Zestaw zawiera kompletnie złożony Buggy 1:8 z zainstalowanym silnikiem trójfazowym Dynamite Fuze 1:8 1800 obr/min/V, trójfazowym wodoodpornym regulatorem Dynamite Fute 130A oraz cyfrowe wodoodporne serwo kierunku Spektrum S6020. Pistoletowa aparatura RC Spektrum DX2E DSMR z odbiornikiem Spektrum SRS4200 z systemem stabilizacji AVC, zestaw narzędzi.
Doskonały zawodniczy Losi 8ight-E Buggy z technologią AVC na zawodniczym duralowym podwoziu 6061 4WD z 16 mm olejowymi amortyzatorami oraz trzema dyferencjałami. Zestaw zawiera nadajnik Spektrum™ DX2E DSMR oraz odbiornik Spektrum SRS4200AVC. Zainstalowany silnik trójfazowy Dynamite Fuze 1800 obr/min/V z regulatorem Dynamite Fuze 130 A.
W zestawie znajduje się gotowe i złożone buggy Losi 8ight-E z kompletnie zainstalowaną elektroniką oraz napędem. Wystarczy uzupełnić o 3–4 ogniwowy akumulator LiPol i można udać się na zawody. Auto jest wynikiem długoletniego doświadczenia w zawodniczych buggy z doskonałym podwoziem, zbudowanym na płycie duralowej 6061 ze sprawdzonym zawieszeniem z metalowymi półosiami, napędem oraz amortyzatorami. Teraz w wykonaniu elektro z napędem mocnym silnikiem trójfazowym Dynamite Fuze 1:8 1800Kv oraz wodoodpornym regulatorem Dynamite Fuze 130A BL.
Co jest w tym buggy interesujące, to elektronika sterowanie z technologią AVC (Active Vehicle Control).
Technologia AVC jest najnowszą innowacją Spektrum od Horizon Hobby w dziedzinie odbiorników do modeli aut. Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania aut RC. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do korekty sterowania i gazu jednocześnie. Wynikiem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na na prostej i w zakrętach oraz bezpieczniejsze trzymanie toru.
- Heading Hold: Technologia AVC utrzymuje kierunek jazdy i wykonuje natychmiastowe korekty kierunku jazdy tak, aby auto nie zbaczało z kierunku. Jednocześnie w żaden sposób nie wpływa na jakość sterowania.
- Sterowanie gazu: Celem tej funkcji jest zapewnienie maksymalnej przyczepności kół i zapobieżeniu poślizgowi. Dzięki temu moc silnika jest optymalnie przekazywana na koła, także kiedy auto wpadnie w poślizg lub najedzie na śliską powierzchnię, prędkość jest zmieniana a auto jest ponownie pełni sterowne.
- Ustawiana czułość: Poziom stabilizacji, która zapewnia technologia AVC, można ustawić tak, aby odpowiadała dowolnej kombinacji upodobań kierowcy, stylu jazdy oraz terenu. W zależności od nadajnika Spektrum, który jest używany, można dokonywać modyfikacji stabilizacji za pomocą funkcji programowania. AVC można również wyłączyć i mieć tradycyjne wrażenia z jazdy, gdzie możecie porównać swoje umiejętności z systemem elektronicznym.
Wodoodporna elektronika, aparatura RC 2,4 GHz.
Aparatura RC DX2E pracuje w paśmie 2.4 GHz, także nie musiecie się bać o utratę połączenia czy zasięgu. Dla zapewnienia poprawnego działania stabilizacji elektronicznej AVC zastosowano do sterowania kół superszybkie cyfrowe serwo S605. Regulator i serwo kierunku są wodoodporne, odbiornik SRS4200 jest umieszczony w zamkniętej komorze. Regulator jest programowany umożliwia ustawienie podstawowych parametrów.
- Zainstalowany odbiornik z rewolucyjną technologią AVC (Active Vehicle Control)
- Wodoodporna elektronika, odbiornik jest umieszczony w zamkniętej komorze
- Napęd 4WD, metalowe przekładnie, kompletnie osadzony w łożyska kulkowe
- Aparatura RC Spektrum DX2E z odbiornikiem SRS4200 AVC (Active Vehicle Control)
- Wydajny trójfazowy silnik motor Dynamite Fuze 1:8 1800Kv
- Wodoodporny regulator Dynamite Fuze 130A BL
- Bardzo wytrzymałe duralowe podwozie 6061
- Trzy dyferencjały
- 16 mm olejowe regulowane amortyzatory
- Taka sama geometria podwozia jak w 8ight-E 3.0 Race Kit