MAXX 4S w skali 1/10 - wersja czerwona X
Poznaj nowego Maxx'a.
Traxxas X-Maxx na zawsze zmienił oblicze monster truck'ów R/C. Jego radykalnie nowy design, ogromny rozmiar, brutalna siła i niezrównana moc przekształciły X-Maxx'a w legendę. Naprawdę nie ma nic podobnego… aż do teraz. Poznaj zupełnie nowego Traxxas'a - Maxx w skali 1/10.
Maxx korzysta z pełnej długości łoża silnika, aby solidnie zamocować bezszczotkowy silnik 540XL, System stałej siatki zębatej precyzyjnie ustala położenie zębatek.
Zintegrowane wieże amortyzatorów Maxx'a są częścią podwozia i tworzą sztywną, trójkątną konstrukcję, zapewniającą bezpieczny montaż amortyzatorów i nadwozia. Zapewniają również autentyczny wygląd terenowy, który wypełnia otwory kół w samochodzie. Czasami lądowanie po skoku nie przebiega zgodnie z planem, więc górne mocowania amortyzatorów są osłonięte w celu ochrony przed uderzeniami i tarciem.
Opatentowane innowacje Traxxas'a uszczelniają elementy elektroniki, dzięki czemu można eksploatować Maxx'a w warunkach mokrych, na śniegu i w błocie.
Serwomechanizm układu kierowniczego Maxx'a ma taki sam rozmiar jak serwomechanizm użyty w gigantycznym X-Maxx'sie. Duży moment obrotowy pozwala na szybką reakcję i prezyzję sterowania.
Cztery bardzo duże - wypełnione olejem amortyzatory GT-Maxx, zapewniają super miękkie tłumienie nawet w najtrudniejszym terenie. Tłoki o dużej średnicy poruszają się płynnie przez podwójne uszczelki typu X-ring w celu szybkiej reakcji. Korpusy aluminiowe są gwintowane w celu dostosowania naprężenia sprężyny, a dolne gniazda sprężyn są uchwycone za pomocą śrub, aby zapewnić ich stabilność nawet podczas najtrudniejszych skoków.
Ponadwymiarowe wahacze Maxx'a utrzymują prawidłową geometrię zawieszenia w całym zakresie ruchu. Połączenia z podwójnym ścinaniem i bardzo gruba stalowa górna i dolna belka zapewniają niesamowitą wytrzymałość i odporność na uderzenia. Twarde kompozyty są jeszcze bardziej odporne na uderzenia, nawet przy niskich temperaturach.
Blokowa konstrukcja podwozia łączy wieże amortyzatorów, przednie i tylne moduły oraz ramę główną w jedną sztywną platformę zaprojektowaną do pochłaniania i rozpraszania energii uderzenia w całej konstrukcji. Krytyczne elementy układu napędowego, radia i akumulatora są chronione. Strategicznie umieszczony dostęp do elementów mocujących powoduje, że każda niezbędna konserwacja lub naprawa jest szybka.
Innowacyjny napęd Cush Drive firmy Traxxas wykorzystuje specjalny amortyzator elastomerowy, który pochłania wstrząsy układu napędowego na przekładni czołowej, zapewniając najwyższą niezawodność. Cush Drive zapewnia natychmiastowe przyspieszenie i kontrolę przepustnicy.
Napęd Torque-Biasing Center Drive pochłania wstrząsy, aby poprawić trwałość układu napędowego. Napęd środkowy rozdziela również moc na wszystkie cztery koła, zapewniając zaskakujące przyspieszenie napędu na cztery koła bez skutków ubocznych typowego centralnego mechanizmu różnicowego. Centralne mechanizmy różnicowe umożliwiają niekontrolowane balonowanie się opon w powietrzu, zaś napęd centralny z odchylaniem momentu obrotowego pozwala na jazdę z dala od linii dzięki płynnemu rozłożeniu mocy na wszystkie cztery koła.
Nowy grubościenny, wytrzymały, wielowypustowy aluminiowy wał środkowy, przenosi moc na przedni i tylny mechanizm różnicowy. Ten wytrzymały wał napędowy zapewnia precyzyjne sprzęgnięcie, niesamowitą siłę i płynną pracę.
UWAGA - potrzebne do uruchomienia modelu:
- pakiet napędowy 3S LiPo / rekomendowane 5000mAh
- pakiet napędowy 4S LiPo / rekomendowane 5000mAh
- ładowarka pakietów napędowych
- zasilanie nadajnika - 4 baterie typu AA
Tabela doboru pakietów napędowych.
MODEL 89076-4: W pełni zmontowany z aparaturą zdalnego sterowania TQi™ 2.4GHz, systemem kontroli trakcji "TSM", elektronicznym regulatorem obrotów VXL-4s i malowaną karoserią ProGraphix®.