Wczytuję dane...
Gwarancja: 12 miesięcy
Wysyłka od: 20.00 PLN

Venture – Sprawdzony w terenie!

Model samochodu terenowego Venture wiernie odwzorowuje rzeczywisty wygląd Prawdziwej Toyoty FJ. Łączy ulokowanie silnika w przedniej części stalowej, tłoczonej ramy podwozia z realistycznym zawieszeniem i układem napędowym. Podwozie Venture zwieńcza wiernie odwzorowane i wyskalowane nadwozie słynnej Toyoty FJ Cruiser, zapewniając fantastyczny realizm jazdy w terenie, które może zapewnić tylko HPI!

   Dzięki w pełni licencjonowanej replice nadwozia, zawierającej przednie i tylne zderzaki, lusterka, funkcjonalny bagażnik dachowy i odchylane mocowanie koła zapasowego, Venture zapewnia pełny realizm modelu samochodu RC „Scaler” 1: 10, gotowego do jazdy od razu po wyjęciu z pudełka.

   Pod nadwoziem kryje się stalowa, tłoczona rama podwozia, wspierająca zamontowany z przodu silnik, skrzynię biegów i serwomechanizm, a także centralną przekładnie, która przekazuje moc do teleskopowych półosi napędowych połączonych z osłoniętymi mechanizmami różnicowymi.

Wiernie odwzorowane i wyskalowane amortyzatory olejowe oraz zablokowane mechanizmy różnicowe skutecznie przekazują napęd na licencjonowane felgi z oponami, zapewniając wyśmienitą przyczepność w każdych warunkach terenowych.

Oficjalna replika Toyoty FJ Cruiser

Karoseria Toyoty FJ Cruiser dołączona do zestawu Venture RTR jest całkowicie wyposażona w szereg wspaniałych elementów wizualnych, które byłyby dodatkami w wielu innych modelach. Oprócz oficjalnie licencjonowanej repliki karoserii FJ Cruiser, znajdziesz parę lusterek bocznych, funkcjonalny bagażnik dachowy przygotowany na montaż szeregu akcesoriów, realistyczne odchylane mocowanie koła zapasowego na tylnym zderzaku, szekle typu D-ring na przednich i tylnych zderzakach, orurowanie i mocowania świateł LED na przednim zderzaku, czyli wszystko co wygląda i pomaga twojemu modelowi RC przejeżdżać przez trudne przeszkody.

Zmiana wyglądu i projektu

Venture FJ Cruiser ma uformowane podwozie ze stalowego ceownika i krzyżulce jako podstawę realistycznego podwozia modelu. Aby upewnić się, że model ma odchylenie z przodu, które poprawia jejgo zdolność do wspinania się, 35-obrotowy silnik typu „crawler-spec” i skrzynia biegów są zamontowane z przodu - tak jak w prawdziwym samochodzie! Aby uzyskać dodatkowe obciążenie z przodu, serwo sterujące skrętem jest również zamontowane na podwoziu obok silnika.

Aluminiowe osłony dyferencjału

Model Venture FJ Cruiser jest pełen niesamowitych szczegółów - a prawdziwe metalowe osłony dyferencjałów to tylko jedna z nich! Znane jako „dynia” w środowisku samochodów terenowych dyferencjały, na każdej osi w Venture mają aluminiowe osłony, które zapewniają niespotykany wygląd. Możesz również samodzielnie dostosować osłony, polerując je lub malując na swój ulubiony kolor!

 

Odchylana klapa z kołem zapasowym

Dzięki funkcjonalnemu odchylanemu mocowaniu koła zapasowego na tylnym zderzaku, Venture posiada fajną funkcjonalność, która jest wyjątkowa wśród wszystkich modeli w podstawowej wersji! Wyposażony w prawdziwe, gotowe do użycia koło zapasowe (zupełnie nowa opona terenowa Rockthorn na czarnym kole CR-10!), Mocowanie koła zapasowego pomaga również utrzymać tył repliki nadwozia Toyoty FJ Cruiser na miejscu.

Solidne zderzaki

Venture FJ Cruiser wyposażony jest w wytrzymałe przednie i tylne zderzaki, które chronią korpus i podwozie przed nieuniknionymi zadrapaniami i zdarzeniami, które towarzyszą jeździe w terenie. Przedni zderzak wyposażony jest w osłony rurowe i otwory, w których można zamontować światła LED do jazdy nocnej. Oba zderzaki są wyposażone w funkcjonalne szekle typu D-ring, dzięki czemu można używać lin, osprzętu lub mocowania lin wyciągarki.

FUNKCJONALNY BAGAŻNIK DACHOWY

Żadna trasa nie jest w pełni satysfakcjonująca bez zestawu akcesoriów, takich jak zwinięty namiot, śpiwory i nie tylko, a dach jest idealnym miejscem do przechowywania tego podczas jazdy z kempingu na kemping. Boczne i tylne szyny które pozwalają na użycie gum do przytrzymania sprzętu, aby uzyskać dodatkowe zabezpieczenie - lub użyj siatki ładunkowej, aby uzyskać maksymalny realizm!

Orurowanie boczne "Rail Sliders"

Solidne boczne rury, znane jako „rock slider” lub „rock rail”, pozwalają Venture prześlizgnąć się po przeszkodach, które są tylko trochę za wysokie, aby całkowicie je ominąć. Rozciągając się od przednich do tylnych otworów na koła, służą do wspomagania osiągów terenowych, a także chronią nadwozie przed zadrapaniami od przeszkód, takich jak skały i głazy. Chociaż idealnie pasują do korpusu repliki Toyoty FJ Cruiser, można je regulować ich szerokość, aby pasowały do innych korpusów typu skaler.

Opony terenowe Rockthorn na kołach CR-10

Venture FJ Cruiser wyposażony jest w zupełnie nowe opony Rockthorn z grubymi, samoczyszczącymi blokami bieżnika do jazdy po twardym błocie, żwirze, mokrych lub suchych skałach, luźnym gruncie, błocie i nie tylko. Opony Rockthorn mają dodatkowy bieżnik na boku opony, który pomaga pokonywać wyjątkowo trudne przeszkody, takie jak śliskie skały i korzenie drzew. Opony są zamontowane na świetnie wyglądających kołach CR-10 1,9 "typu beadlock, które z kolei mają kołpaki, które zakrywają nakrętki kół, zapewniając maksymalny realizm modelu RC.

Zrównoważony rozkład masy- nieoceniony w terenie!

Układ podwozia Venture FJ Cruiser, z zamontowanym z przodu silnikiem i skrzynią biegów oraz serwomechanizmem zamontowanym na podwoziu (CMS), kładzie większość ciężaru na przednią oś, zapewniając Venture niezwykle realistyczne zachowania i przewagę nad większość innych modeli w skali podczas wyprawy na szlak.

Przekładnia wykonana w całości z metalu

Venture FJ Cruiser to pierwszy "Scaler" RTR z mocnymi metalowymi zębatkami w całej skrzyni biegów. Dzięki głównemu zestawowi zębatek zaczerpniętemu z ultraszybkiego i ultra-mocnego Savage XS Flux, układ napędowy Venture może obsługiwać moc LiPo do 3S bez żadnych dodatkowych ulepszeń.

Doskonałe dobrane prędkości dla klas modeli Off-Road Trail

Przy przełożeniu 1,53: 1, całkowite przełożenie układu napędowego wynosi 7,6: 1, co zapewnia dobrą wszechstronną elastyczność i przełożenie końcowe 30,4: 1 po wyjęciu z pudełka.
To pozwoli Ci na pokonywanie stromych podjazdów i zjazdów na większości tras i pomoże wspinać się po trudnych wzniesieniach i przeszkodach.
Dzięki możliwości zastosowania opcjonalnych kół zębatych przekładni 15-28 można uzyskać wynik na przekładni głównej od 30,4: 1 do 16,2: 1.
Dzięki zastosowaniu zębatki opcjonalnej możesz łatwo zmienić przełożenie i prędkości modelu za pomocą 56-zębowej zębatki odbiorczej i zębatek zdawczych w zakresie 19-32 zębów dla przełożeń przekładni głównej od 22,4: 1 do 13,3: 1

Centralna skrzynia rozdzielcza

Oprócz silnika i przekładni z przodu, Venture FJ Cruiser posiada centralnie zamontowaną skrzynię rozdzielczą o przełożeniu 1,5: 1. Przenosząc maksymalny ciężar na przód podwozia, centralne położenie skrzynki rozdzielczej umożliwia układowi napędowemu osadzenie nisko osi podwozia, tak aby półosie napędowe były prostopadłe do osi, co zapewnia maksymalne przeniesienie mocy na opony.

 

Wały napędowe pod małym kątem

Niewielki kąt i centralne położenie półosi pozwala na maksymalne przeniesienie mocy, tak aby jak najwięcej docierało prosto do kół. Wały napędowe są kompozytowe, typu „slider” z przegubami uniwersalnymi na każdym końcu, gdzie stykają się ze skrzynią rozdzielczą i osią. Na osiach 13 zębowe zębatki i 43 zębowe koła zębate (przełożenie 3,31: 1) znajdują się wewnątrz „dyni”- dyferencjału - lub środka osi. Każdy mechanizm różnicowy jest wyposażony w metalowe blokady mechanizmu różnicowego zapewniające zawsze jednakową przyczepność na czterech kołach.

Regulowane sprzęgło

Regulowany zewnętrznie „slipper” pozwala radzić sobie ze śliskimi skałami i luźnymi powierzchniami bez konieczności wprowadzania dużych zmian w konfiguracji Venture. Prawidłowa regulacja zapewnia idealną moc i przyczepność dzięki zmniejszeniu poślizgu kół - a łatwo dostępna nakrętka regulacyjna umożliwia szybkie regulacje na szlaku.

 

Zaawansowane sterowanie

Układ sterowania w modelach RC typu „Scaler” jest bardzo ważny - i dlatego Venture FJ Cruiser został zaprojektowany z uwzględnieniem najnowszych osiągnięć w zakresie układu sterowania i zawieszenia, aby zapewnić moc i realizm. To sprawia, że Venture jest najbardziej wszechstronnym samochodem zdalnie sterowanym „Scaler” na szlaku! Dzięki serwomechanizmowi montowanemu w podwoziu (CMS) i układowi skrętu za osią (BTA) oraz funkcjonalnej rozpórce „Panhard Bar”, uzyskujesz doskonały wygląd z realistyczne zachowanie, bez względu na teren, na który wjedziesz. Aluminiowe mocowania „Panhard Bar” i aluminiowe częsci sterujące dodają wytrzymałości i trwałości, aby dać Ci całkowitą pewność na szlaku.

Panhard Bar

„Panhard Bar” z aluminiowymi mocowaniami zapewnia atrakcyjny wygląd, ponieważ występuje w większości pojazdów terenowych. Celem rozpórki „Panhard Bar” jest utrzymanie zerowego skrętu, gdy oś unosi się nad nierównościami i wpada w dziury i koleiny. Pomaga to Venture FJ Cruiser jechać dokładnie tam, gdzie chcesz!

 

CMS - Serwo zamontowane na podwoziu

Realistyczne sterowanie Venture FJ Cruiser zaczyna się od serwomechanizmu montowanego na podwoziu. Waga serwomechanizmu
SS-30MGWR, solidnie zamontowanego z przodu podwozia, wspomaga odchylenie przedniego ciężaru Venture. Solidne metalowe linki układu kierowniczego wyglądają tak, jakby pochodziły z prawdziwego auta terenowego i łączy się z mocną zwrotnicą. Serwomechanizm SS-30MGWR o wysokim momencie obrotowym (8 kg-cm przy 6 V) jest wodoodporny, dzięki czemu można pokonywać wodę, śnieg i błoto bez obawy o uszkodzenie, a jeśli chcesz ulepszyć sterowanie, jest to łatwe dołóż ultra-mocne serwo dla optymalizacji sterowania w terenie.

Zasada sterowania wg. Ackermanna

Aby uzyskać jak najmniejszy promień skrętu, w Venture FJ Cruiser zastosowaliśmy zerowy kąt skrętu Ackermanna. Zasadniczo oznacza to, że masz równe kąty skrętu przednich kół, gdy są one skręcane całkowicie w lewo lub w prawo – maksymalny promień skrętu zapewniający najlepsze możliwości podczas pokonywania trudnego terenu.

Sterowanie BTA (Behind The Axle)

Venture FJ Cruiser jest wyposażony w układ kierowniczy „Behind The Axle” (BTA) montowany fabrycznie, więc nie musisz wykonywać żadnych skomplikowanych modyfikacji, aby uzyskać maksymalną wydajność na szlaku. Twardy stalowy pręt łączy ze sobą dwie wzmocnione zwrotnice za przednią osią. Ponieważ wszystkie drążki kierownicze są osłoniete przed potencjalnymi przeszkodami, takimi jak skały i korzenie, model ma znacznie lepszy kąt natarcia niż w przypadku standardowych konstrukcji w Crawlerach.

 

Zmaksymalizowanie prześwitu

Podwozie Venture jest ma duży potencjał, dzięki czemu jest niezwykle wszechstronne na szlaku i trudnych trasach górskich. Jego możliwości zależą od kilku czynników, w tym przyjaznych dla wypraw terenowych prześwitów od punktów styku opon do zderzaków i podwozia, a także dobremu prześwitowi dzięki zminimalizowanej obudowie mechanizmu różnicowego.

    • Kąt ugięcia: 44,5 stopni
    • Kąt natarcia: 55 stopni
    • Kąt zejścia: 45,5 stopni
    • Maksymalny kąt wznoszenia: 49 stopni
    • Maksymalny kąt pochylenia: 28 stopni
    • Przegub osi: 30 stopni
    • Prześwit pod pojazdem 68 mm
    • Prześwit przy standardowej wysokości jazdy 60 mm
    • Prześwit osi 32 mm

Zawieszenie gotowe do jazdy w terenie

Dobre zawieszenie jest sercem każdego pojazdu terenowego i ta zasada jest widoczna wszędzie, gdzie spojrzysz na podwozie Venture. Od aluminiowych mocowań na osiach po dwustopniowe amortyzatory. Model Venture FJ Cruiser jest wyposażony w zaawansowane funkcje niespotykane w innych Crawlerach - bez montowania opcjonalnych części! Venture może jeździć po każdym szlaku, dzięki regulowanym amortyzatorom olejowym i standardowym 12-milimetrowym piastom sześciokątnym (Hex) do których dopasujesz szeroką gamę kół i opon

Wytrzymałe aluminiowe części

Poprawiające wygląd i styl podwozia Venture aluminiowe części zawieszenia, które są fantastycznym powrotem do zestawów ze złotego wieku RC w stylu retro. Od osłon osi, na których widnieje logo HPI, po solidne mocowania amortyzatorów i drążków, prawdziwe metalowe części dodają Venture wspaniałego wyglądu, któremu inne Crawlery nie mogą dorównać! Oba mocowania Panhard Bar są również aluminiowe, podobnie jak wszystkie cztery piasty Hex. Każda piasta jest mocowana na osiach za pomocą stalowych śrub ustalających dla dodatkowego zabezpieczenia.

Wielopunktowe zawieszenie

Venture posiada mocne i niezawodne zawieszenie zarówno z przodu iz tyłu. Dwa stałe łączniki kompozytowe tworzą dolne wahacze zawieszenia z przodu i z tyłu. Górne łączniki składają się z pojedynczego ogniwa z przodu i łącznika kompozytowego w kształcie litery Y z tyłu. Jeśli chcesz, łączniki tylnego zawieszenia można łatwo zamienić na zawieszenie cztero-wahaczowe za pomocą zestawu # 117079 Option 4-link.

 

Dwustopniowe amortyzatory cewkowe

Amortyzatory ze stopu aluminium są wyposażone w dwustopniowe sprężyny, które zapewniają optymalne dopasowanie do trasy. Oznacza to, że krótka sprężyna łagodzi delikatne wstrząsy i wyboje, które napotykasz podczas jazdy, a dłuższa, mocna sprężyna wyłapuje mocniejsze uderzenia, na przykład gdy Venture zjeżdża ze stromego nasypu. Projektanci HPI znaleźli idealną, uniwersalną kombinację sprężyn i olejów do jazdy, ale możesz dostroić jazdę swojego modelu za pomocą różnych olejów do amortyzatorów i sprężyn, aby Venture pokonywał najtrudniejsze przeszkody.

Regulowany rozstaw osi

Podwozie Venture umożliwia zmianę rozstawu osi z 290 mm na 315 mm (11,4 do 12,2 cala) poprzez modyfikację długości łącznika, co ma wpływ na wygląd i prowadzenie „Scalera”. Jeśli zamontujesz inne nadwozie, aby odmienić Venture, regulacja rozstawu osi pozwoli dopasować opony do otworów na koła, co pomoże realistycznie odzwierciedlić wygląd samochodu.

SC-3SWP3 Crawler Edition ESC

Venture FJ jest wyposażony w bardzo wszechstronny iw pełni wodoodporny elektroniczny regulator prędkości HPI SC-3SWP3 Crawler Edition, który jest wyposażony w pełen zakres regulacji. Oprócz możliwości zasilania z dołączonego zestawu akumulatorów NiMH 2000 mAh, możesz zamienić baterię na akumulator LiPo (litowo-polimerowy) 2S lub 3S, aby uzyskać dodatkową moc i czas pracy. Venture na 3S to niezwykła moc na trasie!

SC-3SWP3 Crawler Edition jest również wyposażony w nasz regulowany elektroniczny układ hamulcowy HDC - Hill Descent Control, który sprawia, że jazda po stromych zboczach jest bardziej kontrolowana pod każdym kątem - zupełnie jak w nowoczesnych luksusowych pojazdach terenowych!

 

Serwomechanizm układu sterowania SS-30MGWR

Wodoodporny serwomechanizm układu sterowania HPI SS-30MGWR idealnie współpracuje z pakietem elektroniki Venture. Jest to serwomechanizm o wysokim momencie obrotowym i mocy trzymania do 8 kg-cm przy 6 V, a ponadto jest odporne na zachlapania, dzięki czemu może z łatwością radzić sobie z rozpryskami i kroplami wody podczas jazdy przez kałuże, śnieg i błoto. Zamontowany bezpośrednio na podwoziu obok silnika, zapewnia dodatkową masę nacisku na przednią oś.

Napięcie robocze: 4,8-6 V.

4,8 V: prędkość: 0,19 s / 60 stopni, moment obrotowy: 6 kg-cm / 83 oz-in

6 V: prędkość: 0,15 s / 60 stopni, moment obrotowy: 8 kg-cm / 111 oz-in

Serwo Spline: 25T

 

Nadajnik HPI TF-41 2,4 GHz z wodoodpornym odbiornikiem

Popularny HPI TF-41 z kierownicą i wygodnym spustem steruje płynnie Venture podczas jazdy, zapewniając pełną kontrolę nad skrętem oraz jazdą przód tył i hamulcem. Uchwyt do przenoszenia ułatwia przemieszczanie w terenie, a kształt kontrolera pozwala ustawić go na ziemi. Składana antena pozwala na zajęcie minimalnej ilości miejsca w plecaku i ogranicza możliwość uszkodzenia. Odbiornik RF-41WP jest wodoodporny, więc nie musisz myśleć o tym, przez co przejeżdżasz. Dla dodatkowej ochrony odbiornik jest umieszczony w bezpiecznej skrzynce odbiorczej, która umożliwia również montaż innego zestawu radiowego.

35-zwojowy mocny silnik szczotkowy

Uszczelniony, szczotkowy silnik 35-zwojowy zapewnia idealne połączenie prędkości na i momentu obrotowego potrzebnego w terenie do pokonywania stromych nasypów i przeszkód. Jest to standardowy silnik o rozmiarze 540, więc łatwo jest go wymienić na inny, który masz w swojej kolekcji. Dzięki metalowym zębatkom w przekładni i standardowym rozmiarom elektroniki można łatwo przejść na bezszczotkowy silnik i akumulator 3S, aby uzyskać dodatkową prędkość i moc napędu 4WD, aby pokonać wszystko co stanie Ci na drodze.

 

Funkcje

      • Fabrycznie zmontowany, z pomalowaną repliką karoserii, elektryczny model RC typu Crawler z napędem 4WD, w skali 1/10
      • Oficjalnie licencjonowana replika karoserii Toyoty FJ Cruiser
      • Funkcjonalny bagażnik dachowy plus lusterka boczne
      • Przedni zderzak z orurowaniem, miejsce mocowania świateł i szekle typu D-ring
      • Tylny zderzak z odchylanym mocowaniem koła zapasowego i szekle typu D-ring
      • Regulowane boczne orurowanie „rock slider” pomaga pokonywać trudne przeszkody
      • Szyny podwozia z profilowanych stalowych ceowników
      • Silnik i skrzynia biegów zamontowane z przodu zapewniają większy realizm
      • Odchylenie masy do przodu poprawia przyczepność podczas wspinaczki i zapewnia bardziej realistyczną jazdę
      • Całkowicie metalowy układ napędowy znacznie poprawia trwałość
      • Centralna skrzynia rozdzielcza przesyła moc na wały napędowe i dalej do przednich i tylnych mechanizmów różnicowych
      • Skrzynia rozdzielcza zapobiega zatrzymaniu silnika
      • Skrzynia rozdzielcza również obniża wały napędowe, zapewniając bardziej efektywne przenoszenie mocy
      • Mała obudowa mechanizmu różnicowego aby zachować możliwie największy prześwit
      • Aluminiowa osłona dyferencjału
      • Zablokowane mechanizmy różnicowe zapewniają doskonałą sprawność w terenie
      • 12-milimetrowe aluminiowe piasty Hex pasujące do wszystkich dostępnych kół terenowych
      • Wieże amortyzatorów mają wiele pozycji montażu, aby umożliwić inne opcje rozstawu osi
      • Drążek układu kierowniczego BTA (Behind The Axle) poprawiający zakres kątów natarcia i zjazdu
      • Panhard Bar aby podkreślić realizm i zoptymalizować geometrię podczas jazdy po nierównościach
      • Konstrukcja zwrotnicy wg. Zera Ackermanna z dużym skrętem zapewnia lepszy prześwit nad przeszkodami i mniejszy promień skrętu
      • Zawieszenie 3-linkowe przednie i trójkątne 3-linkowe tylne
      • Olejowe aluminiowe amortyzatory coilover (skok 63-90 mm)
      • Regulowane na gwincie korpusy amortyzatorów do szybkiej zmiany wysokości modelu
      • Dwustopniowe sprężyny amortyzujące
      • Aluminiowe dolne łączniki / amortyzatory
      • Aluminiowe mocowania panhard
      • Realistyczna konfiguracja układu kierowniczego CMS (Chassis Mounted Servo)
      • Regulowane mocowanie nadwozia, aby pasowało do każdego stylu nadwozia terenowego
      • W pełni usztywnione tylne mocowania nadwozia
      • Terenowe opony Rockthorn 109 mm x 38 mm z miękkiej gumy S-Compound z dużymi blokami bieżnika
      • Dziesięcioramienne koła CR-10 w stylu Beadlock o średnicy 1,9 cala
      • 35-zwojowy silnik szczotkowy HPI zapewnia odpowiednią prędkość oraz moment obrotowy
      • Wodoodporny regulator HPI SC-3SWP3 Crawler Edition płynna elektroniczna kontrola prędkości
      • Wodoodporny serwomechanizm układu sterowania HPI SS-30MGWR
      • System radiowy HPI 2.4GHz z uchwytem do przenoszenia
      • Wodoodporny odbiornik HPI 2,4 GHz w etui ochronnym
      • Pełny zestaw łożysk kulkowych
      • Zawiera akumulator NiMH i ładowarkę oraz 4 baterie AA do nadajnika radiowego

 

 

Specyfikacja:

WYMIARY:

Długość: 527 mm (20,7 cala)

Szerokość: 227 mm (9 cali)

Wysokość: 238 mm (9,4 cala) z bagażnikiem dachowym, 217 mm (8,5 cala) bez (zależy od wyboru opon i ustawień zawieszenia)

Rozstaw osi: 311 mm (12,3 cala)

Zwis przedni: 101 mm (3,9 cala)

Zwis tylny: 135 mm (5,3 cala)

 

WAGA:

Masa bieżąca: 2,4 kg (5,3 funta)

Waga bez akumulatora: 2,1 kg (4,7 funta)

Masa karoserii: 0,21 kg (7,44 uncji)

 

Możliwości w terenie:

Kąt ugięcia: 44,5 stopni

Kąt natarcia: 55 stopni

Kąt zjazdu: 45,5 stopni

Maksymalny kąt wznoszenia: 49 stopni

Maksymalny kąt pochylenia: 28 stopni

Przegub osi: 30 st

Prześwit pod pojazdem 68 mm: (2,7 cala)

Prześwit przy standardowej wysokości jazdy 60 mm: (2,4 cala)

Prześwit osi 32 mm: (1,3 cala)

 

MECHANIZM NAPĘDOWY

Przełożenie układu napędowego: 7,6: 1

Przekładnia: 1,53: 1

Przełożenie osi: 3,31: 1

Przekładnia skrzyni rozdzielczej: 1,5: 1

 

 

Obszerna instrukcja obsługi

Wszystkie zestawy HPI Racing zawierają szczegółową wielojęzyczną instrukcję obsługi. Przejrzyste schematy i obszerne informacje na temat Twojego Venture FJ Cruiser sprawiają, że masz wiedzę, jeśli chodzi o konserwację i modernizowanie zestawu. Możesz również pobrać cyfrową wersję instrukcji na swoje osobiste urządzenie elektroniczne i zachować ją przy sobie, aby mieć do niej łatwy dostęp w terenie.

MYhpi: zasób dla Twojego przedsięwzięcia

Gdy już masz Venture, dodaj go do swojego warsztatu MYhpi, aby uzyskać bezpośrednie informacje o tym, co sprawi, że Twój model będzie bardziej przyczepny, lepiej regulowany i łatwiejszy do ustawienia. Dodaj całą swoją kolekcję HPI do swojego warsztatu MYhpi, aby mieć bezpośredni dostęp do instrukcji, filmów, wskazówek i pomocy dla każdego z Twoich samochodów HPI!

Dostosuj model do swoich potrzeb!

Najlepsze w świecie RC jest to, że Twój Venture odzwierciedla Twoją osobowość! Dostosuj swoje Venture za pomocą szerokiej gamy części innych firm, takich jak światła, wciągarki i inne części pokazane na powyższym obrazku. Przezroczyste nadwozie FJ Cruiser jest również dostępne osobno, więc możesz iść na całość, aby dostosować swój Venture - o to chodzi w modelarstwie! Każde inne nadwozie w skali 1/10 również będzie pasowało, dzięki regulowanemu rozstawowi osi i słupkom nadwozia, a duży zakres dla tylnych słupków doskonale sprawdza się w przypadku wysokich nadwozi typu SUV.

 VIDEO

 

Do pobrania

Polecamy