdy. Dodatkowo, laserowo trawione logo, pokazuje, że Twój samochód jest wyposażony w oryginalne części Traxxas’a o wyjątkowej wydajności.

Aluminiowe zwrotnice.
Te elementy odpowiedzialne są za precyzję sterowania. Obrobione z komputerową dokładnością gwarantują odpowiednią wytrzymałość i sztywność układu kierowniczego.


Aluminiowe tylne piasty.
Geometria zawieszenia to istotny czynnik precyzji trakcji i sterowania. Anodowanie na niebiesko, wycięte technologią CNC tylne piasty, gwarantują wyjątkowe zachowanie się Slash’a w najbardziej nawet trudnym terenie.


Przednie i tylne stabilizatory zawieszenia. Na wyjątkowo trudnym terenie – potrzebna jest wyjątkowo wysoka przyczepność. To zadanie ciąży na stabilizatorach zawieszenia w które Slash jest fabrycznie wyposażony

 

Zespół napędowy o wysokiej mocy.

 

 

Silnik bezszczotkowy Velineon 3500.
Velineon 3500jest bezszczotkowym silnikiem precyzyjnie dopasowanym do zastosowania w skali 1:10 zapewniając doskonałą równowagę maksymalnej mocy i wydajności. Elektroniczny regulator obrotów VXL-3szapewnia pełną kontrolę nad płynnym ruszanie i precyzyjnym sterowaniem, bez potrzeby dodatkowych czujników i okablowania

 

 

 

 

Elektroniczny regulator obrotów VXL-3s.
­­Elektroniczny regulator obrotów VXL-3szapewnia pełną kontrolę nad płynnym ruszanie i precyzyjnym sterowaniem, bez potrzeby dodatkowych czujników i okablowania. ­Velineon VXL-3poza elektroniczną regulacją obrotów w obydwu kierunkach oferuje dodatkowe funkcje pozwalające na szeroki zakres zabawy. W regulatorze znajdziemy funkcję „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50%. Jest to przydatne dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować  technikę precyzyjnej jazdy. Tranzystory o wysokiej częstotliwości i zaawansowana konstrukcja obwodu powodują niezwykle sprawnie i wyrafinowane sterowanie przepustnicą. Regulator VXL-3 jest elastyczny w zakresie stosowania konwencjonalnych silników szczotkowych  oraz silników bezszczotkowych. VXL-3 posiada czujnik wykrywający typ silnika. Wysoka wydajność prądowa (320Apik) i dwustopniowe zabezpieczenie termiczne pozwala na wykorzystanie każdego silnika.

Wał napędowy UltraEfficient Shaft-Driven 4WD.
W Slash’u 4X4 Ultimate, zamontowano bardzo wydajny układ napędowy. Obraca się on bez oporów i luzów na łożyskach kulkowych i zintegrowany jest z unikalnym podwoziem o bardzo niskim środku ciężkości (Low-CG). Bardzo lekki – tłoczony z aluminium wał napędowy, przenosi moment obrotowy szybko i bez strat, co widać po wyjątkowo dużym przyspieszeniu samochodu. Wał biegnie po idealnie prostej linii, jest wyjątkowo sztywny i wytrzymały. Inżynierowie Traxxas’a skupili na nim swoją uwagę, anodyzując cały element w kolorze niebieskim i wytłaczając na nim logo Traxxas’a.

Budowa modułowa.
Stare wzory budowy pojazdów 4-kołowych powodują problemy przy obsłudze technicznej i zwiększają jej czasochłonność. Traxxas ma lepszy sposób. Modułowa konstrukcja Slash’a 4X4 Ultimate, pozwala na odłączenie przedniej po odkręceniu zaledwie 5 śrub, a tylnej po usunięciu tylko czterech śrub. W mniej niż minutę korzystając z wkrętarki, uzyskujesz pełny dostęp do wszystkich podstawowych elementów w celu przeprowadzenia serwisu lub regulacji.

­

Wodoszczelna elektronika.
Slash’a 4X4 Ultimate
, wyposażono w wodoszczelny układ elektroniczny pozwalający na zabawę w każdych warunkach pogodowych. Zamknięta obudowa odbiornika TQi 2.4GHz, wodoszczelny regulator obrotów VXL-3s i zamknięte serwomechanizmy układu sterowania sprawiają, że można dobrze się bawić w prawie każdych warunkach terenowych.

 

 

 Specyfikacja Slash 4X4 Ultimate.

  • Nowy – zoptymalizowany - niski środek ciężkości
  • Aparatura TQi 2.4GHz z systemem Traxxas Link Wireless Module™
  • Fabrycznie zamontowane czujniki telemetryczne
  • 5 kanałowy odbiornik 2.4GHz
  • Amortyzatory GTR z powłoką PTFE
  • Malowana karoseria – replika
  • Zestaw aluminiowych elementów zawieszenia
  • Usztywnienia przedniego i tylnego zawieszenia
  • Sprzęgło poślizgowe Torque-Control
     

MODEL 68077-4O: Slash 4X4 Ultimate. W pełni zmontowany, gotowy do wyścigu z aparaturą TQi™ 2.4GHz, zespołem napędowym Velineon® Brushless Power System, systemem TSM i malowaną repliką oryginalnej karoserii.

UWAGA!
Zestaw nie zawiera pakietu napędowego oraz ładowarki pakietu.

Polecamy