Associated Element RC Enduro Trailrunner 4WD 1:10 RTR
Realizm w nowoczesnej skali, ciężarówka terenowa nie byłaby kompletna bez szczegółowego i realistycznie wyglądającego nadwozia. Trailrunner 4x4 jest właśnie taki, z inspirowaną stylistyką współczesnych pojazdów terenowych.
Trailrunner jest wyposażony w korpus z bardzo wytrzymałego poliwęglanu, który został wstępnie pomalowany, aby wyglądał świeżo z salonu dealera. Nadwozie Trailrunner zostało zaprojektowane z myślą o wyglądzie, funkcjonalności i dostosowaniu. Dwuczęściowa konstrukcja ze zdejmowaną przednią częścią, formowanymi wtryskowo poszerzeniami błotników, aplikacjami na słupkach , klamkami drzwi, wycieraczkami przedniej szyby, lusterkami i przednim grillem.
Na tym wygląd się nie kończy. W zestawie znajduje się również formowany wtryskowo bagażnik dachowy, trzyczęściowy przedni zderzak , arkusz naklejek. Teraz możesz stworzyć swój własny RTR bez kupowania dodatkowych akcesoriów.
Tak więc, niezależnie od tego, czy chcesz wyglądać u dealera, weekendowego wojownika, czy też pełnowymiarowego terenowego sprzętu terenowego, wybór należy do Ciebie — Twoja podróż zaczyna się tutaj!
Najważniejsze
Precyzyjne i solidne zawieszenie na snapach kulowych, wraz z metalowymi wspornikami.
100% kompatybilny z blokami kierowniczymi z poprzednich podwozi Enduro
Gwintowane aluminiowe olejowe amortyzatory utrzymują pojazd stabilnie i zapewniają maksymalną pracę zawieszenia wraz z nowoczesnym wyglądem pojazdu terenowego.
Szczotkowany silnik Reedy Power 5 polowy i 16-zwojów zapewnia duży moment obrotowy i płynne dostarczanie mocy.
Sczotkowy regulator ESC480X jest przeznaczony do precyzyjnej jazdy z podwójnymi pomocniczymi przewodami wyjściowymi zasilania.
Trwałość, wydajności, skalowalność niezależnego zawieszenia.
Model wyposażony w system IFS do jazdy w trudnym terenie
Skrzynia biegów Stealth X
Skrzynia biegów Stealth x z regulowanymi nadbiegami: Sercem Enduro jest nasza rewolucyjna skrzynia biegów Stealth X. Chociaż wygląd zewnętrzny wydaje się mieć konwencjonalny wygląd 3-biegowej skrzyni biegów, wnętrze jest dalekie od konwencjonalnego. Stealth X posiada możliwość regulacji przełożenia tylnego napędu niezależnie od napędu przedniego na 3 poziomach.
- Stockowy (z biegami 27T i 53T, powyżej) przesterowuje przód o 5,7%.
- Opcja 1 (z biegami 28T i 52T, poniżej po lewej) zapewnia przełożenie jeden do jednego z przodu do tyłu.
- Opcja 2 (z biegami 26T i 54T, poniżej po prawej) przewyższa przód o 11,83%.
Specyfikacja
- Skala 1:10
- Rozstaw osi 313 mm
- Zróżnicowany stosunek transmisji
- elektroniczny regulator prędkości Reedy Power SC480X
- silnik Reedy Power Crawler 16T 5 - slot
Cechy:
- Uniwersalne przednie mosty napędowe
- Tłoczone stalowe szyny ramy
- Zamknięta skrzynka odbiornika
- Hexy do kół 12 mm
- Regulowane mocowania przedniego i tylnego zderzaka
- Ślizgi skalne o regulowanej szerokości
- Dwa pojemniki na baterie
- Aluminiowa płyta silnika
- Regulowane słupki body
- Zoptymalizowane kubki kulowe dla bardziej płynnego przeniesienia napędu
- Regulowane pozycje mocowania tylnego amortyzatora
- Teleskopowy wał napędowy z przodu i z tyłu
- Wytłaczane aluminiowe wielowypusty wału napędowego
- Jednoczęściowa konstrukcja tylnej osi
- Metalowe zębatki ataku i odbioru -
- Wał górny ze stali obrabianej maszynowo
- Wytrzymałe stalowe łączniki śrub o średnicy 5 mm
- Metalowe łożyska kulkowe
Oficjalnie licencjonowane opony. Wyposażony w zestaw oficjalnie licencjonowanych opon General Grabber™ A/T X uformowanych z wysokowydajnej, miękkiej mieszanki gumowej. Generał Grabber? Opony A/T X są montowane na trzyczęściowych felgach z blokadą o średnicy 1,55". Nie musisz się już martwić, jeśli Twoje opony RTR się odkleją.
Wydajna platforma stworzona, aby wytrzymać. Kiedy ruszasz na szlak, chcesz to zrobić z pewnością, a odpowiedzią jest zupełnie nowa ciężarówka Enduro Trail!
Moc do opon dostarczają trzyczęściowe teleskopowe wały napędowe z wytłaczaną aluminiową sekcją środkową, uniwersalne przednie osie napędowe oraz pierścienie i zębatki z hartowanej stali. Z układem napędowym Enduro dostarczanie użytecznej mocy nie będzie problemem.
Mając na uwadze trwałość, wydajność, zwinność i skalę, inżynierowie z Area 51 Design Works opracowali zestaw do konwersji niezależnego zawieszenia przedniego. Teraz możesz dostać ten sam zestaw w pojeździe RTR. Wstępnie zmontowany z tą samą jakością i funkcjami, ten wózek terenowy jest wyposażony w system IFS i jest gotowy do pracy w trudnym terenie od razu po wyjęciu z pudełka.
Enduro Trail Truck jest gotowy na przygodę dzięki wydajnej elektronice Reedy Power. Całkowicie nowy, niezwykle płynny i mocny, 16-obrotowy, szczotkowany silnik z 5 gniazdami oraz elektroniczny regulator prędkości Reedy Power SC480X ze złączem wtykowym T zapewniają wystarczającą moc tej wytrzymałej maszynie.
Do uruchomienia potrzebujesz:
Akumulator
Ładowarka