TRX-4 BRONCO CRAWLER
Licencjonowana kopia Forda
Wersja czerwona
TRX-4 Ford Bronco.
Legenda powraca. Po 25 latach, Bronco powrócił jako najskuteczniejszy Ford 4X4 i najbardziej poszukiwany SUV w Ameryce. Traxxas uchwycił wszystkie szczegóły nowego Bronco i połączył ze wszystkimi możliwościami i wszechstronnością nagradzanego TRX-4. Traxxas Bronco łączy zatwierdzony przez Forda realizm i wiodące w swojej klasie osiągi, zapewniając ekscytującą przygodę w terenie, bez względu na to, dokąd zaprowadzi Cię szlak.
Precyzyjne sterowaniez częstotliwością 2,4GHz.
System radiowy TQ™ 2,4GHz nie wymaga stosowania kwarców odpowiedzialnych za kanał sterowania. Ergonomiczna konstrukcja nadajnika jest wygodna dla wszystkich, a wzmocniona antena wewnętrzna, odporna jest na uszkodzenia.
Nadajnik umożliwia korzystanie z unikalnych funkcji dla TRX-4, jak blokada dyferencjałów oraz zmiana przełożenia przekładni głównej.
Nadajnik jest przygotowany do wyposażenia go w moduł Traxxas Link Wireless Module™, który zapewnia bezprzewodową łączność z urządzeniami pracującymi w systemie Androidlub AppleiOS 4.4+ 4.3+.
Moduł Traxxas Link Wireless Module™ nie wchodzi w skład zestawu i należy go dokupić oddzielnie. Numer katalogowy modułu to 106511.
Silnik Titan 21T 550.
TRX-4 wyposażono w ulepszony silnik napędowy Titan 21T 550, który wyposażono w zintegrowany wentylator chłodzący.
Elektroniczny regulator obrotów XL-5 HV.
Sterowanie napędu realizuje nowy - elektroniczny regulator obrotów XL-5 HV. Posiada on przydatną funkcję trzech trybów zabezpieczenia termicznego i wyposażony jest w wysokoprądowe złącza elektryczne. Do tego w regulatorze XL-5 HV znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50% oraz funkcje "Sport" i "Race". Funkcja "Training" jest przydatna dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować technikę precyzyjnej jazdy. Regulator XL-5 VH jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”. Najważniejszą funkcją regulatora jest obsługa napięć pochodzących z pakietów 3S LiPo.
Serwomechanizm 2075X.
Serwomechanizm okładu sterowania jest wodoszczelny i wyposażony w metalowe zębatki.
Układ kierowniczy.
TRX-4 posiada układ kierownichy pozwalający na obrót kół w zakresie 2 x 45st. To pozwala na wykonywanie ciasnych zakrętów w trudnym - kamienistym terenie.
Podwozie przystosowane do poruszania się w bardzo trudnym terenie.
Prześwit wielkości 80mm uzupełnia wszechstronne możliwości poruszania się TRX-4.
Umiejscowienie silnika napędowego w bliskości przedniego zawieszenia zwiększa możliwości trakcji.
Dodatkowe przełożenie - zwolnica.
Dodatkowe przełożenie połączone ze zwiększeniem prześwitu podwozia. Powoduje zwiększenie momentu obrotowego oraz pozwala na jazdę po trudnym terenie kamienistym.
Blokada dyferencjałów umożliwia pokonywanie kamienistych zboczy w bardzo trudnym terenie.
Blokada przedniego i tylnego dyferencjału zrealizowana jest za pomocą dodatkowego serwomechanizmu.
Przekładnia główna umożliwiająca jazdę na dwóch przełożeniach.
UWAGA - potrzebne do uruchomienia modelu:
- pakiet napędowy - 2S / 3S LiPo (6S / 7S NiMh)
- ładowarka pakietu napędowego
- zasilanie nadajnika - 4 baterie typu AA