Nowa wersja X-MAXX z ekstremalnym napędem 8S
Brutalna siła - ekstremalna moc - wielka zabawa!
Oferowana wersja zaopatrzona jest w najnowszy - ekstremalny napęd zasilany z dwóch pakietów 4S.
Nowy regulator VXL-8S i silnik Velineon 1200XL, pozwalają na osiągnięcie prędkości 80km/h
.
Twardy X-MAXX, jest całkowicie nowym samochodem. Został zaprojektowany od początku, na czystym arkuszu papieru i wyznacza nowy poziom technologicznej zabawy. Brutalna siła napędu z potężnym zasilaniem i gigantyczne rozmiary, czynią z X-Maxx'a potężnego potwora - godnego następcę poprzednich konstrukcji Maxx®.
MAXX został wyposażony w funkcję Self-Righting.
System "Self-Righting" pozwala na "postawienie modelu na koła" po wywrotce typu "dachowanie". Po uruchomieniu tej funkcji z nadajnika, leżący na dachu model, samoczynnie powraca na koła i można kontynuowac jazdę.
Nowy silnik napędowy Velineon 1200XL 1275KV.
Nowy regulator obrotów VXL-8S.
Zasilanie 4-8S LiPo. Maksymalne napięcie 33,6V.
Uwaga!
Do zasilania napędu VXL-8S, nie wolno stosować akumulatorów NiMh. Napęd może być zasilany jedynie akumulatorami typu LiPo z wysokoprądowymi złączami.
Możliwe są dwie opcje zasilania:
Opcja 6S. Prędkość do 56km/h. Pakiety Traxxas 3S / 5000mAh.
Opcja 8S. Prędkość do 80km/h. Pakiety Traxxas 4S / 6700mAh.
Nowa przekładnia centralna.
Modułowa konstrukcja podwozia.
Konstrukcja modułowa X-MAXX’a zapewnia łatwy dostęp do wszystkich najważniejszych elementów, dzięki czemu łatwa jest każda naprawa oraz konserwacja elementów.
Koła z wyjątkowym bieżnikiem.
X-MAXX’a zaopatrzono w duże koła i opony z super agresywnym bieżnikiem terenowym
Aluminiowe amortyzatory GTX ™.
X-MAXX posiada cztery, wysokowydajne – olejowe amortyzatory GTX ™, wykonane ze stopu aluminium. Duża ilość zawartego w nich oleju absorbuje ciepło i powoduje większą wydajność pracy oraz zmniejsza zużycie amortyzatorów.
Mocowanie amortyzatorów.
X-MAXX oferuje nowy - ekskluzywny wygląd elementów mocujących amortyzatory. Ich konstrukcja ma służyć sztywnemu zamocowaniu tak ważnych elementów, jak i zapewnia odpowiednie położenie modelu po jego odwróceniu w celu przeglądów i czyszczenia.
Mocowanie silnika.
Zupełnie nowy silnik zamontowano do nowego łoża. Zapewnia ona bezproblemowe i trwałe mocowanie silnika. Oznacza to dłuższą żywotność skrzyni biegów, w przypadku użytkowania konstrukcji w najbardziej ekstremalnych warunkach terenowych.
Zawieszenie.
Do X-MAXX’a zaprojektowano zawieszenie z bardzo dużym skokiem, małym promieniem skrętu oraz dużą wytrzymałością.
Wodoszczelna elektronika.
Izolacja wodna elementów elektronicznych to pomysł i patenty Traxxas”a. W tej chwili można użytkować model w trudnych warunkach deszczowych, błotnych oraz śniegowych. Odbiornik X-MAXX'a posiada system kontroli trakcji TSM.
Podwójne łączenia sworzni.
X-MAXX wykorzystuje podwójne połączenia w miejscach przenoszących duże siły. Wykonane ze stali o wysokiej wytrzymałości sworznie, zapewniają odpowiednie przenoszenie sił oraz pewność połączenia.
Układ sterowania.
Nowy serwomechanizm dostarcza duża moc i moment obrotowy w celu bezproblemowego sterowania. Szybki układ kierowniczy i mały promień skrętu w połączeniu z zaawansowaną geometrię zawieszenia, daje X-MAXX’owi zwinność potrzebną w trudnym terenie.
Odporność na zderzenie.
X-MAX jest wyposażony w nowe - pochłaniające energię uderzenia elementy naprzednim i tylnym zderzaku. Łagodzi to skutki zderzenia i powoduje zdecydowanie większą wytrzymałość podczas ekstremalnej jazdy w trudnym terenie.
Wał napędowy CV.
Zaprojektowany wał napędowy ze stali o wysokiej wytrzymałości, podnosi ogólną trwałość układu przeniesienia napędu. Połączenia wieloklinowe zwiększają ich trwałość i odporność na zanieczyszczenia.
Wentylator sprzęgła poślizgowego.
Unikalna konstrukcja sprzęgła poślizgowego Traxxas ', posiada układ podwójnego wentylatora zwiększającego chłodzenie.
Wały napędowe dyferencjałów.
Wytrzymałe – aluminiowa wały przenoszą pełna moc z przekładni głównej do przednich i tylnych układów różnicowych.
Dyferencjały.
Elementy obydwu układów różnicowych, wykonane są ze stali gwarantującej prowidłową pracę w najtrudniejszych warunkach terenowych. Zamknięte i wypełnione olejem dyferencjały dają pełną kontrolę sterowania w każdych warunkach.
Zamknięte łożyska kulkowe.
X-MAXX jest wyposażony w komplet wysokiej jakości – kulkowych łożysk krytych. Zapobiega to zabrudzeniom układu jezdnego oraz wydłuża okres eksploatacji.
Nowy komplet półosi.
Zwiększenie mocy wymaga podniesienia wytrzymałości elementów przekazania napędu.
WHEELIE BAR.
Element lonieczny w przypadku użycia ekstremalnego napędu.
MODEL 77086-4: W pełni zmontowany, gotowy do jazdy z aparaturą zdalnego sterowania TQi™ 2.4GHz, systemem kontroli trakcji "TSM", elektronicznym regulatorem obrotów VXL-8s i malowaną karoserią ProGraphix®.
UWAGA - potrzebne do uruchomienia modelu:
- pakiety napędowe (opcja 6S) - 2 x 3S LiPo / rekomendowane 5000mAh
- pakiety napędowe (opcja 8S) - 2 x 4S LiPo / rekomendowane 6700mAh
- ładowarka pakietów napędowych
- zasilanie nadajnika - 4 baterie typu AA